Hakutulokset

  1. K

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    heissan, jouduin hyppäämään teidän kuulumisien ohi ja syykin on seuraava: viime perjantaina 4.2.2011 (rv 38 ) huomasin illalla että Vera ei ole liikkunut. söin muutaman karkin ja join mehua, ei mitään, päätin odottaa aamuun. aamulla lähdin tyksiin kontrolliin ihan sillä asenteella että hetki...
  2. K

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    paljon onnea uusista vauvoista!!! :heart: kääkkis nyt toivotaan muutamaa kunnon supistusta ennen lauantaita jotta olisi paikat edes pikkurillille auki! ja tosiaan voi olla etteivät käynnistä joka tapauksessa viikonloppuna vaan menee maanantaille. ota kuitenkin tavarat mukaan jo varmuuden...
  3. K

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    commanderille :hug: eipä mene ihan putkeen sun loppuraskaus! onneksi perjantaihinkaan ei ole enään kauaa. koita jaksaa! :hug:
  4. K

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    sasuma painoarvio voi hyvinkin olla paikkaansa pitävä. vauva kasvaa viimiset viikot n.250g per viikko joten siitä pystyt laskemaan syntymäpainon. mutta arvio on aina arvio. verenpaine lääkitys tosiaan ihmetyttää :O mun oli pakko kömpiä varastosta katsomaan vanhoja neuvolakortteja ja kun...
  5. K

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    kiitos tytöille pinosta :flower: (.) synnytystapa-arvio oli tänään ja painoarvio tällä hetkellä 2700-2800g, jos menee la:han saakka niin about 3,5kg tulee olemaan. pelkäsin että vatsassa kasvaa jättiläisen poikanen kun on niin mahtavan kokoinen mutta ei ihan ok painoinen tulossa =) kohdun suu...
  6. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    hirmuisesti onnea vauvaantuneille!!! :heart: devilii miten meni / kävi? commanderille jaksuja anopin kanssa :hug: taitaa kaikilla olla omat vääntönsä aina anopin kanssa, mutta koita olla stressaamatta asiasta! toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! tiedän että helpommin sanottu kuin...
  7. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    pummmmkin neljästä raskaudesta vain yhdessä olen bongannut limatulpan, tai sekään ei kokonaan irronnut vaan jotain limaista vuotoa oli havaittavissa, loppu tullut sitten lapsiveden / synnytyksen yhteydessä, ilmeisemmin?! joten ei se niin sanottua ole että sen jokaisessa raskaudessa bongaa taikka...
  8. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    oih ihanaa tällä viikolla vauvoja luvassa! tsemppiä kaikille, ei enään pitkää odotusta ja tosiaan vauva korvaa kaikki kivut ja säryt. jopas ainoska jaksaa reippailla vielä :O mulle riittää tallihommat ja kodinhoito, onneksi naapuri vetää traktorilla pihan puhtaaksi. huomaa kyllä että...
  9. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    hellurei! vanilja rose aika paljon sulla alkaa olemaan viikkoja kääntöyritykseen, mikseivät ole jo koittaneet kääntää? muistaakseeni meiän kakkonen käännettiin rv 36 tai 37. täällä tosiaan porukka alkaa kohta jo hipsiä kohti synnäriä, ihanaa! aika vaan on mennyt todella nopeasti, nyt...
  10. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    hellurei ja onnea ninnulle !!! talventaian kuulumisia oli tosiaan tosi kiva lukea, hienoa että kaikki hyvin! vauvan hikasta piti sanomani että mulle on ainakin aikoinaan sanottu että johtuu siitä kun vauva tekee hengitysharjoituksia ja siinä samalla menee laps`vettä suuhun -johtuu siitä...
  11. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    ai niin ja mulla kohdunpohjan korkeus 37cm joten aika valaskala olo rupeaa olemaan :O ympärysmittaa en uskalla mitata! viimeisen viikon ajan mulla on ollut koko ajan nälkä, onneksi se talttuu ihan hedelmillä ettei joudu pitsaa vääntämään joka välissä :popcorn: joko teidän maha-asukit...
  12. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    nelli epäilevät todennäköisesti alkavaa raskausmyrkytystä koska turvotusta ja verenpaine koholla. mutta älä tästä vedä vielä paniikkia koska kaikki saattaa silti olla ok! sairaalassa kuuntelevat vauvan sydämensykettä about 20min, mittaavat verenpaineen ja ottavat veri plus pissakokeet. sitten...
  13. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    maariana meillä juniori suht koht saman ikäinen, 1v8kk, ja vastoin äitini toiveita meinasin ostaa pojalle nuken kun vauva syntyy. saa sitten hoitaa omaa "vauvaansa" samalla kun äiti hoitaa omaansa. meillä ainakin saattaa tulla todella kovatkin mustasukkaisuus oireet. juniori kun tahtoisi itsekin...
  14. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    heissan, meidän kuu lähenee ihan hirmuista vauhtia! meillä muutto takana ja nettikin saatiin juuri toimimaan =) täällähän on vauvoja syntynyt!!! hirmuisesti onnea!! toivottavasti kaikki hyvin ( sivuja niin hirmuinen määrä etten ala ainakaan tässä kohtaa kahlaamaan läpi...) tänne ei...
  15. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    heissan pitkästä aikaa!! uusille myös puolestani tervetuloa "viime metreille" mukaan :D sipelle voimia hirmuisesti! onneksi osaat asennoitua tilanteeseen noin postitiivisesti. ja onneksi on kännykät joilla voi pitää yhteyttä perheeseen. toivotaan tosiaan että vauva saisi vielä kasvaa...
  16. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    heissan, torpan viimeistely vie kaiken ajan eikä kerkiä tänne mitään raapustelemaan. jouluna helpottaa ja sitten koitan jälleen päästä kärryille =) mutta äippärahoista: viikonloppuna huomasin kelan sivuilla imoituksen että alkuvuonna äippälomansa aloittavien päätökset viivästyy koska...
  17. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    ihanaa sinizii että teillä voidaan paremmin!!! minä otin influenssa rokotteen koska helmikuu on pahinta influenssa aikaa. olisi todella syvältä olla synnärillä järkyssä flunssassa. voimia se synnärillä olo vaatii muutenkin. menin itse kysymään rokotetta kun olin sokerirasituksessa. sain...
  18. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    heissan, mulle tuli linea negra vain pojasta. tytöistä ei ole ollut ollenkaan. eikä ole nytkään ja tytöksi veikkasivat. jännästi vaihtelee. yök, mulla ois sokerirasitus huomenna. tekis mieli perua mutta ei voi, pakko mennä :kieh:
  19. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    heissan, talventaika kyllä mä pesisin. pesen muutenkin kaikki uudetkin vauvan vaatteet. itse olen myös ollut nyt kotona n.4 vuotta ja kodinhoidontuella. ja sillä jatketaan. mutta on se sen verran pieni tulo että ei sen kanssa elätä 6 taikka 7 henkistä perhettä, ei sitten millään. eli...
  20. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    sinizii onnea tyttärestä! =)

Yhteistyössä