Hakutulokset

  1. K

    Mitäs veikkaatte, höyläsikö Jason jokaista noista neljästä?

    Eikö ne kuitenkin vietä yön yhdessä?
  2. K

    Mulla olisi pari mieltä askarruttavaa kysymystä teille

    A) Muuttuuko koiranpaska valkoiseksi? B ) Eikö nykyajan(kaan) pesuaineilla saa voikukkaa pois vaatteista? Kiitos :flower:
  3. K

    Koska alkaa ALEt?

    Onko aina jussin jälkeen vasta?
  4. K

    Laitanko alastonkuvani tänne..

    Niin saadaan muuta puheenaihetta kuin tuo hotelliketju? :xmas:
  5. K

    Hotelliasiaa, voiko oikeest mennä näin?

    Meinataan lähteä kylpylään miehen kanssa ja löydettiin kiva kylpylätarjous, olin jo varaamassa ja maksamassa samantien, mutta juttu tyssäs siihen että meillä ei ollut sitä pankkia verkkopankkina mikä heillä oli. Aamulla soitin ja varasin huoneen ja he lupasivat laittaa ennakkolaskun s.postiin...
  6. K

    Ekskyysmii, mutta .. :O:O

    Voiko ratsastamisesta tulla reisien sisäsyrjät mustelmille?? :o :o :o
  7. K

    Sellain tulikin samantien mieleen.. Voiko ja saako kylpylässä olla bikineissä?

    Saahan? Ja olisitko itse jos olisit tälläin hiukan.. ei-niin-hoikka? :snotty: Vai joudunko uimapuvun ostoon :headwall:
  8. K

    Mitä aluetta Ähtäri on?

    Siis maakuntaa tms sellaísta isompaa kokonaisuutta :ashamed: :D ?
  9. K

    Mitäs muilla huomisen suunnitelmissa?

    Mulla pitkästä aikaa vapaapäivä ja ajattelin rollottaa koko päivän tuos takapihalla bikineissä, nautin elämästä ja otan aurinkoa B)
  10. K

    G: Mitä pitäisi olla tekemässä juuri nyt mutta..

    Ei vaan jaksa :snotty: :snotty: Mun tarttis täyttää astianpesukone ja laittaa pyykkikone pyörimään, ei vaan jaksais millään, kamala viikko töissä takana :snotty:
  11. K

    Noh, kaivan verta nenästä mutta paljon sinusta mulla pudotettavaa?*sis. huonon kuvan*

    ja ne ei vastaa jotka tietää :D Pituutta on 170cm jos se mitään merkkaa :D
  12. K

    Näin eilen palstalaisen ja pakko juoruta teille heti..

    Sillä oli TODELLA iso maha :| :| :| ja kaikenlisäksi oli ostamassa kaljaa pikkuveljensä kanssa :| En vaan kehdannut puuttua asiaan :/ :/ :/ :xmas:
  13. K

    Olenko mä ihan pöljä vai tykkääkö muut hiukan jopa palaneesta lihasta?

    Musta on ihanaa kun esim possunfileessä on sitä palanutta kohtaa myös, tai kanassa, se on ihan parasta :D
  14. K

    Mikä järki on pitää tota H&M nettikauppaa edes auki kun ei siellä mitään ole???

    |O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  15. K

    Mikähän h****tti tota yhtäkin ukkoa vaivaa? :O:O

    Kun nähdään ns kaksin, niin mies on oikea lörppä, avulias ja puhelias ja noin, mutta kun miehen rouva on paikalla niin mies ei edes moikkaa :o :o :o Olishan se kiva jutella vaikka molempien kanssa kun ollaan tekemisissä jonkun verran, mutta sillon ei olla edes tuntevinaan. Aika...
  16. K

    Mua on tänään kehuttu oikein vuoden tarpeiksi :D*turhis*

    Ja lupaan pyhästi kehua kanssaihmisiä heti huomenna jos siitä kerran tulee näin kiva fiilis :D
  17. K

    Kehtaanko kysyä naapurin mummolta voinko lenkittää hänen koiraa?

    ei varsinaisesti tunneta, mitä nyt sana tai pari vaihdetaan jos kohille sattuu, asuu tuossa yhden talon päässä. Hänel on iso koira,( olen ymmärtänyt että ei alunperin ole mummelin koira) ja tuntuu että kun he lenkillä niin koira vie mummoa, eikä mummo koiraa :ashamed: :ashamed: Mä käyn...
  18. K

    Hmm... Voiko tota Aloe-geeliä laittaa oikeastaan minne vaan...?

    :whistle: :whistle: :whistle: Kuten esim. pillukan ottikolle? :whistle: :whistle: :xmas:
  19. K

    Mä en osaa päättää!! Tilaanko kummat?

    Ihania molemmat :p :p :p Kummat itse valitsisit? http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=37231&productId=283139&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= vai...

Yhteistyössä