Hakutulokset

  1. Pirttikarhu

    Antaisitteko neljä vuotiaan keittää "yksin" puuroa?

    No ei ainakaan tuo meitin 3v 9 kk saa todellakaan keittää itse yhtään mitään. Polttaa itsensä ja koko talon, sen verran sähläri on.
  2. Pirttikarhu

    miksi nykyään perheet eivät käy marjastamassa?

    Kävin toissa päivänä lakkoja poimimassa ja olipa tuskainen reissu siinä kuumuudessa lasten kanssa :kieh: No, saalista tuli kuitenkin noin 6 litraa joten ei turha reissu ollenkaan. Mustikkaa ja vattua pitäisi myös saada, tosin voipi olla että ne tulee äidin tai anopin kautta omien työjuttujen...
  3. Pirttikarhu

    Kaipaako joku tänään energiaa?

    Energiaa aina tarvitaan!!
  4. Pirttikarhu

    G: Minkä kokoiset rinnat?

    75 E/F, valitettavasti :( :(
  5. Pirttikarhu

    Miten teidän pikkuvauvanne on oirehtinut korvatulehduksesta?

    Heittäytyi syömättömäksi, ei siis suostunut imemään edes maitoa. Itki yöt kovasti.
  6. Pirttikarhu

    Oletteko herätelleet vastasyntynyttä syömään

    Meidän molemmat oli himpun verran alle 3kg, eikä kehoitettu herättelemään. Sitä paitsi todellakin heräsivät ilman herättelyäkin :kieh: :kieh: :D
  7. Pirttikarhu

    G:Käyttekö miestenne kanssa viihteellä ? (ja jos käytte niin kuinka usein)

    Käymme viihteellä erikseen, molemmat max 2-3 krt vuodessa. Kavereiden kanssa molemmilla hauskempaa, kotona keritään kyllä olla yhdessä. Molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.
  8. Pirttikarhu

    Monenko palan palapelejä 5-6 -vuotiaasi tekee?

    3v 5kk tekee 100 palan pelejä. Isoveljensä 7,5 v. samanlaisia nihkeästi, ei voisi vähempää kiinnostaa palapelit :D
  9. Pirttikarhu

    G: Mitä tuotetta olet käyttänyt vahingossa luullaksesi sitä toiseksi tuotteeksi?

    Edesmennyt mummuni söi kissanruokaa, kun luuli sitä purkkiliha-säilykkeeksi :x
  10. Pirttikarhu

    G: Saako teillä lapset leikkiä olohuoneessa?

    Periaatteessa ei, mutta käytännössä kyllä. En jaksa koko ajan olla komentamassa ja ohjaamassa, että lelut pysyisivät lastenhuoneissa.
  11. Pirttikarhu

    Millaisia vaatteita ekaluokkalaiset käyttää? :)

    Mun ekaluokkalainen poika suosii farkkuja ja huppareita. Ei kuitenkaan ole moittinut kenenkään vaatteita lapsellisiksi tms. joten olettaisin että hänelle (kuin myös minulle) on ihan sama, mitä luokkakaverit päälleen pukee.
  12. Pirttikarhu

    Jos sun eka- tai tokaluokkalainen lapsi sanoo ettei halua..

    Sanon, että laitat toppahousut ja piste. Siitä asiasta ei keskustella.
  13. Pirttikarhu

    kummilasten sisaraukset

    En osta. Kummilapsia on 5, joten jos jokaisen sisarukselle lahjan ostettaisiin, oltaisiin konkurssissa.
  14. Pirttikarhu

    G: Paljonko kulunut joululahjoihin rahaa?

    Kun kaikki lasketaan, on mennyt ehkä 600 e.
  15. Pirttikarhu

    Voiko teidän mielestä 6-kymppiseltä vaatia hoitamaan 3,5 vuotiasta 3-4 yötä kerran kuukaudessa?

    Noh, mun äiti 66 v. on usein ottanut sekä tuon 3v. että isoveljensä 7v. jopa viideksi yöksi kerrallaan hoitoon. Asuvat sen verran kaukana, että yhden yön yökyläilyssä ei juuri ole järkeä. Yökyläilyjä on n. 3-4 krt vuodessa, ja aina mummon ehdotuksesta. En ole potenut huonoa omatuntoa.
  16. Pirttikarhu

    Mitkä olivat ensimmäiset sanat kun näit juuri synnyttämäsi vauvan?

    En minä muista :ashamed: Kuopuksesta varmaan vain hoin että voi miten pieni se on, esikoisesta en varmaan sanonut mitään kun olin niin puhki.
  17. Pirttikarhu

    Jihuu :D mun tyttö tais just oppia lukemaan *turhis*

    Hienoa :D Ja pikaista paranemista tytölle!
  18. Pirttikarhu

    G: Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?

    Justiin sanoi, että haluaa ehdottomasti Reinot, joten ne tulee saamaan :D
  19. Pirttikarhu

    Kuinka paljon laitatte lasten joululahjoihin tänä vuonna rahaa per lapsi?

    Luulen, että tänä vuonna menee esikoiselle n. 300 e (saa X-boxin) ja kuopukselle ehkä 150e. Eivät onneksi osaa vielä laskea, kumman lahjat ovat olleet kalliimpia ;) Sukulaisilta ja kummeilta tulee ehkä muutama paketti lisää.
  20. Pirttikarhu

    Melatoniini, kellä ollut?

    Mistä tuota saa, onko se ihan lääkärin määräämää vai jostain luontaistuotekaupasta?

Yhteistyössä