Hakutulokset

  1. P

    Joulupata - keräys

    Kävin laittamassa :wave:
  2. P

    rintaliivikokoni onkin 65 h !!

    Minullakin kasvoi joskus monella koolla, kun kävin ammattilaisella :). Pitäisi varmaan taas pitkästä aikaa käydä, kun on tainnut muuttua taas näiden koko, enkä oikeen löydä enää sopivia.
  3. P

    Mun sisko halua strippariksi

    Mäkin ajattelin mennä tankotanssi-kurssille nyt, kun sain työpaikan ja alkaa olla rahaa. Täytyy kyllä kunnioittaa kaikkia, jotka sitä osaavat, vaatii todella hyvää kehonhallintaa.
  4. P

    Mitä mieltä nimestä TOPI?

    Tulee mieleen eräs aivan lutuinen koira :heart: eli pidän enemmän eläimen nimenä.
  5. P

    Hyvä makaronisalaatti

    Iski mullekin himo makaronisalaattiin :p
  6. P

    PAINO KURIIN MYÖS RASKAUSAIKANA

    Ap, kun kopiot lehtijutun suoraan tänne tulisi siihen laitta myös lähde. Eli kyseessä oli siis iltasanomien juttu http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1673276 Juttu itsessään tuntuu minusta kyllä aika kärjistetyltä.
  7. P

    Olisitko silleen? Mä olisin. Sis. kuvan.

    En kyllä pinkin kanssa alkaisi mitään olemaan. Mutta tämän neitokaisen kanssa voisinkin http://www.nuorallatanssija.net/jonsubio.jpg ja sen jälkeen kokeilisin tätä http://wallpaper.skins.be/avril-lavigne/30938/1024x768/ ja lopuksi täydennettäisiin tällä...
  8. P

    Olisko mulle pelikavereita

    sit pitää painaa sieltä pyörän toisesta kahvasta sitä nappia missä luki 6
  9. P

    Olisko mulle pelikavereita

    uskaltaiskohan tässä uutta peliä pelata, tullu näitä vedettyy jo 4 tuntia :D
  10. P

    Olisko mulle pelikavereita

    ouhhh, eli siis oot siel sinisen oven takana olevalla morsekoneella, ja sulla on ne violetit palat missä on - ja . ? ja oot raahannu niitä sinne edessä olevaan ruutuun ja painanu aina valmiin kirjaimen jälkeen sitä sinistä nappia ? noin sen pitäis mennä ja sanana pitäis olla se help
  11. P

    Olisko mulle pelikavereita

    hmm, ootko siis raahannu ne violetit morsepalat siihen ruutuun
  12. P

    Olisko mulle pelikavereita

    niillä violeteilla paloilla, niitä voi siirtää siihen morsetus ruutuun
  13. P

    Olisko mulle pelikavereita

    mikäköhän siinä nyt menee vikaan
  14. P

    Olisko mulle pelikavereita

    laitoitko aina yhden kirjaimen kerrallaan ja sitten painoit sitä nappia? koodin pitäis mennä h=.... e=. l=.-.. p=.--.
  15. P

    Olisko mulle pelikavereita

    joo
  16. P

    Olisko mulle pelikavereita

    peli taisi mennä läpi :D
  17. P

    Olisko mulle pelikavereita

    sieltä saa kultaisen avaimen, joka käy moottoripyörään, mutta en tiedä mitä sitten pitäisi tehdä
  18. P

    Olisko mulle pelikavereita

    okei, eli siihen pitää kirjottaa morsella help
  19. P

    Olisko mulle pelikavereita

    niin kokeilitko sitä pyörän ohjaustangossa missä on rivissä ne eriväriset nappulat, niiden edessä on avaimen reikä (napeista sinisen lähellä)
  20. P

    Olisko mulle pelikavereita

    kun katsot avainten sitä info kohtaa, niin toisessa lukee että se on moottoripyörän avain (siis sama jolla sai moottoripyörän boksin auki) kaksi avainta mulla on ollut

Yhteistyössä