Hakutulokset

  1. NeitiPikkuInkkuli

    Palstaprojekti KEVÄT

    Vuoden kolmannen projektin aiheena on monitulkintainen KEVÄT. Valmistustapa on vapaa. Projektin pitää olla itse tai perheen kanssa tehty. Projekti kestää melkein kuukauden. Kuun viimeisenä sunnuntaina on äänestys. Yritetään laittaa äänestys samaan aikaan ruokahaasteen kanssa, jos muistetaan...
  2. NeitiPikkuInkkuli

    Polttareista

    Mun pitäis järkätä rakkaalle ystävälle polttarit. Vinkkejä otetaan vastaan. Teemana tulee varmaan olemaan 50's housewife. :) Mitä teit esim omissa polttareissasi? Mikä oli kivaa, mikä kiusallista? Omissa polttareissani ihan ykkösjuttu oli morsius-sauna :)
  3. NeitiPikkuInkkuli

    Yksivuotias pelastui karmeasta kolarista - Lensi tielle!

    Pikkutyttö selvisi hurjasta kolarista Venäjällä. Maastoauto törmäsi liukkaalla tiellä perä edellä rekkaan Nizhni Novgorodiin vievällä tiellä. Tyttö oli ilmeisesti makaamassa takapenkillä peitto päällään kun hän törmäyksen voimasta lensi ulos takaikkunasta. Isä juoksi autosta hakemaan tyttöä heti...
  4. NeitiPikkuInkkuli

    Suosikkibiisi just nyt?

    Mikä on teijän ihan ykkös suosikkibiisi nyt? Nightwish Hilma ja Onni - YouTube Mun on tää :heart: en vaa saa tarpeekseni :)
  5. NeitiPikkuInkkuli

    Nimimerkin muokkaus

    Mua NIIN ärsyttää ku toi I hyppää tonne alapuolelle. Eiks palstalla saa enään muokattuu nimimerkkiä? |O
  6. NeitiPikkuInkkuli

    Kiusaamisesta

    Pissiketjun innoittamana jäin miettimään mistä kiusaaminen oikeastaan johtuu. Onko vika meidän vanhempien kasvatustavoissa, geeneissä vai mistä? :confused:
  7. NeitiPikkuInkkuli

    Miehet

    ei saa aina mollata niitä.... ne on yleensä ihan ihanii :heart: Hanna Pakarinen - Miehet - YouTube
  8. NeitiPikkuInkkuli

    Haaveiluja

    Mistä sinä haaveilet? Mä haluaisin elää omavaraisesti maalla lasten ja eläimien ympäröimänä :)
  9. NeitiPikkuInkkuli

    Palstaprojektista???

    Kuollu ja kuopattuko? vai vaihdettu uuteen ketjuun? :wave:
  10. NeitiPikkuInkkuli

    Tylsääääääääää

    :snotty:
  11. NeitiPikkuInkkuli

    Kysytään nyt näinkin päin... elikkäs AMMATTISI

    Verhoilija/Ompelija, opiskelen lisäksi sisustus/saneeraus-alaa =)
  12. NeitiPikkuInkkuli

    Hyvää huomenta palsta

    Ei juma...........mähän oon koukussa taas :kieh: Onneks maanantaina toihin ettei tästä nyt ihan tapaa taas tuu :saint:
  13. NeitiPikkuInkkuli

    Mitäs tänne kuuluu?

    Kohta lomalle.... pitäisköhän addiktoitua takas palstalle? :whistle::D:wave:
  14. NeitiPikkuInkkuli

    Mitäs tänne???

    Kukaan ikävöiny? :saint:
  15. NeitiPikkuInkkuli

    kesähäät 2010 .....pino morsmaikuille ja miksei sulhasillekkin

    löytyykö muita kesän morsmaikkuja? haluaisitko antaa vinkkejä? tai kysyä neuvoa? tai ehkä muuten vaan hehkuttaa onneasi ;)
  16. NeitiPikkuInkkuli

    Vinkkejä pikkuhäihin

    meillä on elokuussa pienet häät: vain noin 20vierasta. Vihkiminen on lauantai-iltana klo 20.30. Mitä kivaa ohjelmaa keksisin? :wave:
  17. NeitiPikkuInkkuli

    Onko tänään kirpputorit auki?

    :wave:
  18. NeitiPikkuInkkuli

    Mitäs tykkäätte Mariskan uudesta tyylistä?

    http://www.youtube.com/watch?v=rQJasESEh44 Mä tykkään :wave:
  19. NeitiPikkuInkkuli

    Palstaprojekti vko1-18 kuvat

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1650880
  20. NeitiPikkuInkkuli

    Palstaprojektilaiset

    Rakas ketjumme alkaa taas tökkimään....ilmeisesti suurien kuvamäärien vuoksi. :snotty: Jos mää siirrän ne kuvat omaan ketjuunsa ja poistelen ne sit sieltä? josko sitten toimis. ja kuvathan löytyy muyös tuutilullan albumista (http://picasaweb.google.fi/palstaprojekti )

Yhteistyössä