Hakutulokset

  1. M

    Minkä näistä ottaisit jos saisit valita yhden?

    Ehdottomasti peppu :wave:
  2. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    Hyvää tuli, tiedoksi vaan :p
  3. M

    Pitäis käydä Lidl:ssä useammin!!!!

    Etkä mennyt takaisin maksamaan oikeaa hintaa? :whistle:
  4. M

    Pitäis käydä Lidl:ssä useammin!!!!

    No ei voi???
  5. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    No nyt on sen verran monta puolustusta tullut tuolle kermalle että käynkin sitä lisäämässä vähäsen. Ja jos lisäisi vaikka muutama palan vuohenjuustoa :p
  6. M

    TV1: illan elokuva Elämäni ilman minua

    Oi oi, kuulostaa kyllä hieman liian surulliselta. Pitäisköhän tallentaa ja odotella kun oikein tuntuu olevan herkällä tuulella ja sitten itkeä silmät puhki :whistle:
  7. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    Kiva että joku on laittanut tuota kermaakin, ehkä ne pizzat sitten jää tältä illalta :)
  8. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    No mä oon laittanut 3dl riisiä 6dl vettä 3-4 kanankoipea tai rintapalaa Kasviksia maun mukaan. Itse laitan aina porkkanaa, sipulia ja parsakaalia. Riisit voidellun uunivuoan pohjalle, päälle kasvikset ja kanat. Ja lopuksi neste (jonne voi laittaa kana-tai kasvisliemikuution). Uunissa...
  9. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    Ok,jätänpäs sitten laittamatta siinä lopussa kokonaan ja onneksi nytkin laitoin vaan lorauksen! Pitäisköhän kaivaa jo pizzataxin numero :whistle:
  10. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    Uuups...laitoin jo ruokakermaa lorauksen :D Ajattelin loppuvaiheessa lisätä vielä jos saisi samalla vähän kastiketta siitä. Saa nähdä tuleeko siitä syötävää :whistle:
  11. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    niin voinko laittaa nesteeseen hiukan kermaakin?
  12. M

    mitä tänään ruokana muilla?

    Lounaalle mennään perjantain kunniaksi jonnekkin ravintolaan ja syödään todennäköisesti pastaa ;) Ja illalliseksi teen kanaa kasvis-riisipedillä ja jälkkäriksi käyn hakemassa muutaman hyvän suklaan suklaapuodista :p
  13. M

    Tais loppua iltalenkit tähän..

    Juu kiitti :o
  14. M

    Aika kohtuullinen tutti....

    :laugh:
  15. M

    Tais loppua iltalenkit tähän..

    Apua, tuon terassin ovella käymisen takia olen niin onnellinen että asun kerrostalossa! Mitäs sitten jos se ovi olisi ollut vahingossa auki???? :o
  16. M

    Mikä siinä on, että joka syksy pitää ostaa uudet!!?

    Mä rakastan myös lyhtyjä, nyt olis hakusessa sellasia vanhan näköisiä, tummaa puuta olevia lyhtyjä...Mistähän löytyis! Ja sitten...mistä löytyisi hyviä pöytäkynttilöitä, siis sisätiloihin ja suht edullisesti. Kun ei aina Ikeaankaan jaksa raahautua!
  17. M

    Itse leivät leipovat emännät=)

    5 dl maitoa, vettä tai piimää 50g hiivaa 2 tl suolaa 1 rkl siirappia (laitan yleensä tuplasti, antaa niiiiiin ihanan maun) 50g voita, margariinia tai öljyä n.10dl sämpyläjauhoseosta (kaupasta saa käteviä sämpyläjauhopusseja esim.vehnä,ruis ja kaura) Liota hiiva kädenlämpöiseen...
  18. M

    Kihlajaislahjaksi?

    No nyt tuli vielä parempi idea... Tämä taitaa siis olla se lopullinen lahja!!!!! Kiitos...ja miksei tämäkään tullut mieleen vaikka meilläkin tuolla keittiössä sellanen kätevä pikkuinen 9 pullon kaappi on käytössä...
  19. M

    Kihlajaislahjaksi?

    Kiitos, hyvä idea! Miten oma pää alkaa heti tökkimään kun pitää alkaa miettimään lahjoja... :D
  20. M

    Kihlajaislahjaksi?

    Eli mitä voisi ostaa kihlajaislahjaksi nuorelle parille? Hyviä vinkkejä otetaan vastaa :)

Yhteistyössä