Hakutulokset

  1. M

    raskauden alkamisesta...

    ...
  2. M

    11/08 masunkasvattajien murut *joulukuussa*

    Moikka! Meidän rinssi syntyi 16.11. klo 01.19. 49cm ja 3570g :heart: Tänään siis tuli tasan kuukauden :) Meillä on ristiäiset vasta tammikuussa, vähän harmittaa, mutta ei voi mitään kun tässä on kaikki pyhät edessä ja aikasemmin ei voinut pitää kun oli vasta vauvan vaarin hautajaiset(poika...
  3. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    :wave: Heippa! Salasanaa :) Ja onnea kaikille vielä!
  4. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ja paljon onnea muillekkin vauvan saanneille! Meille syntyi poika 16.11.08 klo 01.19. 49cm ja 3570g ja py 35,5cm. :heart:
  5. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Sais kyllä tulla jo...on sen verran kokkaan olonen (vaikka ensisynnyttäjä olenki) ja sitä se neuvola tätikin sano... Meillä vaan ei ollutkaan niin mukavaa tämä loppu odotus...miehen isä joutui sunnuntaina 2.päivä sairaalaan, aivoverenvuoto. Maanantaina leikkattiin ja sitten alkoikin näyttää...
  6. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Meillä on toi LA 17.11....jotenkin vaan on semmonen olo, et siihen ei osuta, kun ei mittään merkkejä ole ollut. Noh, eihän sitä koskaan tiedä, omasta puolesta sais vaikka tulla jo :)
  7. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Paljon Onnea jo kaikille vauvan saanneille!!! :flower: LA 17.11.2008 ja poika pitäisi olla... :) Kovasti siis jo odotellaan, että tulisi lähtö, niin olo vois helpottua kummasti :) TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!
  8. M

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    Moi! Just tossa viime viikolla kirjottelinkin, että kaikki oli nlassa hyvin...mutta niinpä sitte vaan jouduin synnärille perjantaina :ashamed: Oli koko päivän supistuksia, ei mitenkään sillai säännöllisiä mutta kipeitä ne oli. Ja alavatsa kivut oli kovia... No, sitte menin tohon terkkariin...
  9. M

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    Moikka kaikki! Mitä kuuluu? Mulla onkin toi LA 17.11.. Mun maha on ku koripallo :D siis tosi iso..vois luulla, et ois pidemmälläkin. Sitä se neuvolatätikin tossa just ihmetteli, kun on niin kookas kohtu jo...mitä sieltä on oikein tulossa :D Sokerirasitukses olin ja sain hyvät tulokset...
  10. M

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    MOIKKA KAIKILLE PITKÄSTÄ AIKAA!!! marsulis multa leikattu molemmista munsarjoista kystat viime joulukuussa ja sen jälkeen vasta raskaaksi tulokin vasta onnistui... Se riippuu ihan kystan laadusta tehdäänkö sille mitään vai ei. Itsellä molemmat poistettiin tähystysleikkauksella, toinen oli...
  11. M

    Muita turvonneita ja viikkoja vasta 10....?

    täällä ollaan ainakin turvonneita...mutta veikkaan, että paljon on nestettäkin...tosin housut menee muuten hyvin jalkaan, mutta vattan kohdalta ei sitten mene kiinni...eikä tuo sormus kyllä ole ole mitenkään "jumissa" :D maisa ja pikku sintti 10+3
  12. M

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Täällä ollaan kans...käyn lukemassa jatkuvasti, mutta kirjottelen vaan kun ehdin. Ilmottelehan itsestäsi Äiti 1982!!! :hug: Mulla on eka neuvola ollut jo 7.4. ja np-ultra on 7.5.. Tosin olen ollut jo kerran ultrassa, et varmistettiin, että on oikeessa paikassa ja siellähän se :heart...
  13. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    RD: eiku, eiku ei... mää katoin ihan väärin, siis juu, mulla on 17.11. olinpas hömelö :whistle:
  14. M

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    kaikille, pitkästä aikaa! :flower: Semmosta ajattelin nyt kirjotella, kun noita juttuja lueskelin, että tosta syömisestä ja pahasta olosta... Itsellä ollut tooodella pahaa pahoinvointia, MUTTA vain silloin, kun en ole pistänyt jostain kahteen tuntiin suuhun. (mieluiten hedelmää, jugurttii...
  15. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    pitkästä aikaa...kiva kuullu että uusia saatu reilusti joukkoon! :flower: tikruliinilla sama laskettu aika kun mulla ja sama sairaala =) mulla oli eka neuvola 7.4. ja varhaisultrassa käyty, rv 6+6 oli sillon. Nyt on se ensimmäinen "virallinen" UÄ 7.5. Emiliina: Juu, niin on tainnu johtua...
  16. M

    Nännilävistys

    Kiitoksia =)
  17. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    emiliina: jep, toivotaan... Mullakin on noita kipuilua, kiitos endon, varsinkin toinen puoli tuntuu, oikeella, että siellä joku painais tosi pahasti lanneluuhun, niinkun sisältä päin..kai sin on mun onnella jääny joku instrumentti leikkauksesta :laugh: en oikeest ihmettelis :laugh: No mä en...
  18. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Emiliina: onnea sulle, murr... :laugh: mä olen ollut tooosi huonovointinen. Vatta on kipee, siis koko maha, tai siis ei niinku alamaha, vaan kun on tota ilmaa ja ties mitä. Ja jos vähänki unohtaa nesteyttää itteensä, eikä pääse tai kerkee syömään kahden tunnin aikana, niin hyijjyi...sit etoon...
  19. M

    Nännilävistys

    niin kuin otsikkokin jo varmaan kertoo, niin haluisin tietoa ja kokemuksia muilta, joilla kyseinen läväri...toivottavasti ei tartte polttaa tiehyeitä auki :kieh: Kiitoksia jo etukäteen! =)
  20. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Heippa taas! miracle: voi että...kyllä kaikki kääntyy vielä paremmaksi! Voimia :hug: Aika huonolta tuntuu nyt kertoa omia ultra kuulumisia, mutta kai se on etiäpäin mentävä... Oli siis maanantaina varhaisultra, kauhiasti jänskätti mennä sinne :) Mutta siellä se sitten se pienen pieni ihme...

Yhteistyössä