Hakutulokset

  1. Marilii

    Hui, missä olen olluna???

    Plussahan toimii, ja täällä on ihan uuden näköistä, osaako tätä käyttäkkään enään... :flower: :D
  2. Marilii

    PRONAXEN annostus apua!!

    Poika 3v on kipeenä, maanantaina sai lääkekuurin eikä ala purra. kuume on ja pysyy. Löysin kaapista pronaxenia 25mg jonka hän sai korvien putkituksen jälkeen. Mutta annostus ohje on kadonnut! Painoa löytyy n.15kg. Löytyksö keltään tietoa, että ees suurinpiirtein osasi antaa oikeen annosuksen...
  3. Marilii

    elämää exän säännöillä

    mitä mieltä olette siitä kun miehen ex antaa säännöt miten meillä eletään kun miehen lapsi meillä esim meillä ei saa riidellä ei ottaa muutamaa saunaolutta ja mies vielä hyväksyy nämä exän säännöt kun haluaa pitää hyvät välit exään :headwall: :headwall:
  4. Marilii

    Kysyttävää Tampereen tuntevilta

    Olen menossa junalla käymään Tampereella. Keskusta on muuten kohtuu tuttu, mutta ekaa kertaa on mukana myös pikkuinen neiti. Mitä paikkoja vois suositella siis vaunuilevalle.. Vauvanhoito wc, ruoan lämmityspaikka jne? Tästä vinekkelistä siis hyvä kahvio tai (pika)ruokapaikka?
  5. Marilii

    Korvakierre? mistä apu?

    Heip! Haluaisin kysellä mikä toimenpide teillä on auttanut jatkuviin korvatulehduksiin. Putket vai/ja kitarisaleikkus? Meillä ollut pojalla maaliskuun puolivälistä tähän päivään. 5-6 kuuria ja kitarisaleikkaus on elokuussa. Samalla katsovat onko aihetta putkitukseen. Itse toivoisin myös putkia...
  6. Marilii

    Hyppään nyt tänne!

    Elikkä torstaina 21 pv tuli 1v. täyteen. Tosin synttärit on juhlimatta kun sankari sairastui kunnon mahatautiin juuri syntymäpäivänään. Sairaalassakin piti tiputuksessa olla. Joten juhlimme sitten jälkikäteen ensimmäisiä syntymäpäiviä. :heart:
  7. Marilii

    Minä lapsena 1977-kirja!! Löytyykö

    ...muilta sellainen kirja??? Eli sisältää paljon kuvia suomessa 1977 syntyneistä...ja muutakin tietoo sen vuoden tapahtumista. :wave:

Yhteistyössä