Hakutulokset

  1. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hei kaikille. Osan jo tunnistan vanhoista ketjuista lapsettomuus puolella. Meillä plussan toi 1. IVF 2. lääkkeellinen PAS. LA olisi laskujeni mukaan 4.7. 2015. Meillä on ennestään 2011 clomeilla alkunsa saanut tyttö. Varovaisen optimistisesti liikkeellä, joskin perjantaina alkaneet tuhruvuodot...
  2. A

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Minäkin voisin tulla kerhon puolelle. Meillä on 2011 syntynyt clomeilla alkunsa saanut tyttö ja nyt piinaillaan 1. IVF 2. lääkkeellinen PAS.
  3. A

    Inseminaatio 2013

    Mä voin esikko omasta kokemuksesta vastata sun kysymyksiin vaikka on vain yksi inssi tehtynä. 1) Mulla inssissä oli pistokset, mutta oltiin koitettu clomit jo annostuksessa 1-3 tbl. Me aina ollaan itse toivottu koti yritystä inssin sijaan, kun spermassa ei ole vikaa. 2) Mulle tehtiin nyt yksi...
  4. A

    Clomittaret 2013

    Kävin vielä lueskelemassa tsempit täältä. Kiitos niistä <3 Kaikki voisivat myös ottaa muiden kommentit neutraalisti niistä sen kummemmin loukkaantumatta ja hermostumatta. Toivottavasti kaikilla onni kävisi mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Voisihan niitä uusiakin pinoja perustella, jos...
  5. A

    Clomittaret 2013

    Minut voi tiputella listoilta kokonaan pois. Vuodon myötän siirryn nuolemaan haavojani ja siirryn 6kk hoitotauolle IVFää odotellessa. Toivottavasti pinon uusimpien ei tarvitsisi edes ottaa selvää kaikista lyhenteistä vaan visiitti olisi pikainen ja onnellinen! Onnittelut plussanneille ja...
  6. A

    Clomittaret 2013

    Kyl mä luulen silti et nekin kohta alkaa kipuja on jo. Kiitos tsempeistä :heart: Ajattelin RFSUlle laittaa palautetta testistä. Eihän se itseä auta, mutta josko tekisivät surkealle tuotteelleen jotain! Mikäköhän kropassa on näin killissä taas, ettei millään tärppää. Todistetusti on yksi...
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    hiulu oli oikeassa testin ominainen viivanpaikka. Kannattaa siis nuo RFSUn testit jättää sinne kaupan hyllyyn. Tänään apteekin omalla puhdasnega. Tsemppiä muiden testailuihin!
  8. A

    Lutinus ja asetin

    Eikai se pakko voi olla! Käytin itse lutinusta viime kierrossa ja jos piti laittaa kun en kotona ollut, niin laitoin ilman asetinta. Saan itse sen ainakin sormilla yhtäpitkälle kuin asettimella. Ajattelisin itse, että asetin on ajateltu helpottamaan laittamista vähän samaan tyyliin kun...
  9. A

    Clomittaret 2013

    Niinhän se oli hailurainen plussa sen susip***kan RFSUn oma viivanpaikka. Apteekin oma aamulla täysin vitivalkoinen nega- eiköhän tämä ollut tässä. hiulu osasi jo varoitella. On kyllä surkea testi!! Tie vie siis sinne IVF jonoon, joka täällä on pitkä, eli ensi vuodelle menee. Onnea kaikille...
  10. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Viiva oli siis värillinen ja on nyt kuivuttuakin epätasaisesti punanen.
  11. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kiitos vastauksista. Pitää siis odotella huomiseen, mä muualta luin, että herkkyys on 50. Kyseessä ei siis ole herkimpiä testejä. Tinttu ja hiulu teilläkin siis tullut sen puolen tunnin sisällä haamut? Teitkö yöperhonen tänään testiä?
  12. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tietääkö joku RFSUn herkkyyttä. Testiajan (30min) sisällä tuli hailura viiva. Olen kyllä lukenut että nämä antaa vääriäkin "haamuja" Nyt siis dpo 12
  13. A

    Clomittaret 2013

    Minä Malla kyselin kun olit jäänyt tuonne dpo listalle. Tsemppiä välikiertoon! toivotaan dots että plussaksi muuttuu! Mennään samoilla dpoilla. Täällä testattu niillä huonoiksi parjatuilla rfsun testillä testiajan sisällä todella hailurainen viiva. Huihui! Voikun ei vaan olisi näiden...
  14. A

    Clomittaret 2013

    deseo tsemppiä 0 ultraan! Eiköhän se pistelykin ala sujua kuin itsekseen! Näin ainakin itsellä vaikka se alkuun olikin tosi jännittävää. Meillä miehestäkään ole avuksi, kun sattuu olemaan hieman "heikkona" neuloihin ja vereen. Vielä pari päivää pitäisi jaksaa testaamatta! En ole kyllä...
  15. A

    Clomittaret 2013

    Ja Niianilla mahtisaldo! Toivottavasti eka toisi onnen <3
  16. A

    Clomittaret 2013

    Joillain käy niinkui saduissa. Oma ystäväni odottelee samallalailla vauvaa. Onhan se rankkaa välillä kestää, kun muille tulee vähintäänkin vahingossa. Meilläkin vauvanteko aloitettiin hyvissä ajoin ennen häitä. hydrangea Toivottavasti fiilikset muuttuvat positiivisiksi viimeistään infossa...
  17. A

    Clomittaret 2013

    Voi harmi vauva haaveissa! Mullakin on nyt hoitojen aikana ollut kaksi noin isoa kystaa, mutta ne on kyllä ollut kipeitäkin! Mulla ne kyllä primoluteilla kutistui. On se vaan niin järjetöntä, kun on keksitty jo apu vaivaan niin kroppa heittää aina kierrepalloja mukaan, jotta hoitoja ei voi edes...
  18. A

    Clomittaret 2013

    No tuleepahan testattua! Mä tätä vähän veikkailin, kun en ole täältäkään palstalta kokemuksia lukenut ja niitä myydään ihan kaupassa.
  19. A

    Clomittaret 2013

    Toivottavasti ei hyperiä mutta silti kunnon määrä kypsiä soluja Niian!! Uskotaan nyt lääkärin sanaan ;) hydrangealle suuren suuret pahoittelut! Toivottavasti viimeistään sitten IVF tuottaa tuloksen! Ihanaa ettei teillä jono ole yhtä pitkä kuin täällä pk seudulla! Tuokin on mielestäni kiva...
  20. A

    Clomittaret 2013

    Voi hydrangea mä jotenkin kuvittelin et tää ois sun tärppikierto. Tiettyhän se on vielä mahdollista, että se plussaksi muuttuu. Tsemppiä viimisiin pariin päivään. Mulla kävi noin sillon kierrossa ennen esikkoa ja haalean plussan sain vasta dpo 15-16 joka sitten vuodon alettua haihtui negaksi...

Yhteistyössä