Hakutulokset

  1. R

    Lahden päiväkotien hoitopaikat elokuussa 2011

    kellään tietoa milloin paikat jaetaan, toukokuun aikana ilmeisesti, mutta mittää tarkempaa tietoa koska asiasta tieto tulee perheisiin???
  2. R

    Smartumin etusetelit

    Ossaako kukaan sanoa, jotta voiko virikesetelillä (eli se yhdistetty kulttuuri ja liikuntaseteli) maksaa lippupalvelun kautta varatun konserttilipun? tiedosta kiitollinen...=)
  3. R

    Taapero on TODELLINEN aamuvirkku, neuvoja, "kohtalotovereita"?

    Eli meillä tyttö ollut aina aamuvirkku, vauva vuotena aamut alkoivat välillä jopa klo.4, sitten aloin antamaan maitopullon aamuyöstä myös ja unet jatkuivat jopa klo.6 joskus jopa klo.7, tyttö kävi silloin iltaisin melko aikaiseen nukkumaan klo.19.00 aikoihin. Eli nukkui kyllä sinänsä ihan...
  4. R

    Totaali yh:ta ystäväksi Lahdesta?

    Tuttavapiirini on kyllä aika laaja, ja siihen kuuluu siis lapsiperheitä, mutta olisi niin kiva löytää pienenlapsen yksinhuoltajaäiti ystäväksi myös. Lisäksi olisi mukavaa jos olisit täältä lahdenseudulta, että voisi helposti tavata ihan livenäkin. :D Täällä arkea sulostuttaa yksi...
  5. R

    hoidon aloitus 1 vuotiaana

    muutama kysymys teille kenen pikkuiset menneet hoitoon vuoden ikäisinä, onko lapsenne nukkunut yhdet vai kahdet unet hoidossa? miten järjestetty jos kahdet? kuinka nopeasti siirtyi yksiin uniin? oletteko antaneet ihan tavis ruokaa kotona jo etukäteen, vai onko ruokavalio muuttunut ns...
  6. R

    LÖYDETTY ROTTWEILER LAHDESSA!!!!

    eli olemme ottaneet turvaan tämmöisen karkulaisen lahden metsäpellossa viime yönä, koiralla ei pantaa ja piileskeli auton alla useamman tunnin, poliisilta emme yöllä apuja saaneet emmekä sen kummemmin löytöeläintalolta kun keskellä yötä oli tämä tilanne. nyt siis pyydämme apua lahtelaisilta...
  7. R

    kakkujen ohjeita

    no niin kaikki kokkikolmoset, nyt saisi laittaa helppojen mutta hyvien kuivakakkujen tms. ohjeita, olisi myös kiva tietää millaisia "kuorrutteita" tai koristeluja niihin voisi tehdä, olen päättänyt että pakastepullakausi saa mennä menojaa, tilasin juuri erilaisia kakkuvuokia ja ajattelin että...
  8. R

    kerhoista

    voiko kerhon perustajaa vaihtaa? siis jos haluaa itse jäädä kerhosta pois, mutta on perustajana eikä haluaisi muilta viedä toimivaa kerhoa, kun perustaja on kai ainut joka voi hyväksyä kuvia, jäseniä yms. eli sen olisi hyvä olla kerhossa aktiivisena mukana..
  9. R

    loppuraskauden unettomuus

    nyt neljä yötä takana niin, että unta joka yö vain kaksi tai kolme tuntia ja nekin pätkissä.. tähän asti nukkunut suht hyvin, ennen raskautta loistavasti, mielestäni en stressaa, mutta uni ei vaan tule, nyt siis rv37 menossa.. mitään vinkkejä? montaa yötä ei jaksa enää jos ei unta saa. niin ja...
  10. R

    vauvan syntymästä ilmoittavia runoja..

    jotakin suht lyhyttä, mutta söpöä, sellaisen minkä voisi läheisille sairaalasta sitten lähettää??? :heart: :heart: kellään mitteen uudempia, positiivareiden sivut ihan kivat, mut kun vauvoja tullee monille tutuille, niin ei haluaisi samoja runoja käyttää, aina voi toki runoilla itse, mutta jos...
  11. R

    Lähiaikoina PHKS synnyttäneitä? kokemuksia? fiiliksiä?

    entä missä kohdin teillä ensikertalaisilla alkoi synnytysvalmennus (olen lahtelainen) ? kävitte tutustumassa synnärille? täällä viikkoja 23 ja olisi kiva kuulla ajatuksia, ensi viikon neuvolassa kysyn noista valmennuksista yms. mutta että utelenpa teiltäkin.. =)
  12. R

    yksinodottaja, saako tukihenkilö/henkilöt olla sairaalssa vierailuajan ulkopuolella?

    eli odotan yksin ja mietin sitä, että normaalisti isä saa olla osastolla äidin kaverina mihin aikaan tahansa, mutta saako synnytyksen jälkeen mulla olla ystävä/sisko/äiti seurana jos niin tahdon, vai rajataanko se oikeus vain isään, ajattelin vain että toki tahdon olla vauvan kanssa ihan...
  13. R

    yksin odottavia äitejä, joilla raskaus vasta alkumetreillä

    hei eli palstaystäviä ja miksei ihan ystävä ystäviäkin vailla olisin, onko täällä ketään joka saamassa ensi vuoden alussa tai tämän vuoden lopussa vaavia ja odottaa sitä yksin..?? mie olen 28 vuotta ja vauveli saanut alkunsa hedelmöityshoidoista eli inseminaatiolla, olisi kiva jutella samassa...
  14. R

    HCG ARVO

    eli mulla se oli rv 4+3 niin 477, onko tarpeeksi korkea, millaisia arvoja teillä muilla????? lapsettomuusklinikka kesätauolla ja mä pällistelen täällä tätä labravastausta, eikä neuvolastakaan enää tavoita ketään... eli kellään tietoa... =) =)
  15. R

    painonvartijoihin kesäkuussa,löytyykö palsta tukea

    eli mulle tehty kevään aikana kaksi inseminaatio (olen vauvaa hankkimassa yksin) tulosta ei valitettavasti tullut, tänään tuli täti ja seuraava hoito tehdään vasta elokuussa, nyt päätinkin että hyödynnän kesän ja yritän päästä ylikiloista eroon, en ehkä kaikista mutta osasta, tiputettavaa olisi...
  16. R

    Toksoplasmoosi

    sitä vain että mulla on kaksi kissaa ja nyt aloitan hedelm. hoidot, siis te joilla on kissoja niin oletteko toimineet raskausaikana jotenkin erilailla lemmikkien kanssa, esim. hiekan puhdistus yms.? ilmeisesti ei pitäisi mitään vaaraa olla jos laatikon putsaa säännöllisesti (pesen tällä...

Yhteistyössä