Hakutulokset

  1. Muua

    Poikalapselle nimi

    Vincent, Victor, Kaleb
  2. Muua

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Moi! Juu eli ketjussa pysytaan. Mulla oli puoltoista vko sit niskapoimu-ultra ja kaikki oli hyvin. Laskettu aika siirtyi paivalla eli 31.1. Tammikuisissa siis viela :) Mun ika on 37 eli sen voi laittaa tuohon rimpsuun. Makin voisin olla halukas tuohon Facebook-ryhmaan, eli laittanen viestia :)
  3. Muua

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    No terve! Ajattelin nyt minakin liittya joukkoon. Pari kertaa kaynyt kurkkimassa teidan juttuja ja nyt ajattelin ilmoittautua :) Mulla on nyt 4. raskaus, tammonen yllatystapaus sattui :) Vasta pikkuhiljaa alkaa tuntua realistiselta, ehka huomisen nt-ultra saa kunnolla tajuamaan etta raskaana...
  4. Muua

    Olenko raskaana?

    Ei. aateltiin ottaa varman päälle. Ei noista naapureistakaan tiedä :snotty:
  5. Muua

    Olenko raskaana?

    Hih, tulin kurkkaamaan onko kukaan vastannut. Kyllä jotkut sitten ottaa kaiken niin tosissaan. Ei, en nyt ihan vakavissani olettanut saavani palstalta positiivisen/negatiivisen raskaustuloksen Tiedän senkin, että testillä sen tiedon saa. En ihan aikuisten oikeesti usko vielä raskaana...
  6. Muua

    Olenko raskaana?

    Mille jeesustelet?
  7. Muua

    Olenko raskaana?

    Kertokaas nyt (joojoo, ehkä se testi sem lopulta kertoo), olenkohan raskaana? Hormonikierrukka poistettin maaliskuun 13pv. Ekat menkat n kk kuluttua Tokat kierto 33pv kolmannet kierto 28pv nyt on kp 33 eika menkkoja Vähän ehkä oksettaa (voi olla mielikuvituskin) ja rinnat hieman...
  8. Muua

    Menee hermo noihin Facebook-juttuihin!

    Tokihan siellä saa kirjoittaa ja tehdä mitä lystää, en mielestäni sitä kieltänyt. Kyllä itsekin joitain omasta mielestäni hauskoja testejä saatan tehdä, mutta nuo tietyt jutut on vaan niin vääntämällä väännetty. Ei siinä mitään, kukin tyylillään. Saan minä silti itsekseni...
  9. Muua

    Menee hermo noihin Facebook-juttuihin!

    Hei, ei huolta. Ei tuo nyt oikeesti mun maailmaa kaada. Pystyn kyllä yhä hymyilemään, ja paljon hymyilenkin. Varsinkin noita juttuja lukiessani.
  10. Muua

    Menee hermo noihin Facebook-juttuihin!

    "Kirsi on 62-vuotias ja näyttää olevan 46" "Maikki on 34-vuotias ja näyttää olevan 19" AAARGGGH!!! Testit, joissa ei edes kieliopit ole kohdallaan! Sitten nää Maikit ja Sirpat tuntee olevansa niiiin nuoria ja odottavat kommentteja etta "senkin babyface" tai "Sä TODELLA näytät nuorelta..."...
  11. Muua

    Kesämokki sijoituskohteena?

    Hih, suhteellisen kaukana. Asutaan Aasiassa :D Mutta äitini kesamokki on ihan lähellä.
  12. Muua

    Kesämokki sijoituskohteena?

    Kokemukset ja neuvot otetaan vastaan. Haluamme ostaa Saimaalta kesämokin, mutta itse pääsemme käyttämään harvoin. Kuinkahan helppo vuokrata? Maijoittaa noin 6 henkeä, sähkot on, hiekkaranta on, mutta ulkovessa. Ajatuksia??
  13. Muua

    Onks montakin jotka kieltää lapseltaan Hello Kittyn? (kaupassa kuultua)

    En jaksanut ketjua lukea, mutta kylla mina ainakin pyrin lasta opastamaan itsenaisyyteen ja omiin paatoksiin ja todellakin annan valita vaatteet itse. Toki siis taytyy olla hinta ja laatu ja kaytannollisyys kohdallaan. Ja jos jossain mista lapsi pitaa on jotakin vikaa, selitan sen lapselle...
  14. Muua

    Käännetään SUOMALAISIA nimiä englanniksi! :)

    Without Any Berries (Marjatta) Sister (Sisko) Brother (Veli) Random Man (Ukko) Skill (Taito)
  15. Muua

    jos äiti tekee itsemurhan heti raskauden jälkeen

    Hei, mita jos voisit yrittaa kuitenkin viela kerran elaa jollain ihan muulla tavalla? Teet jotain mita et ns. normioloissa tekisi. Synnytat ja lahdet sitten vaikka yksiksesi Afrikkaan. Tai ihan minne vaan. Koitat elamista jossain ihan taysin vieraassa paikassa. Jos ei onnistu, voit aina tappaa...
  16. Muua

    Te joilla käy kotisiivooja,

    Meilla siivoaa siivooja joka paiva laittaen myos ruokaa. Lakaisut, lattianpesut, vessat joka paiva.
  17. Muua

    G: Millainen olet

    Exceptional value!
  18. Muua

    Olen naisparin perheessä kasvanut. Haluatko kysyä jotain?

    Koetko olevasi laheinen aitipuolesi kanssa?
  19. Muua

    Kato ikkunasta, mitä näkyy?!

    Loputon maara kookospalmuja, mangopuu, banjopuu, kaksi miesta jotka korjaa kohta meidan terassin kattoa, naapuritalo, kaivo, kaksi possua, yksi lapseni joka leikkii sateenvarjollaan vaikka aurinko paistaa, yksi nainen joka avaa kookospahkinaa, miehen moottoripyora ja yksi meidan koirista.
  20. Muua

    Halaatko sisarustesi kanssa?

    Halataan ja porataan pikkusiskon (ainoa sisarus) nahdessa ja lahtiessa. Mutta ma asunkin kaukomailla. Kun olen pidempaan Suomessa, asun usein heilla, silloin ei halailla. Mutta kun menen esim viikoksi jonnekin muulle, niin nahdessamme taas halataan. Mutta ei sentaan porata :)

Yhteistyössä