Hakutulokset

  1. Siniviuhka

    * Hoidot KYS 2011 *

    heipat vaan! :) onpa tänne taas tullut tekstiä, sitten viime palstailun. teknisistä ongelmista johtuen en päässy palstalle joulukuun puolen välin jälkeen ja nyt sitte tuntuu, että oon ihan kokonaan tippunu kärryiltä mitä kellekin kuuluu. :o pitää lukea kaikki viestit siitä saakka tähän...
  2. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    moro vaan! onpa täällä taas ikäviä asioita tapahtunut tässä tauon aikana.. : / suurensuuria lohtuhalauksia kaikille suruja saaneille :hug::hug: ja näemmä täällä on keretty lisääntymäänkin, joten onnea heille! :flower::heart: piinistelijöille tsemppiä, peukkuja ja malttia jänskäämiseen...
  3. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    tänäänpä sitten soittivat kysiltä ja hcg-arvo oli alle 1, joten eipä ollut yritystä tarttua tälläkään kertaa. hoitaja kysyi myös, milloin halutaan tehdä se ainokainen PAS-hoito, mutta siihen en osannut sit vielä vastata. jäädään nyt joka tapauksessa pitkälle "lomalle" tästä hoitorumbasta. kaks...
  4. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    Halle en saanu tuloksia, tietenkään :p en kyl tajuu et miten ihmeessä ne ei muka kysillä näkyny, kun labrassa sanoivat silloin aamulla ( kävin heti 7 aikaan kun aukes), et puolilta päivin lähtee tulokset kysiin. eikö ne nykyään mene tietokoneella, eikä kirjekyyhkyllä!? :O:whistle: tosi...
  5. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    kiitos Aidan ja Barba :hug: pitänee huomenna kuitenkin käydä siellä verikokeessa ( niin ohjeistivat, oli vuotoa tai ei ) ja sit kuulla taas ne hoitajan sanat kuinka hCg on alle 1.. viimeyönä alkoi sit ihan kunnon vuoto ja ei kyl jää epäselväksi, etteikö tämä peli ois jo menetetty. "kiva"...
  6. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    voihan itku! oon Peppis tosi pahoillani! :hug: halauksia ja voimaa teille molemmille! :hug: omanapa: ei me sitten maltettukaan pitää sitä kahden viikon selibaattia. :snotty: luin kyllä paljon aiheesta ja monikin oli kirjoittanut ettei siitä seksistä mitään haittaa voi olla. noh, anyway...
  7. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    PEPPIII!!? :attn::attn: hmmmm.... mun mahaa polttelee menkkamaisesti. lämmöt sahaa ees taas, joten niistäkään ei voi ottaa selkoa. mun laskujen mukaan nyt ois kiertopäivä 27, joten ei se ihme ole jos vuoto alkaakin tässä lähiaikoina. vai voikohan tohon kiertoon luottaa näissä hoitokierroissa...
  8. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    Aidan sanoiko se hoitsu mitään, onko mahdollista, että molemmat alkiot on tarrannu kiinni? aika huikeat lukemat tossa hormonissa nimittäin.. :) Halle niille utelijoille kannattaa sanoa kerralla jotenkin "tylysti", niin ehkä ne tajuaisivat olla kyselemättä. kaverin työkaverit oli aikoinaan...
  9. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    mua kans kiinnostaa Pepin testailu!? :attn::attn: :wave: Aidan luin uteliaisuuttani netistä juttuja alkuraskauteen liittyen ja jostain bongasin jutun, jossa sanottiin, että alkuraskaudessa saattaa olla koviakin kipuja kohdun valmistautuessa kasvattamaan vauvaa. jotkut jotka ei oo tienny...
  10. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    wau! onpa mukava palata viikonlopun riennoista takaisin palstalle kun täällä odottaa näin hyviä uutisia! :) :heart: Aidanille suuuuunnattomasti onnea! :flower: toivottavasti sinä aloitit tän ketjun plussaputken ja me muut tullaan sit pikimmiten perässä! :) :D Pepille pidän kans...
  11. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    täälläpä ollaan! :) ja ehjin nahoin, jos nyt niin voi sanoa! :) sain keskiviikkona mukaan esilääkkeet, jotka piti ottaa puol tuntia ennen toimenpidettä. huh, meni kyllä pää ihan sekaisin jo pelkästään niistä. itse siirtoon sain "vain" kipulääkkeen suonensisäisesti ja onneksi se auttoi niin...
  12. Siniviuhka

    Y-deleetio ja raskautuminen..

    Onkohan kenenkään muun miehellä todettu lähes olematonta siittiömäärää y-deleetion (eli kromosomivirheen )takia? siittiöitä kyllä on, mutta niitä on tosiaan niin vähän, ettei niillä luomuraskautta aikaiseksi saa. nyt olemme toisessa ICSI-hoidossa ja lääkärin puheista ymmärsin, että näissä...
  13. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    meillä on 5kpl jakautumaan lähteneitä alkioita! =) elleivät nyt sitten jumahda paikoilleen, niin huomenna päästään siirtoon! :) Peppi aika on varattuna 10.45, mut kysillä pitää olla hyvissä ajoin ennen, kun ne varautuu antamaan sitä suonensisäistä... Halle juu niin se oli mulla ainakin...
  14. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    terveisiä kysiltä! niinpäs me sitten käytiin punktiossa ja eipähän tuo tälläkään kertaa sattunut oikeastaan ollenkaan. kanyylin laittaminen sattui enemmän kuin itse punktio. :) toisinsanoen erittäin hyvin toimiva lääke se mitä se ikinä onkaan :D folleja punktioitiin yhteensä 18kpl, joista...
  15. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    Inkku oli ylempänä kysyny orgalutranin oireista ja täytyy sanoa, että joka kerta piston jälkeen tuli samanlainen läikkä ja kaamea kutina. kysillä toki sanoin siitä ja nehän oli ihan ihmeissään, että miten siitä sellainen reaktio voi tulla.. jos ois ollu enemmän piikittelyä sillä, nii ois varmaan...
  16. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    pistin eilen pregnylin klo 20.00.. voi persus! oon kipeänä, tosi kipeänä. yskittää ja räkä irtoaa, hyvä, että voi hengittää. mitenhän lie, rupeavatko edes tekemään koko punktiota näin kipeälle? kuumetta mulla ei kyllä ole. pitää varmaan soittaa tuossa iltapäivällä kysille, et mitenhän lie...
  17. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    heipähei! :) Halle tilasi ultrakuulumisia, joten täältäpä pesee: hyvät uutiset jatkuu! =) folleja yhteensä "huikeat" 13 ( :attn: ) kpl..joka tuntuu uskomattomalle viimekertaiseen tulokseen. pienimmät 11mm ja suurimmat 15mm. näitä isompia yli puolet. ovat kuulemma oikein sievästi rykelmässä...
  18. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    moneltakos Pepillä on siirtoaika? Aidanille peukutuksia ja hermoja piinailuun! :) :heart: tää lähteekin aamulla klo.6.25 kohti Kysiä ultraan.. vähän keljuttaa kun pitää tunti odotella siellä, kun linkkurivuorot kulkee niin typerästi. seuraava linkkuri ois kuopiossa kymmentä vaille 9...
  19. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    Peppi hienoa, että kuitenkin 3 solua saitte! pidän peukut pystyssä, että saisitte huomenna siirrettävää! meillä oli silloin se 3 solua ja saatiin yks kyytiläinen mukaan, nii että onhan tuossa mahdollisuus teilläkin. :) siirtäisivät vaan sen kaks kyytiläistä, jos mahdollista. oispahan suurempi...
  20. Siniviuhka

    Hoidot Kysillä

    Aidan siis mitä ihmettä!? :O aivan mahtava saalis teillä ja siihen nähden, ettei tosiaan pitänyt olla tulossakaan kuin pari follia.. =) on se ihmisen kroppa kyllä kummallinen kapine, ei voi muuta sanoa! nyt vaan toivotaan kovasti, että saatte kyytiläisen keskiviikkona ja pakkaseen huuruneniä...

Yhteistyössä