Hakutulokset

  1. nirppu83

    vantaalaiset hoi (eläinlääkäriasiaa)

    Korson Kirsu on kiva paikka ja myös tää Tikkurilan pieneläinasema on hyvä.
  2. nirppu83

    kaikkien aikojen parasta sämpyläohjetta kaipaisin :)

    mä laitan lisäksi kuidukasta ja auringonkukansiemeniä.. molemmat löytyy kaupan jauhohyllyltä :)
  3. nirppu83

    Paras konsti laihtua, kun pudotettavaa noin 25-30 kiloa?

    kuluta enemmän kuin syöt niin johan lähtee
  4. nirppu83

    Onko kellään muulla ikinä ollut....

    en tiedä puhutaanko ihan samasta asiasta nyt mutta mun broidilla oli silmät toisinaan eri kokoiset ja lähinnä valokuvista se huomattiin.. sitten silmälääkäri sanoi että se karsastaa.. ei välttämättä yhteyttä tuohon silmien erikokoisuuteen mutta epäiltiin että olis näin.
  5. nirppu83

    Haluuko naiset sitten että mies on lihaksikas?

    tässä on ällöttävää ja voi jo sanoa että on aika paljon täytynyt vetää kaurapuuroa että nää lihakset on saatu kasvamaan :whistle: Aksun kroppa ihan normaali verrattuna näihin.. http://www.fitnessmaniactips.com/images/Bodybuilding-And-Muscle-Disporphaia.jpg
  6. nirppu83

    Alottakaas mun reppaus..

    Tee jotain HIRMU kivaa lapsen kanssa ja sitten kun mies on huomenna väsynyt niin voit kertoa miten kivaa teillä oli jne niin se kiva menee aivan varmasti edellisillan miehen rientojen edelle ja se huomaa sen miten paljon kivempaa olis ollu olla sun ja muksun kanssa :) ehkä?? viettäkää mukava...
  7. nirppu83

    Saanhan mä antaa jo banaania tytölle,

    voi jeesus mitä pilkun...
  8. nirppu83

    Saanhan mä antaa jo banaania tytölle,

    sama täällä =)
  9. nirppu83

    3 kk:n ikäisen vauvan allergiasta

    olen ollut nyt pari viikkoa maidottomana ja myöskään kananmunaa en tänä aikana ole kayttänyt. nyt iho siis erittäin hyvä mutta tuota viljaa kokeilen vasta toista päivää ja saa nähdä muuttaisiko se sitä kakkaa normaalimmaksi kun ihan limaista vihreää lirua vain on. parin viikon päähän saatiin...
  10. nirppu83

    Mikä maitotuote koiran vatsalle oli hyväksi

    miksi haluat antaa koiralle maitotuotetta? voi olla että jos koira ei ole tottunut syömään kuin nappuloita niin vatsa ei kestä muuta. kokeile antaa kanaa pieninä määrinä ensin ja vaikka raejuustoa. minkä ikäinen koira on?
  11. nirppu83

    3 kk:n ikäisen vauvan allergiasta

    :attn:
  12. nirppu83

    3 kk:n ikäisen vauvan allergiasta

    muutama viikko sitten lapseni posket alkoivat mennä huonoksi.. punaisiksi ja rosoisiksi sekä erittäin kuiviksi. Sen jälkeen kakka meni vihreäksi ja limaiseksi :( Olen ollut maidotta pari viikkoa ja iho poskissa on mennyt hyväksi mutta kakka vaan edelleen huonoa.. no, eilen sitten käytiin...
  13. nirppu83

    Vuosi sitten....

    niin ja aika menee NOPEASTI!! Onnea lapsosellesi vuosipäivänä :flower:
  14. nirppu83

    Vuosi sitten....

    en edes tienny olevani raskaana ja nyt 3kk pojan äiti :heart:
  15. nirppu83

    Pk:iin töihin ilman varsinaista kokemusta..?

    Eikös suurin osa päiväkodeissa työskentelevistä ole lähihoitajia?? tai ainakin alan opiskelijoita on paljon päiväkodeissa. Itse työskentelin joskus päiväkodissa (kesätyö) ilman alan koulutusta. Uskon että pääsisit töihin ja kannattaa ainakin kysyä.
  16. nirppu83

    kun yh äiti sairastuu.

    Kannattaa kysyä neuvolasta, ainakin jos lapset ovat vielä neuvolaikäisiä. Pk seudulla ainakin on mahdollista saada jonkinlaista apua lastenhoidossa jos on sellainen tilanne.
  17. nirppu83

    Pitäisi teettää paperikuvia digikuvista apua

    ifolor myös ok ja helppo käyttää
  18. nirppu83

    itku on vienyt ilon vanhemmuudesta

    voimia :hug: Pyydä apua läheisiltä että saisit välillä myös itse levättyä. Toivottavasti ongelmaan löytyy jonkinlainen ratkaisu ja pian pääsisit iloitsemaan äitiydestä.
  19. nirppu83

    Mitä muu perhe tekee?

    mies palloilee poika(3kk) kainalossa että mä saan juotua aamuteeni.. ruokin pojan ja lähden salille. isi lenkille koiran ja vauvan kans.

Yhteistyössä