Hakutulokset

  1. huitshapeli

    hyvää suklaakakun ohjetta kellään?

    sellanen, missä ei ole työnnetty väliin marjaa tai hedelmää.
  2. huitshapeli

    Arvatkaa millä saa supistukset takuuvarmasti loppumaan?

    Tietysti soittamalla ja varmistamalla, että joku pääsee yöllä hoitamaan lapsia jos tulee lähtö :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed:
  3. huitshapeli

    Kukahan vois kertoo minkä takia aukasin koneen?

    Mun piti tarkistaa täältä ihan oikeesti jotain, mutta en sitten muista mitä :headwall: :xmas:
  4. huitshapeli

    Oliskos kellään ideaa, mitä askarrella kummeille jouluksi?

    Olisi kiva jokaisen lapsen kummia jotenkin muistaa, mutta mulla jää kaikki aina niin viimetippaan, että loppujen lopuksi en saa mitään aikaiseksi :ashamed: Tekijänä 7v, 5v ja vauva
  5. huitshapeli

    Onko kellään tuntunut supistukset reisissä tai lonkassa?

    Ja miltä ne tuntui? Mä en tiiä kramppaako tuo lonkka ihan huvikseen vai liittyykö se jotenkin supistukseen. Tekee niin kipeetä, että on tosi huono olla. En tiiä että onko vessahätä tai että supistaako samalla, mutta niin sattuu ettei kirjaimellisesti paskalle taivu |O Välillä vetää tuo...
  6. huitshapeli

    hmm..

    Saisko eteisen maton alle asennettua sellasta hälytintä, että kun kengät jää siihen levälleen ni se alkas vaikka vinkumaan ihan törkeen kovaa? Se vois olla niin herkkä, että vinkuu jo hanskoista ja pipoistakin. Ärsyttää kompuroida noitten kenkien yli nyt jo, saatika kun siitä pitää kohta...
  7. huitshapeli

    Tällä mammalla menee hermot!!!

    Tullu kohta 2½ tuntia supistuksia 11-16min välein. Mukaan mahtuu napakampia ja löröjä. JA MÄ EN TIIÄ MITÄ MÄ NÄITTEN KANS TEEN!?! |O Taustaa; viikot 33+1, viime pe oli pää tyrkyllä, paikat pehmeet, sormelle auki, mutta kanavaa jälellä. Pieni vauva joka ei kuulema kestä vielä alakautta...
  8. huitshapeli

    hölmöä

    Mikä mulla on? Heiluuko muiden päät vähänniinku itestään? Siis tekee sellasta heijaavaa liikettä. Täytyy mieheltä udella että näkyykö se ulospäin vai tuntuuko musta siltä että pää heiluu edestakasin :whistle: Oonkohan mää ihan hulluks tulossa? Tänään kyllä näytti siltä että jalkakin heijas...
  9. huitshapeli

    Ihana tyttö

    Keksi meille viikon ruokalistan :heart:
  10. huitshapeli

    VARTOOJA!!

    Laitoin yv:tä :wave:
  11. huitshapeli

    Miten viestikenttään saa lisättyä omia hymiöitä?

    siinäpä se kysymys sitten olikin..
  12. huitshapeli

    Tökkiikö tää palsta muilla?

    Mulla on liian lyhyet hermot tällaseen :headwall:
  13. huitshapeli

    Virtsatietulehdus?

    Miten oireillut raskauden aikaan?
  14. huitshapeli

    Imetysliivejä pienellä ympäryksellä isolla kuppikoolla?!?

    Onko kukaan törmännyt? Mikä liike? Pitäisi saada tukevat imetysliivit. Haluaisin tarkalla koolla, että varmasti tukee hyvin, mutta monesti niissä tahtoo olla tosi laaja koko, mille on tarkotettu. Ja pienellä ympäryksellä (max 70 ) on vaikea löytää isoa kuppikokoa. Jos joku tietää jonkun...
  15. huitshapeli

    Saakohan neuvolasta ihan vaan pyytämällä painoarvion tai lähetteen jollekin

    joka sen voisi tehdä? Olen aika pieni synnyttäjä ja sf-mitta on ainakin tässä vaiheessa ylärajalla. :snotty:

Yhteistyössä