Hakutulokset

  1. K

    Tässä olis sille tissipannarille kaveriksi hassu muna!:D

    :laugh: :laugh: mahtava munakuva!!! Ja meillä on leipää pöydällä, pöydän altakin sitä löytyy... Kait meillä sit on sitä sikatautia pikkusen... :laugh:
  2. K

    Onko täällä muita Oulusta?

    oulun pohjoispuolelta :wave:
  3. K

    Olisiko teillä varaa:

    - Ostaa huonekaluja ilman erityistä säästämistä - Käydä viikottain ravintolassa/teatterissa/shoppailemassa kaupungilla? - Ylläpitää kahta autoa? olisi, mutta emme tarvitse kyllä olisi, mutta menen kun olén takas vanhoissa mitoissa ei
  4. K

    panacod ja panadol

    voit ottaa. mulle määrättiin molempia käsileikkauksen jälkeiseen kivunhoitoon, siihen extrana vielä burana 600...
  5. K

    Kenellä ei ole mitään Jyskistä tai Sotkasta tai Maskusta`?

    ei ole jysk,masku tai sotka tavaraa, ikea-lamppu on.
  6. K

    kyllä meijän ukko osaa...

    olla SUPER ÄRSYTTÄVÄ!!!! Ensin se aamulla vaipanvaihdon yhteydessä onnistuu pudottamaan vauvan puhtaat vaatteet vessanpönttöön. Herättää minut kun ei osaa lukea vaatekaapin reunasta, missä mitäkin vaatetta milläkin hyllyllä on. (olen joutunut laittamaan vaatteiden käyttötarkoitusnimilaput...
  7. K

    Ihanko totta laktoositon maito maksaa NOIN PALJON?

    elämä on... kallista, maidonkin osalta. ;)
  8. K

    Kertokaas ny miten läppärillä saa niitä nuotteja ja sydämiä ym.??

    no jotain keskirivin kirjaimilla, muilla meni minne sattuu ?
  9. K

    Kertokaas ny miten läppärillä saa niitä nuotteja ja sydämiä ym.??

    iei taida onnistua läppärillä...
  10. K

    Eikö teidän muiden miehet salaile raha-asioita?

    Jepjep, sama täällä!
  11. K

    no nyt se on sitten RUTTOKIN nostanut päätään

    kiva. taas uusi tautipelkotila anopille... :/
  12. K

    Siis onko muita jotka ei pese omaa peppuvakoaa tai opeta lapsiaan pesemään omansa?!!!!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: voi JÖSSES !!! tietenkin alapää pestään kunnolla vähällä saippuamäärällä ja lapsille opetetaan kanssa. Ei sinne tarvi pullosta suoraan tursottaa sitä saippuaa!!! :laugh: Herranjestas sentään!!! Lapset pyyhkii persauksensa sen verran kiireellä että pakko...
  13. K

    Mikä on, kun pissa haisee TILLILLE :O

    liikaa urean ainesosia= liian vähän vettä juotu? Juo vettä enemmän, jos pssa vaikka "laimenis" eikä haisis..
  14. K

    millä Rv. ollut viimeinen lääkäri??

    mulla on vielä kaksi lääkärikäyntiä, vko 36 (huomenna) ja 38. Tarkistusten määrät riippuvat paljolti paikkakunnasta/kaupungista. Rovaniemellä viimeinen lääkärikäytni oli rv 34 ja sen jälkeen vain neuvolatäti.
  15. K

    Poltin perunat pohjaan.

    oho... anteeksi... :laugh: :laugh: :laugh: ... anteeksi...
  16. K

    Onko ollut kellään ylävatsan polttelua?

    mahaportin tulehdus? Ohutsuolen jokin tulehdus? Liialliset mahahapot? Miehellä just samanlaiset oireet, söi helikobakteerikuurin (1kk!) ja siihen päälle vielä jonkin Lanzo-nimisen maha.antibioottikuurin. Sitten loppui. En muista taudin tarkkaa nimeä, kipeä mies kuintin oli!
  17. K

    Jos lapsella on märkärupin niin saako hän ulkoilla "melkein alasti"

    Meillä oli tytöllä märkärupi ja pysyi kotona 4 päivää, kunnes antibioottikuuri puri SELVÄSTI rupiin. Ei kavereita meille eikä menty kavereille. Olihan se ikävää lapsen kannalta mutta eipähän tartuttanu muita! Tyttö ymmärsi kun keskustelin asiasta.
  18. K

    Tyttö/poika oireita joita olet kuullut/itse kokenut

    lisäksi: Tyttö: makean himo, iho hehkui, kynnet kasvoi, samoin hiukset Poika: hiivatulehdus, finnejä, tukka ohenee, kaamea väsymys näin mulla "oireili", kaksi ekaa tyttöjä ja tämä kolmas on poika.
  19. K

    Mansikoissani on ampiaisia!!!

    tuota voisin kokeilla, tunkisin mansikoita pulloon. :kieh: loppuu se kiusaaminen

Yhteistyössä