Hakutulokset

  1. E

    40+ so what!!! (vol 5.)

    pitkästä aikaa... olin jo luopunut vauva-ajatuksesta... mutta mutta. Nyt on käynyt niin että mullahan on kierukka, joka tammikuussa laitettiin (viime syksynä km), tässä viime viikolla huomasin että menkat on yli viikon myöhässä, en ole sillai huolissani kun kierukan kanssa joskus tulee noita...
  2. E

    Kokemuksia hormonikierukasta!

    mulla on ollut mirena kierukka tammikuusta asti, nyt huomasin että viime menkoista aikaa yli 5 vkoa ja tein r-testin, jossa heikko +!! mitä ihmettä nyt tapahtuu... olen jo luopunut vauva-ajatuksestakin... apua??
  3. E

    hormonikierukka+raskausoireet

    hei! mulla kanssa ollut noita raskausoireita jo muutaman kuukauden ajan (kierukka laitettu tammikuussa 09) ja on ollut ihan pakko testatakin kun on niin ollut sellainen olo. Toisesta rinnasta tulee välillä jotain nestettä, mielialat heittelee tosi paljon, paino on noussut noin 10 kg tässä kevään...
  4. E

    40+ so what (vol. 3)

    Heippa tänne! Oli ihan pakko tulla vielä pikkasen kuumeileen... :ashamed: Mullahan on siis se kierukka, joka tammikuussa on laitettu ja vauvahaaveet on jääneet sikseen. Mutta mutta, nyt on ollut sellaisia outoja nippasuja alavatsalla, molemmilla puolilla... ja kahtena päivänä on ollut tissin...
  5. E

    40+ so what (vol. 3)

    hei! minut saapi poistaa taustaltakin, kierukka on laitettu ja asia sillä siisti. Rva Pikkumyy: kierukan asennus max 7 päivää kuukautisten alkamisesta. Jotta valoisaa kevättä kaikille :flower:
  6. E

    40+ so what (vol. 3)

    Heippatirallaa ja Hyvää Uutta Vuotta :xmas: Toivottavasti vuosi tuo kaikille kivoja asioita tullessaan! Mä jätän kuumeilut sikseen, koitan sen sijaan aloittaa jotain uutta ja omaa, liikuntaa, kirjoja ym. työn ohessa. Ja meillä siis nuo kaksi tyttöstä pitää huolen muusta ohjelmasta. Koiran...
  7. E

    40+ so what (vol. 3)

    Tuo ikäkysymys, jaksaminen ja muutenkin asiat ovat mietityttäneet täälläkin. Että miten jaksaisi vielä vauvan kanssa kun juuri ja juuri pärjää noiden uhmailevien lapsukaisten kanssa joista toinen vielä vaipoissa. Jospa vaan keskittyisi nyt heihin ja mieheen tietysti. Tuntuu että voimavaroja ei...
  8. E

    40+ so what (vol. 3)

    Rouva Pikkumyylle lämmin :hug: , voimia! Omaa napaa, odottelen vieläkin menkkoja, 8 vkoa jo km:stä. Vatsatautia podetaan koko perheen voimin, pesukone laulaa ja ykä lentää, kiva...
  9. E

    keskenmenon jälkeen kuukautiset?!?!?!

    huomenna 8 vkoa km:stä eikä vieläkään menkkoja. Jälkivuoto kesti n. 4-5 vkoa, ei kai muuta kun odotellaan...
  10. E

    40+ so what? (vol. 2)

    Heippa! Mitenkähän nuo kp:t lasketaan näin km:n jälkeen? Eli nyt on kolmisen viikkoa siitä, edelleen on vuotoa... loppuneekohan joskus :/
  11. E

    40+ so what? (vol. 2)

    Elikkä palaan lähtöruutuun! Rv 9+1 ultrassa ei elon merkkejä, ruskuaispussi lytistynyt. Huomenna ltyhjennyslääkkeet ja vuotoa odottelemaan. Jotta silleen. Uutta yritystä kehiin sitten aikanaan...
  12. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Minut saa poistaa tuolta toukokuun listalta. Kesken on mennyt, tänään olin ultrassa, siellä ei näkynyt enää alkiota eikä paljon mitään muutakaan, huomenna lääkkeet nassuun ja vuotoa odottelemaan...
  13. E

    kokemuksia?

    Hei! Mulla nyt viikkoja 8+5. 8+1 kävin ultrassa jossa todettiin että alkio vastaa viikkoja 6+1, eikä sykettä näkynyt. Tätä ennen kävin yksityisellä ultrassa 7+3, ei myöskään silloin siis sykettä. Alkio oli kuitenkin ekasta käynnistä 2mm kasvanut. Voiko olla kyse siitä että alkio on pari viikkoa...
  14. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Heippa! Neuvolassa meni kaikki hyvin, juteltiin ja oli oikein kiva täti siellä. Järjesti mulle ultran tälle aamulle. Nyt viikkoja ultran mukaan 6+1, edelleenkään ei sykettä. 2 vkon kuluttua uusi ultra.
  15. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Heippa! Kiitos kannustuksesta ja tuesta :flower: olo nyt vähän rauhoittunut. Ajattelen että kyllä kaikki järjestyy. Tänään eka neuvola, juttelen asiasta siellä ja katsotaan mitä täti sanoo. Toivotaan parasta. Aurinkoista päivää =)
  16. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Uä:ssä käyty... sykettä ei vielä näkyny!!?? Gynen mukaan alle 5vkon ikäiseltä ei sykettä saa, joten olis siis arveltua pienempi?? Mittaa oli alle 2mm. Hohhoijaa, parin viikon kuluttua pitäis katsoa uudestaan, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Kyllä huolettaa ja meni ihan kuin matto jalkojen...
  17. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Onpa söpöliin tuo Sara neiti :heart: Mulla tänään rv 7. Varasin ajan ensi keskiviikoksi varhaisraskauden ultraan, en kestä odotella kunnallista uä:tä, kestää niin kauan... :whistle: Kärsivällisyys ei ole mun hyveitäni... ja haluan nähdä että mitä masusta löytyy. Vointi on toistaiseksi ollut...
  18. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Huomenia! Pidetään peukkuja, Rva Pikkumyy, että haamut vahvistuu :heart: Mulla tänään tasan rv 6. Jotenkin vielä ihan epätodellinen olo. Istukkatutkimukseen olen ajatellut mennä, mutta juttelen vielä asiasta neuvolatätskän kanssa. Edellisessä raskaudessa tehtiin lapsivesipunktio rv 17, koska...
  19. E

    35v+ odottajat, vol 2

    Soittelin sitten tuossa loppuviikosta neuvolaan, aika vasta lokakuun puolella. Tänään tasan rv 5! Melko epätodellinen olo, en olis osannut uskoa että meille vielä pikkunen suodaan.. voi kun vaan niin kovasti toivon että kaikki menee hyvin! Leppoisaa pyhäpäivää kaikille =)
  20. E

    35v+ odottajat, vol 2

    =) elikkäs tuolta 40+ osastolta... ikää 42 ja kolmas tulossa. Alussa vasta, nyt rv 4+5, la joskus toukokuun puolivälissä. Pitäisköhän jo kohta ottaa yhteyttä neuvolaan? Edellisistä taisin soitella joskus viikoilla 6-7. Kovin väsyttää ja flunssaakin pukkaa päälle... jaksettava vaan on, meillä...

Yhteistyössä