Hakutulokset

  1. A

    Onko kukaan maalannut mäntypaneliseinää...

    valkoiseksi? siis ostimme okt ja olohuoneessa on mäntyinset paneliseinät osittain ja lattia on mäntyä sekä katto, joten liikaa puuta... niin onko kokemuksia paneliseinän maalauksesta?
  2. A

    Tarvitseeko lapsen vaihtaa koulua....

    ...jos muutamme hieman etemmäs ja nykyinen koulu ei ole ns.lähikoulu? Saako koulukyytiä nykyiseen kouluun siinä tapauksessa?
  3. A

    hyvä turvavyöistuin?

    Poika on 3v.2kk ja nykyinen turvaistuin jää kohta pieneksi. Tarkoituksena olisi ostaa turvavyöituin, josta saa sitten myöhemmin selkänojan irrotettua pois. Suositelkaa hyvää, turvallista vyöistuinta + käyttäjä kokemuksia eri merkeistä... kiitos!
  4. A

    ruskeaa vuotoa

    Nyt on tullut jonkin verrran ruskeaa vuotoa (ei haise,ei ärsytä). Kuukautisten loppumisesta on 11 pv ja ruskeaa ja välillä veristä vuotoa on tullut melkeistä joka päivä. Onko tämä enää normaalia? Ehkäsyn lopetin tammikuussa (kumit käytössä) ja on kyllä ollut tällasta samanlaista tiputtelua...
  5. A

    Onko kukaan ostanut "höyrypesuria"?

    Tv- shopissa myydään sitä "skansi stiimeriä" ja kaupoissakin olen sen tapaisen nähnyt myytävänä. Eli onko kätevä? Lähinnä kiinostais, että pystyykö sillä putsaamaan patjoja pölypunkeista jne.? Ja mihin olet sitä käyttänyt?
  6. A

    6veen yksinleikit.....

    Eli ongelma on, ettei 6v. osaa leikkiä yksin. Tosi harvoin alkaa leikkiä yksin. Jos ei satu olemaan kaveria taikka iso-siskoa leikkiin, niin hyppii seinille, kun ei keksi tekemistä. Miten ihmeessä ohjaisin tytön yksinleikkiin? Tytöllä ei ole tällä hetkellä oikein mitää mieleistä lelua, millä...
  7. A

    Tilasin kuukupin...

    Tilasin kotimaisen Lunette merkkisen kupin. Löytyykö kokemusta sellaisesta kapistuksesta? Miten nopeasti opit käyttämään jne.?
  8. A

    Pärjääkö mielestäsi....

    ..... ekaluokkalainen ja kolmasluokkalainen kahdestaan kotona 3-3,5 tuntia? Siis lähden iltaopiskelemaan ensi syksynä. Poika menisi perhepäivähoitoon ja tytöt ovat tietysti koulussa, ekalla ja kolmannella. Minun täytyy lähteä ajelemaan puoli3 ja mies tulee töistä kuuteen mennessä. Uskallanko...
  9. A

    Mistä löytyisi.....

    ..... pojalle pikkuhousut? Etsin Anttilasta, mutta löytämäni koot alkoivat vasta 100cm. Nyt käytössä 86cm vaatteet. Aloitimme pottaharjoitukset nyt tosissaan ja vaippaa ei pidetä enää kuin unilla ja ulkona. Olisi mukav a kuitenkin laittaa alkkarit housujen alle.
  10. A

    Ehkäsylaastarikaan ei sitten sopinut....

    ....kumipukuisten joukkoon liityimme nyt varmaan lopullisesti..... Kun mikään ei sovi. Sain e.laastareista jalkasärkyjä eli näinkin se voi vaikuttaa... Särkyjä oli melkeinpä viikoittain ja jalat olivat öisin/aamuisin jäykät. Onneksi lopulta keksin, että laastarihan voisi tämän aiheuttaa. Nyt...
  11. A

    Mitenkä lMiten lapselle tehdään.....

    laktoosi-intorelanssi koe? Eikö aikuiset joudu juomaan jotain litkua litra tolkulla? Voidaanko katsoa esim. verikokeesta? Pojalla(1½v.) oli ummetusta, mutta myöskin kamalia ilmavaivoja eli hajut olivat mahtavat, kun meni esim. hakemaan päiväunilta. Kokeilimme laktoositonta maitojuomaa maidoksi...
  12. A

    ujon lapsen koulun aloitus....

    Meidän keskimmäinen on nyt esikoulussa. Ensi syksynä sitten lähtisi kouluun. Eskarista on tullut sellaista palautetta, että isommassa ryhmässä "jäykistyy" eli puhuu hiljaisella äänellä ja kun jännittää lauseiden loppu "puuroutuu". Kuulisinkin mielelläni, miten muilla ujoilla, isommassa ryhmässä...
  13. A

    purkka pois matosta...

    Onko muuta konstia saada purkka pois matosta kuin laittaa pakastimeen... Purkka on ollut jo pitkän aikaa ja on nyt musta klöntti....
  14. A

    Vietiin oravanpoikasille tutit...

    Tutit roikkuvat nyt takapihalla, missä orava usein vierailee ja poika tykkää sitä katsella. Nyt poika nukkuu tyytyväisesti päiväunia ilman tuttia oma leikki orava kainalossaan. Saapi nähdä kuinka käy yöunille käynti taikka jos herää yöllä, kun ei olekaan tuttia....
  15. A

    vatsavaivoja....

    onko kokemusta seuraavanlaisesta...????? Poika on 1v.3kk.Pojasta on tullut todella kova paukuttelemaan, haiskahtelee usein ja pahalle.Yön ja päikkäreiden jäljiltä makuuhuone haisee todella tunkkaiselle. Kakka tulee melko harvoin n.3pv:n välein. Vatsa on ollut kovalla. Mutta nyt parempi. Saattaa...
  16. A

    Onko kellään ollut kilpirauhasen vajaa toimintaa?

    Millaset oireet olivat? Lääkitys?
  17. A

    leipäkone kokemuksia?

    Onko kellään leipäkonetta? Onko helppo käyttää? Kokemuksia yleensäkin....
  18. A

    Leipä tai sämpylä ohjeita?

    Laittakaapa leipä taikka sämpylä ohjeita...Hyviä ja hyvin pakastimessa säilyviä.... Kiitos!
  19. A

    kuulista taas...

    Ostin erotiikkamessuilta smartballsit... Ongelmana on, että toinen kuulista ei meinaa pysyä sisällä... :ashamed: Eli olenko niin "löysä"? Onko minulla normaalia lyhyempi emätin, ettei toinen meinaa mahtua, vai? Miten olette alkaneet jumppaamaan? olen yrittänyt pidätellä toista kuulaa sisällä...
  20. A

    lapselle enemmin vastuuta tokaluokalla??

    Ekaluokka alkaa kohta olla meidän tytöllä päätöksessä. Olen miettinyt, että millanen asenne täytyisi ottaa esim.läksyjen kanssa? Nyt olen joutunut höpöttämään, että teeppäs nyt läksyt, että on sitten loppu päivä "vapaata". Aamulla olen hoputtanut puepas nyt päälle,syö reippaasti ja alas jo...

Yhteistyössä