Hakutulokset

  1. Vilionni

    Mikä tuo tukiperhe-juttu on tuossa oikealla? Lahjoita päivä tukiperheessä, miten?

    Pelastakaa Lapset ry:n kautta tai kotikunnan sosiaalitoimen kautta.
  2. Vilionni

    äitini aiheutti kunnon stressin/ahdistuksen loppuodotukseen

    Onko asunpaikkakunnallasi ympärivuorokautista lastenhoitopaikkaa? Kysy semmoisesta nyt mahdollisuutta tai lastenhoidon vastaavalta/neuvolasta! Kyllä ihmisen pitää päästä rauhassa synnyttämään.:)
  3. Vilionni

    ??? ketju poissa

    Samaa mietin minäkin, ehkä se poistettiin.
  4. Vilionni

    Kuinka pitkän matkan jaksat juosta?

    Ainahan sen maratonin juoksee 42,8..km ja palautumislenkki 5-10 km. Normaalilenkit säästä riippuen 10-35km.
  5. Vilionni

    Pottakammo -mikä neuvoksi?

    Näin on monill toiminut hyvin. Kannattaa unohtaa potalla käytänti, kyllä aika korjaa asian.
  6. Vilionni

    Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

    Hei, täällä yksi mukaan tulija. Painon pudotus tavoite 30 kg, josta jo saatu pois 3 kg, mutta tsemppikaveria tarvis. Minulla ei ole makeiset ja pullat ongelmana, vaan liian isot ruoka-annokset. Nyt olen lisännyt salaatteja päivässä noin 400-800g/päivä. Lihan/ Kalan osuutta pienentänyt. Ohjeet...
  7. Vilionni

    Aaro, Eero, Niilo vai Oiva?

    Oiva tietysti....minun isäni oli Oiva
  8. Vilionni

    mikä tauti?

    Minulla se oli possuflunssa--testattu. Ei kuumetta koko aikana.
  9. Vilionni

    JES!!! Mun mies pääsi töihin!!!

    :flower: :flower: :hug:
  10. Vilionni

    Kuka myisi kotimaisia omenoita,

    viima80, onnistuuko omenoiden lähettäminen matkahuollon kautta, minä tietysti maksaisin kulut?
  11. Vilionni

    Kerhojen perustajat HUOM!!!

    Kiitos hyytikyppynen !!! :hug: :hug:
  12. Vilionni

    Kuka myisi kotimaisia omenoita,

    jotka siis ylimääräisiä omista tarpeista? Ostaisin mielelläni. Vastaa vaikka yv:llä
  13. Vilionni

    Kerhojen perustajat HUOM!!!

    En tiedä, mutta minua kiinnostaisi päästä jäseneksi Kirppis-kerhoon---miten saisin kutsun?
  14. Vilionni

    Ostaiskohan joku isoja,hyviä puutarha vadelmia?

    Missä päin olisi, olisin kiinnostunut?
  15. Vilionni

    Äiti nukkui eilen pois

    Osanottoni suruusi ja voimia!! :hug: :hug:
  16. Vilionni

    Kun olin painonvartijoissa

    Älä lopeta liikkumista, sillä sen avulla painosi pysyy siinä mihin olet jo tiputtanut ja tuo hyvää oloa.
  17. Vilionni

    Mulla on nälkä! Apua!

    Juu, kun ei joka päivä tee ruokaa, ni parempi edes yhtenä tehä pakkaseen.
  18. Vilionni

    Mulla on nälkä! Apua!

    Tuu meille!! Tein juuri 7kg:st' jauhelihaa erilaisia ruokia--eiköhän siitä riitä sinullekkin.
  19. Vilionni

    kumman työn ottasitte vastaan...?

    Ensiksikin iltalisät kuuluu maksaa ja samoin yötyölisä, lauantai ja sunnuntailisät. Kaikki työehtosopimuksen mukaan. Eka paikka pelaa sääntöjen mukaan, joten menisin sinne ja ei ole työmatka kustannuksetkaan niin suuret. Tokapaikassa voi olla, että tulee ongelmia kun ei heti alusta pelaa...
  20. Vilionni

    Kaavinnassa käyneet, paljonko saitte sairauslomaa?

    Yleisesti kolme päivää, ellei ole jotain erityistä. Maanantaina yhteys omaan terveyskeskukseen jos ei henkisesti jaksa. Tällaisett on ohjeet.

Yhteistyössä