Hakutulokset

  1. kielletty

    uusioperheen arjen ongelmia!? Mielipiteitä??

    Meillä samanlainen setti kuin vieraalla, 1 miehen, kaksi minun ja yksi yhteinen, mutta lapset on pienempiä, pojat täyttää tänä vuonna 5 ja tyttö 4, yksi yhteinen vauva ja kaikki saman katon alla. Ja kulkevat nimikkeellä MEIDÄN. Jos jotain ongelmia onkin ollut, niin tuntuu että ne on johtuneet...
  2. kielletty

    Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

    Niin ja olen 26 :)
  3. kielletty

    Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

    Yläkanttiin, mutta ei haittaa :) Yleensä vaan luullaan rutkasti nuoremmaksi, ja se on välillä vähän ärsyttävää.
  4. kielletty

    Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

    Ok, ikävää minulle :laugh:
  5. kielletty

    Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

    Mie voin laittaa! Heittäkääs jotain. [/URL][/IMG]
  6. kielletty

    Jäi facebook auki, 14v tytärpuoli kirjoitti mun faceen..

    Aivan, tää kun on vain elämää...!
  7. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Aapeellä ei vieläkään ole kakaroita, vaan lapsia.
  8. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    No sen verran mitä siitä tiedän niin ei muista edes omaa tytärtään, mutta ei siitä sen enempää.
  9. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Kyllä nyt rauhoituttuani alkoi taas järki puhua :) Miulle vaan tosiaan lapsiasiat on tosi tärkeitä ja uusperheessä joutuu monesti käymään kipeitäkin taisteluita läpi että oikeus tapahtuu - eikä se silti välttämättä aina tapahdu. Mutta tämä on minun valintani ja meidän perheemme, enkä vaihtaisi...
  10. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Kyllä tässä omalla tavallaan on useampi ihminen oikeassa. Lapsiasiat ovat minulla vain kovin pinnassa, ja onhan tämä meidän perhe vielä kovin nuori, osa hakee edelleen paikkaansa mutta mukavastihan tässä on kuitenkin yhteen hitsauduttu.
  11. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Palsta on kyllä yhtä ilkeämielinen kuin aina ennenkin. No mutta jos jotain positiivista niin sain kyllä yöunien ja näiden tekstien jälkeen asioihin perspektiiviä, ja en jaksa enää olla tulistunut asiasta. Oma ajatusmaailmani on vain niin toisenlainen, that's all, mutta jokaisella lienee oikeus...
  12. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Ja niitä omia saa edelleenkin muistaa ja lelliä, totta kai, ja se on tosi ihana juttu! Mutta minusta ei ole ylivoimaista kirjoittaa vaikka kortinkulmaan terkkuja.
  13. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Rouva kaivaa nyt ne hiekkalaatikolta unohtuneet hiekat p*llusta ja lakkaa vääristelemästä sanojani. Jo aloituksessa kysyin että oliko se vika nyt sitten minussa vai ei. Mutta profiilini ei kerro tästä tilanteesta yhtään mitään koska se sisältää vanhentunutta tietoa.
  14. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    No minun mielestäni nyt vähän kaivamalla kaivatte vikaa minusta. Olen päivittänyt profiilini viimeemmäksi varmaan pari-kolme vuotta sitten jolloin perhetilanne oli toinen. Että se siitä.
  15. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    No sen verran harvakseltaan täällä käyn että on jäänyt päivittämättä.
  16. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Perheen pienin on meidän yhteinen joten kyllä. Ja omani kyllä huomioivat miehen lapsen, ei puhettakaan muusta.
  17. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Niin, ei tää nyt ihan yksittäinen eikä yksiselitteinen asia suinkaan ole, en ole herkkä suuttumaan.
  18. kielletty

    Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

    Noh, aiheesta nyt näköjään kumpuaa yhtä sun toista mielipidettä. Itse uskon siihen että annetaan hyvän kiertää ja pieni tervehdys ei olisi maksanut kummoista vaivaa. Sen sijaan sen kirjoittamatta jättäminen aiheutti isosti pahaa mieltä, tässä kohtaa nyt onneksi ainoastaan minulle.

Yhteistyössä