Hakutulokset

  1. Hemmetin Raivostuttavaa

    Miten saan pääni ehjäksi?

    Tulipahan mietittyä syntyjä syviä. Tajusin asian jonka mun on ehdottomasti saatava kuntoon, koska jos joskus alan seurustelemaan niin se tulee häiritsemään erittäin paljon. Nimittäin, mä en luota mitä miehet sanoo tunteistaan mua kohtaan. Mulla on elämässäni ollut 2 miestä ja kaikki alkoi...
  2. Hemmetin Raivostuttavaa

    Kertokaas miten teillä on toiminut kun äiti tai isä löytää uuden puolison, niin mites ne edellisen suhteen lapset?

    Mun tulevan ex miehen lapsi oli 3vuotias kun tavattiin, aluksi hän vierasti minua mutta nykyään meillä on erittäin hyvät välit ja mä rakastan tätä tyttöä, ikävä tulee kun en häntä tule enää näkemään kun eroamme
  3. Hemmetin Raivostuttavaa

    "Raportti lastensuojeluviranomaisille"? Mitä se oikein tarkoittaa? Onko siitä hyötyä vai haittaa?

    Kirjotan mustana koska mulla ei ole mitään hävettävää. Tein muutama kk sitten itse lastensuojelu ilmoituksen 5 vuotiaasta lapsestani. Tarkoitus oli hakea apua kuormittavaan elämäntilaan. Ja mitä tarkoitetaan kuormittavalla, noh mulla on 3 lasta joista kahdella on adhd, tosin siinä vaiheessa oli...
  4. Hemmetin Raivostuttavaa

    V**** pentu heräsi jo nyttten!!!!!!!

    Justiinsa, näin, hienoa meininkiä ap:lta Juuri tuollaiset saavat meidät muut normaalit äitipuolet näyttämään huonoilta ja inhottavilta. Mene itsees ja eroa siitä miehestä jos et kestä äitipuolen rooliasi.
  5. Hemmetin Raivostuttavaa

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Vantaalta! Kohta 30v kolmen lapsen äiti, olen hieman ujo mutta vapautunut kunhan olen tutustunut ihmisiin. Lasteni iät ovat 7v,5v ja 2v ja 7 ja 5 vuotiaat pojat ovat adhd lapsia. En juokse baareissa, silloin tällöin on kiva mennä, nytkin suunnittelen heinäkuun puolessa välissä lähtöä Hotelli...
  6. Hemmetin Raivostuttavaa

    Jos on onneton parisuhteessa

    Mä aion nyt keskittyä itseeni, ja itseni parantamiseen, tarkoituksena ei ole lähteä heti suhteeseen, koska se on vihoviimeinen asia mitä tarvitsen. Mutta se ei estä meidän juttelua ja kenties jossain vaiheessa suhteen etenemistä johonkin muuhun. Ja kenties tämä on vain asia joka vain nyt...
  7. Hemmetin Raivostuttavaa

    Jos on onneton parisuhteessa

    Niin ihastuuko helposti silloin toiseen joka on samanlaisessa tilanteessa? Ja voiko siitä suhteesta tulla mitään? Olen ystävä erään miehen kanssa jonka kanssa ollaan puhuttu omista ongelmista ynnä muuta, ja ollaan koettu että ollaan saatu meidän välisestä kommunikoimisesta jotain iloa, hyötyä...
  8. Hemmetin Raivostuttavaa

    Mitä väärää siinä on, että lapset ovat hoidossa vaikka itse kotona?

    Mä olen nykyisin päivät kotona. Ensin siistä syystä että jäin työttämäksi suoraan kotihoidon tuelta, ja jos olisi päässyt töihin oli hyvä että tarhapaikat oli valmiina. Tilanneppa muuttu sitten täydellisesti. Nyt olen työkyvytön(lääkäreiden mukaan) en pysty kävelemään. Särkyä ja kipua on 24h...
  9. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    Ymmärsin, enkä mä millään pahalla, mietinpähän vain =)
  10. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    muuten...tuli vain mieleen miksi sitä pitää korostaa uusi ja entinen vaiko koskeeko se pelkästään palstaa? itse esitän oman mieheni aviomiehenäni, ainoastaan tilanne jossa on minun ex ja nykyinen mies niin esitän että tässä on entinen mieheni ja tässä nykyinen mieheni, mutta muuten en kerro...
  11. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    Itse exänä ajattelen että se on lapsilleni hyvinkin positiivinen juttu jos heidän elämässään on monta rakastavaa ihmistä, koen heidän äitipuolensa tähän joukkoon mukaan ja monesti puhumme puhelimessa ja mietimme asioita yhdessä. Olen iloinen siitä että lapsillani on niinkin ihana äitipuoli
  12. Hemmetin Raivostuttavaa

    Ärsyttää miehen tytön käytös joululahjasta

    hienosti sanottu terveisin : myöskin äiti, ex vaimo sekä äitipuoli
  13. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    Meillä oli noin pari vuotta, mieheni lapsi kärsi hyvin paljon vanhempiensa erosta ja toivoi pitkän aikaa että vanhemmat palaavat yhteen. Oma nykyisin keskimmäinen lapseni oli kanssa eräs ongelman aiheuttaja, ei hyväksynyt miestäni mutta sekin on jo historiaa.
  14. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    Niin oli meilläkin hankalaa, onneksi ei enää :D
  15. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    caps lock jäi päälle. Kyllä mä edelleen täälläkin olen äitipuoli, koska sitä mä olen. Enemmän koen olevani äiti kuin uusi puoliso, olen äiti omilleni, olen äitihahmo mieheni lapsen ollessa täällä
  16. Hemmetin Raivostuttavaa

    Ärsyttää miehen tytön käytös joululahjasta

    hienoa että joku muu on sen myös huomannut
  17. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    Mä tulen kanssa toimeen mieheni lapsen kanssa, hän pitää minusta ja minä hänestä Meillä ei enää mitään ongelmia ole muoks meillä sanotaan ihan sisarukset, mieheni lapsi on sisko pojilleni ja tyttärelleni. Olen myös väleissä exäni kanssa ja ystävystynyt hänen nykyisen vaimonsa kanssa
  18. Hemmetin Raivostuttavaa

    Äitipuolinostatus!

    isän uusi puoliso, tulisitko tänne, isän uusi puoliso, voisitko antaa mehua, isän uusi puoliso minä tykkään sinusta, isän uusi puoliso vessa paperi on loppu Juu kyllä ja mikään naisystävä tai tyttöystävä en ole, olen naimisissa
  19. Hemmetin Raivostuttavaa

    Ärsyttää miehen tytön käytös joululahjasta

    mut on monesti täällä haukuttu kun olen kirjoittanut mieheni lapsesta, myöskin kaupungin lastensuojelu on ollut halveksiva minua kohtaan ilman mitään syytä. Yleinen käsitehän tuo on. On se sama miten rakastavasti kirjoittaa tytärpuolestansa tai kirjoittaa huolista koskien tytärpuolta niin aina...

Yhteistyössä