Hakutulokset

  1. U

    Jouluntähdet 2005

    Hei kaikille :wave: Peppi85 toivon että voisit antaa minulle anteeksi ja että uskoisit etten tarkoittanut kenellekään mitään pahaa :kiss: Hyvää kesää teille kaikille :flower:
  2. U

    Jouluntähdet 2005

    Käpy, kerro heti lisää :wave: oon ihan pihal :whistle: Kaisa; olen isossa moniyrityksessä respana :) Peppi85 aivan ihana teidän tyttö, ihan supersuloinen :flower: :heart: Tanskuliini onnittelut uudesta työstä :kiss: ja mukavaa joulun odotusta kaikille :xmas:
  3. U

    Jouluntähdet 2005

    Hei kaikille, en olekaan käynyt täällä sitten helmikuun... Jotenkin vaan joulutähtien eri vaiheet (vain muutama eskarissa ja muut koulussa) on vaikuttanut siihen, ettei osaa enää tulla :whistle: Onnea todella paljon kaikille vauvan saaneille, aina ihania uutisia :heart: :flower: Meidän...
  4. U

    Jouluntähdet 2005

    Hei pitkästä aikaa :wave: Kevättä kovasti ootellen, kieli poskella ettei lennä nurin kun on niiin liukasta. Peppi85 :heart::heart: Aloitin kuukausi sitten työt, pitkää päivää tulee taas matkojen kanssa. Mutta hain yhtä toista paikkaa ja on 50% mahdollisuus saada se, ensi viikolla...
  5. U

    Jouluntähdet 2005

    ONNEA JOONATAN :heart: :flower: :heart::heart:
  6. U

    Jouluntähdet 2005

    ONNEA MATIAS JA JANETTE :flower:
  7. U

    Joulumenkat, voi hemmetti!

    :wave:
  8. U

    Jouluntähdet 2005

    Hei :wave: Olen välillä käynyt lueskelemassa, kirjoittamiseen ei ole ollut puhtia. Työtön olen edelleen ja se on lamauttanut mut täysin. Itsetunto on ihan nollassa ja luuseriolo jyllää :x Pepillä on 6-vuotis neuvola tammikuun toinen päivä ja odotan sitä innolla. Näyttää että pituutta...
  9. U

    Jouluntähdet 2005

    Pepiltä lähti eilen eka hammas :heart: Se ei edes heilunut, joten tuli ihan yllätyksenä kaikille :rolleyes: Huomenna tulee 2kk työttömyyttä, mieli on matala... Pitänee tehdä itsetutkiskelua asian suhteen :$ Hurjan nopeasti on mennyt aika, pian on jo joulu ja vuodenvaihde :O Käpy, tosi...
  10. U

    Joulutähdet 2005 syyskuun pinoon

    Hei kaikille :wave: Ei oikein oo löytyny runosuonta, facebookissakaan ei meinaa aina löytää kerrottavaa :whistle: Olen ollut pari viikkoa työttömänä ja se on vienyt mielen kovin matalaksi. Koulu ja viskari tuottaa kaikenlaista lippulappusta ja paljon on muistettavaa. Sairastupa on myös...
  11. U

    Ai miten noloa..

    :D
  12. U

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Niin vaan hujahti 3 viikon loma ja tänään on iltavuoroon meno edessä :O Täällä alkoi koulut viime to ja aika liikkistä on ollut meidän ekaluokkalaisen kanssa :heart: Peppi viihtyy hyvin uudessa hoitopaikassa ja siellä on muutama tuttukin. Mukavaa itsellekin lähteä kun jää mielellään...
  13. U

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Lukijat tulkaa kirjoittamaankin ;) :cool: Käytiin eilen Tessan kanssa kouluuntulotarkastuksessa, asiat oli hyvin. Pituutta oli tullut vuodessa 6cm ja painoa 2kg :) Aika paljon neitiä jännittää koulun alku, mutta onneksi on tuttu ope. Ostin äsken herneitä, kylläpäs ne olikin hyviä. Luulin...
  14. U

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Äkkiä tääkin kesä on mennyt, voi kääk. Ens torstaina Tessalla alkaa koulu :confused: Pepin kanssa mennään tällä viikolla tutustumaan uuteen paikkaan, hän on niin ylpeä viskari =) On uitu, käyty puuhamaassa, hop lopissa, villen viidakossa, laivalla jne. Tytöt on mukavia matkakumppaneita...
  15. U

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi lumikarpalo 2.12 Joel,** Naakka 3.12 Sanni Tuulia** Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere JemiJassu 5.12...
  16. U

    Joulutähdet 2005 heinäkuun pinoon

    Tessa 7 vuotta :heart:
  17. U

    Joulutähdet 2005 heinäkuun pinoon

    Hei kaikille :wave: Mukavaa että olette kirjoitelleet vilkkaasti =) Minä en osaa oikein enää kirjoittaa tänne luontevasti, johtunee pitkälti siitä että Peppi ei mene syksyllä eskariin vaan aloittaa sen vasta kun suurin osa teidän lapsista menee jo kouluun. Se väkisinkin vaikuttaa asioihin...
  18. U

    Joulutähdet 2005 toukokuun pinoon

    Onnea tätäkin kautta Jemma :flower: Viikonlopun helteet sai aikaan mun ihon kärtsäämisen, en kai ikinä opi... Nyt on ollu useamman päivän sateista ja koleaa, lämpöä ootellen. Esikko ja kuopus on sairastanu, onneks pahin on nyt takana. Mukavaa loppuviikkoa kaikille :wave:
  19. U

    Joulutähdet 2005 toukokuun pinoon

    HYVÄ SUOMI :attn: :wave: :cool: Aivan mahtavaa. Osterivinokasta on nyt otettu reilut 2 viiikkoa, muttei vaan tunnu kyllä molluskoihin auttavan. Mitä sanoitkaan danjuska käyttäneesi? Peppi85 ihanaa, ihanaa :flower: :flower: :heart: Niin upea uutinen :D Eipä kait tässä muuta...

Yhteistyössä