Hakutulokset

  1. P

    40+ so what wol.12

    Moi tytöt! Piinailin täällä joskus, ehkä joku muistaakin. Nyt en enää toivo vauvaa. Oli pakko kommentoida, kun en ymmärrä yhtä asiaa. Onnea plussanneille. Ja huolet pois. En ymmärrä, miksi testaatte koko ajan. Mur-mur, sinulla on maallikoksi huomattavan hyvät tiedot naisen kierrosta ja ihmisen...
  2. P

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Pahoitteluni, mur-mur. Täältä sivusta olen tarinaasi seurannut. Tarkoitus on. Kaikella. Puhun tietysti omasta puolestani, mutta ainakin minulle vauvakuume oli jonkinlaista vastaanpyristelyä, kun uusi elämänvaihe oli edessä. Kun lopulta ymmärsin, että lapsia ei enää tule, minun oli pakko...
  3. P

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei, kaikki! Kokeilin vanhoja tunnuksiani, ja kas vain, ne toimivat vielä, vaikka en ole aikoihin kirjautunut. Joku ehkä muistaa minut vielä. Kuumeilin täällä aika kauan. Siitä on varmaan vuosi, kun huomasin, että kuumeeni on laskenut. Sinällään uutinen ei ollut kovin järisyttävä...
  4. P

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Lämpimät onnittelut, mur-mur. Samalla kaikille muillekin tutuille toivotan hyvää jatkoa.
  5. P

    40+ so what! (vol. 4)

    Mimmimamma, palstakaverin ahdistus sai kirjoittamaan, vaikka olenkin jo itse kuumeilusta luopunut. Olen itse kokenut, että tämä ikä on naiselle totuuden aikaa. Nyt viimeistään selviää oman elämän ja parisuhteen tila. Onnekas on se, joka vieläkin voi katsoa elämäänsä hyvällä mielellä. Meillä...
  6. P

    Mitä kirjaa suosittelisitte?

    Henning Mankell, Commedia infantile. Surullinen tarina katulapsesta, jonka järki ja sydän ovat tallella kovasta elämästä huolimatta. Tämän kirjan myötä koukutuin Mankelliin, jonka tuotanto tuli sitten luettua urakkana.
  7. P

    40+ so what! (vol. 4)

    Matsalu, olen joka päivä käynyt kurkistamassa kuulumisesi. Näinkö siinä taas kävi? Sitkeyttäkään ei aina palkita. Kun ajattelen koko tarinaasi, minusta tuntuu, ettei kukaan meistä oikein edes pysty eläytymään tunnelmiisi juuri nyt. Tämä se on ihmispolon osa: aina joku kaipuu saa sijansa...
  8. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Toivottavasti en häiritse pinon rauhaa, mutta Matsalua on pakko onnitella. Ja turvallinen rutistus päälle. Olet lähdössä pitkälle matkalle - olkoon se täynnä hyviä hetkiä.
  9. P

    40+ so what! (vol. 4)

    Paljon onnea, velmuliina74, OnniMaija, tirulii ja lumeton! Varovasti tietysti edetään, mutta silmänne ovat joka tapauksessa nähneet plussan, ja se on jotain se.
  10. P

    40+ so what (vol. 3)

    Matsalu, onnellista matkaa äidiksi!
  11. P

    40+ so what (vol. 3)

    Tästä tulee nyt pitkä tarina. Ja vähän ohi aiheenkin mennään. Tiedättekö sen hölmöläistarinan, jossa ukot kaupunkiin matkatessaan vahingossa kääntyvät puolimatkan krouvilta takaisin kotiin päin? Joku miettii, että eiköhän me nyt mennä harhaan, kun maisemat näyttävät niin tutuilta, mutta...
  12. P

    40+ so what (vol. 3)

    Jadette ja Uudi avasivat keskustelun mielenkiintoisesta aiheesta, nimittäin iäkkäistä vanhemmista. Minulla oli sellaiset. Molemmat olivat eläkkeellä siitä asti kun aloin jotain ymmärtää. Lisäksi äitini ja isäni ystävät olivat vielä heitäkin vanhempia, joten vietin lapsuuteni aika lailla mummojen...
  13. P

    40+ so what (vol. 3)

    Me ollaan ilmeisesti Tädin kanssa hyvissä väleissä, koska hän tulee meille aina niin säännöllisesti. Kp 1 täällä. Taas ja aina.
  14. P

    40+ so what (vol. 3)

    pääpilvissä, kyllä minulla ainakin olisi pää ehtinyt pilviin, jos kiertoni olisi venähtänyt tuon mittaiseksi. Varmasti kirpaisee tuo yksiviivainen. Olen itsekin puolestasi pettynyt. Matsalu, olen pahoillani, että omilla soluilla ei natsannut. Mutta kuules: lapsi on paljon suurempi asia kuin...
  15. P

    Vauvakuumeiset +40

    Meitä kavereita on montakin tuolla 40+ - so what? -pinossa. Piipahdapa sinne vilkaisemaan. =)
  16. P

    40+ so what (vol. 3)

    Hei, hei, Pyrstötähti. Oli hienoa tutustua sinuun. Eiköhän se ole niin, että useimmat meistä lopulta poistuvat tästä pinosta ilman vauvaa. Silti yhdessä vietetty aika on ollut arvokasta. Minustakin tuntuu siltä, että muiden kuulumiset kiinnostavat tätä nykyä enemmän kuin oma kierto, jossa ei...
  17. P

    40+ so what (vol. 3)

    Pyrstötähden saunakirjoituksesta tuli mieleen lastenlaulu, joka koskettaa ja liikuttaa minua aina. Opin sen esikoista odottaessa, kun olin olevinani niin kunnollinen äiti, että kuuntelin lastenlauluja jo odottaessa. Lapsoset ketterät kotihaassa koivusta oksat taittaa. Noistapa nopsilla...
  18. P

    40+ so what (vol. 3)

    Ilmoittelen vaan, että olen täällä. Käyn lukemassa päivittäin, vaikka en aina jaksa ja ehdi kirjoittaa. Päikin asia on ollut monesti mielessä: tuo on monen meidän ikäisen kohtalo. Mitenkähän sitä uskaltaisi iloitakaan, jos joskus vielä plussan testaisi. (Vaan kyllä minä uskaltaisin, olen...
  19. P

    40+ so what (vol. 3)

    Ai kun ihanalta näyttää päivityksissä tuo kp 32/27-30. Oliskin niin. Todellisuudessa tässä on menossa kierron kolmas päivä. Tällä kertaa ei ollut oikein yritystäkään, niin että sikäli tämä oli odotettavissa. Täti ei petä koskaan. Olen alkanut suhtautua asiaan aika rauhallisesti. Harmitus...
  20. P

    40+ so what (vol. 3)

    Päikki, aivan hienot pystyviivat oli testissäsi. Toivottavasti noita saadaan tänne pinoon lähiaikoina lisääkin. Minä se olin joka kirjoitti pääpilvissä-nimimerkin verenpainelääkityksestä. En tosiaankaan tarkoittanut, että lääkityksen aloittamista olisi pitänyt raskaustoiveiden takia lykätä...

Yhteistyössä