Hakutulokset

  1. Honung

    Pakko laittaa tännekkin, oon niin onnellinen :D

    Viime syyskuusta tähän päivään paino pudonnut -21kg :cool: Tästä on hyvä jatkaa =)
  2. Honung

    Joo-o, johan oli palvelua Maskussa..

    Sohvakaupoille mentiin, tietty malli jo katsottuna. Myyjä kertoi, että toimitusaika 6-8vkoa. Sanottiin että ok, varataan meille sellanen. Sit se myyjä vaan totes, että pitäskö teidän tulla uudestaan sitten kun ootte totisella ostofiiliksellä matkassa :O Me sit siinä, että kyllä me ihan...
  3. Honung

    Mistähän johtuu tytön näpyt iholla...

    Niitä on paljon. Vieri vieressä pieniä punasia näppyjä. Ei kutise. Vauvarokko tuskin kyseessä, koska kuumetta ei oo ollut. Neuvolassa eivät tienneet sanoa. Sanoivat että jos tyttöä itseään ei häiritse, niin ei hätää. Onko kenelläkään kokemusta moisesta..? :|
  4. Honung

    Mitähän tuolla tytöllä on ihossa..osaisittekos neuvoa?

    Elikkäs reisissä, alvatsalla ja kyljissä havaitsin semmosia punasia laikkuja. Suunnilleen mun pikkusormenpään kokoisia, osa isompia, osa pienempiä : / Kysäsen nyt täältä kun neuvolasta ei vastattu puhelimeen. Kokeilen myöhemmin uudestaan pirauttaa.
  5. Honung

    Mä sain tänään crosstrainerin!! Ihana laite :D

    Voi vitsit, ihan onnessa oon :D Tunnin sillä tossa poljin ja kyllä siinä hiki tuli :heart:
  6. Honung

    Nyt alkaa mennä jo hermo noihin häirikköpuheluihin!!

    Muutaman päivän ajan soinut puhelin joitakin kertoja päivässä. Outo nro, ja jos vastaa niin miesääni sanoo vaan että soita |O Onko muille tullut?
  7. Honung

    Huomasin yhden asian (imetysasiaa)

    Aina noin viikkoa ennen kun kuukautiset alkaa, niin maidontulo/heruminen vähenee huomattavasti. Kamalaa väkisin nyhtämistä aina sellanen viikon verran. Miksköhän se noin menee :/
  8. Honung

    Jeee!!

    Jätettiin maanantaina tarjous kesämökistä ja alkuviikosta olis kauppakirjojen allekirjotus! B) Onnenpäivä :heart:
  9. Honung

    Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että meidän tarjous menee läpi!!

    Tehtiin kesämökistä tarjous tänään, saas nähdä kuinka käy. :whistle:
  10. Honung

    Jos mökin hp on 9000?, niin paljonko tarjoaisitte?

    Mökki tyydyttävässä kunnossa, kattoon pitää pellit laittaa.
  11. Honung

    Ukko kattoo luonto-ohjelmaa :D

    3v näki pätkän, ja just kameleontit pariteli. Kysy, että onko tuo äiti kivaa? :o :D
  12. Honung

    G: Miten te teette nestesaippuan kanssa?

    Laitatteko te sitä kuiviin vai kasteltuihin käsiin? Ukko levittää kuiviin käsiin ja mua häirittee se suunnattomasti :D Se sanoo, että se on NESTEsaippuaa, niin sillon sen voi levittää kuiviin käsiin ja huuhtasta pois. :kieh: :saint:
  13. Honung

    SylWi!

    :wave:
  14. Honung

    Kylläpäs oli ollu jutut pojan eskarikaverilla...

    Olivat juosseet tyttöjä pakoon kun tytöt olis kuulemma pussannu jos oisivat kiinni saaneet. Pojan eskarikaveri oli sit sanonu muille pojille, että jos tytöt saa heidät kiinni niin ne antaa pimppiä :o :/
  15. Honung

    SylWiseniii!!

    Se oli kuules aivan järkyttävän hyvvää se texmex-jutska :flower: :heart:
  16. Honung

    Apuva! Maito meinaa loppua..

    ei meinaa millään tulla maitoa rinnoista kovinkaan paljoa :'( Mä en halua että imettäminen loppuu |O Oon syöny ja juonu paljon, mut...
  17. Honung

    Ristiäiset ohi, huh..

    Neitillä oli tänään ristiäiset. Oli oikein onnistunut päivä. Nyt on vaan hiukan väsynyt olo :)
  18. Honung

    Tarviiko munkin nyt kysyä nimestä :D

    Eli neitillä ristiäiset tulossa ja nimi ois vielä hakusessa, apuja otetaan vastaan :wave: Tavallinen suomalainen nimi sais olla, ei näitä nykyaikasia c-jutskia :xmas: Veljilläänkin vanhat tavalliset nimet.
  19. Honung

    Sainpas napattua vihdoinkin.. (turhis)

    meidän neitistä hymykuvan :D Monta kertaa yrittäny. Niin ja profiilista löytyy jos haluaa joku nähdä :saint:
  20. Honung

    Kyllä imetys vaan on hyvä laihduttaja:D

    Painan nyt jo 1,5kg vähemmän kun ennen raskautta :D Niin ja neiti syntyi 10pvää sitten B)

Yhteistyössä