Hakutulokset

  1. P

    Onko Next:n nettikaupasta tilanneita? Millainen mitoitus vauvojen vaatteissa?

    meilla on paljon nextin vaatteita ja mielestani ne on aika reilusti mitoitettuja. 6-9m on 74cm
  2. P

    lapsella ollut viikon ripuli. veisitkö lääkäriin?

    Kolmevuotiaana oli meidan poitsulla pitkakestoinen ripuli. Laakarissa kaytin mutta kun poika muuten oli suht normaali oma itsensa eika ollut viitteita nestehukasta yms niin odoteltiin vaan. Laakari sanoi sen olevan viirusperaista. Takapuolihan siina tahtoi menna vereslihalle. Jos lapsi juo ja...
  3. P

    Kääk ja ihanaa!

    Onneksi olkoon! :flower: Omasta kokemuksestani murkkuikaiset voi ottaa vauvauutiset pitkin hampain aluksi mutta kylla se siita, ja kovastihan niista on apua - silloin kun ovat silla tuulella :D
  4. P

    Lantion puutuminen nukkuessa...

    Sama vaiva oli mullakin. Nukuin monen tyynyn kanssa. Sain niilla tuettua sellaisen asennon etta pystyi nukkumaaan.
  5. P

    Onko kokemusta juurihoidosta raskaana ollessa?

    On tehty juurihoito, viikkoja oli varmaan kokolailla samat kuin sulla. Ei siina ollut kuulemma sen kummempaa raskaana kuin muutenkaan mutta varmuuden vuoksi mainostin asiasta paljon etteivat vaan paasisi unohtamaan :D Multa otettiin kuvatkin, ei niin pieni sateily aiheuta kuulemma mitaan...
  6. P

    Höyrypuhdistin, tekeekö sillä oikeasti mitään?

    Meilla on ko vempain. Toimii loistavasti ikkunan pesussa ja kylpyhuoneen kaakeleissa! Olen puhdistanut silla myos keittion poydan ja tuolit silloin talloin kun nuo ipanat saa ne niin perusteellisesti liattua :) Mutta kylla lasi/kaakelipintojen kanssa on ihan ykkonen.
  7. P

    Vauvan munasarjakysta+leikkaus

    Vauvan leikkauksesta en tieda mutta itseltani on leikattu munasarjakysta. Ihan pienesta operaatiosta ei ainakaan aikuisella ole kyse silla virtsarakko on siirrettava ensin pois tielta. Minun leikkaus tosin oli hatatapaus, kysta oli iso ja uhkasi tuhota koko munasarjan. Aika kivulias jalkeenpain...
  8. P

    Niukka verenvuoto rv 34

    Mulla tuli niukalti verta pariin otteeseen rv34 (sisatutkimuksessa paikat oli kiinni eika mitenkaan kypsan oloista) ja muutaman paivan paasta syntyi, tuli siis kohdunsuulta.
  9. P

    kysymys....

    4paivaa menkkojen jalkeen puuhasteltiin ja siita raskauduin. Ja on satavarma etta se oli se kerta kun se oli ainut kerta silla kierrolla. Outoa vaan kun minun kierto on aina tosi pitka.
  10. P

    Lampaantalja rattaisiin

    Makuupussi on taljan paalla mutta olen kayttanyt toisissa rattaissa niinkin etta talja on makuupussin sisalla.
  11. P

    Lampaantalja rattaisiin

    Kylla taljaan voi leikata reiat ei se siita rikki mene. Meilla on rattaissa lampaantalja ja makuupussi (johon myos leikattu reiat)kun on vauva viela niin pieni. Pikkuinen nukkuu yonsa myos taljalla, kopassa on omansa ja aion sita kayttaa viela kun siirtyy pinnikseen. Oman kokemukseni mukaan...
  12. P

    Onko kukaa ollut raskaana ja popsinut e-pillereitä?

    Juu, nappailin pillereita viela rv8 kunnes viimein tajusin etta ne on pettanyt. Ei ollut cerazetteja mutta minipillereita kuitenkin ja menkat tuli ja meni miten sattui, siksipa en aiemmin aavistanut. Istukassa oli haikkaa alusta asti mutta terve, vaikkakin pieni, tytto syntyi. Laakarin mukaan...
  13. P

    Fiiliksiä kun usean samaa sukupuolta olevan lapsen jälkeen tuleekin eri sukupuolta oleva

    Kahden pojan ajateltiin meille lapsiksi riittavan kunnes sitten pillereista huolimatta huomasin viime jouluna odottavani! Ihana iso joulu-lahja. Mies oli vakuuttunut etta oma jalkapallotiimi saa vahvistusta mutta minulla oli alusta asti vahva tytto-olo. yritin olla toivomatta liikaa etten sitten...
  14. P

    Pahalle haisevat paukut ja vihreä kakka

    Korvike voi aiheuttaa vihrean kakan, jopa pienikin maara. Toiset korvike merkit kuulemma "vihertavat" enemman kuin toiset. kakka yleensa myos kiinteampaa korvikkeella. Itsella kokemuksia 50/50 imetys ja korvike ja kakka valilla sinappia, valilla vihreaa ja yleensa molempia sekaisin ja ihan...
  15. P

    Veikkaukset sukupuolesta

    Vanhan kansan uskomuksista taitaa parhaiten pitaa kutinsa se etta tytolta pahoinvointia enemman. Tuttavapiirissa ja itse huomattu. Linea negraa ei ole ollut koskaan. Esikosta ei kysytty sukupuolta mutta vahva poikaolo ja poikahan se olikin. Toisesta ei ollut itsella mitaan vihia mutta...
  16. P

    Liinailijat hoi!

    :attn: NOSTO :attn:
  17. P

    Liinailijat hoi!

    Voiko 1kk ikaista kantaa trikoo liinalla ristissa masu aidin masua vasten ja jalat sammakkoasennossa? Anteeksi kun en todellakaan tieda kantoasennon nimea.
  18. P

    Raskausmyrkytys ei ensimmäistään odottavalla??

    Raskausmyrkytyksen voi saada kuka tahansa, aiemmista raskauksista riippumatta. Pelkka jalkojen turvotus ei kylla merkkaa mitaan. Loppuraskaudesta voi turvota pahastikin ja silti kaikki ok. Kesa ja helle turvottaa viela lisaa. Ihottuma voi liittya raskaushepatoosiin kovan kutinan seurauksena...
  19. P

    Lapsen sukupuoli

    Nuo kiinalaiset kalenterit ei ainakaan mulla oikein pida paikkaansa. Kaksi kolmesta tai kaikki vaarin, riippuen kalenterista. Vanhan kansan uskomuksista taitaa parhaiten pitaa kutinsa se etta tytolta pahoinvointia enemman. Tuttavapiirissa ja itse huomattu. Esikosta ei kysytty sukupuolta mutta...

Yhteistyössä