Hakutulokset

  1. I

    kivoja nettijoulukalentereita?

    laitetaan linkkejä äitien jaa lasten iloksi:)
  2. I

    Laitan uudestaan eikäö kukaan tiiä hattarakoneesta!?!

    Apua kuka tietää candy floss maker hattarakoneesta!!!! pikaisesti !!! Ostin kirpparilta candy floss maker hattarakoneen ja siinä ei tullut mittalusikkaa mukana joten kysymys/ongelma on kuinka iso se mittalusikka(mitallinen) on
  3. I

    Apua kuka tietää candy floss maker hattarakoneesta!!!! pikaisesti !!!

    Ostin kirpparilta candy floss maker hattarakoneen ja siinä ei tullut mittalusikkaa mukana joten kysymys/ongelma on kuinka iso se mittalusikka(mitallinen) on?
  4. I

    tietääkö kukaan?

    miten pääsen syyskuu 2007 kerhoon? vai otetaanko sinne uusia jäseniä? voisiko joku valaista? meillä nuorin syntynyt 11.9...
  5. I

    lunta yes kuhan ei lähtis

    eilen vihdoin tuli jväskylässä räntää/lunta sillei et maa on hieman valkoinen kuhan ei vaan lähtisi pois...mites muualla suomesa joko on lunta?
  6. I

    todella loistokengät!

    suosittelen en ole ollu kuomien ystävä mut nää on loistavat hyvä muotoilupohjassaja kevyet..ja nätit..ja tosi helpot saada taaperon jalkaan...
  7. I

    fiksu tyttö

    ihanaa mun neitiseni 1v 1kk on nykyisin niin ihana et kertoo millon haluaa nukkumaan päiväunille siten et hakee joko peiton tai makuupussin ja sit pyytää syliin tissille nukkumaan tai tänään pyyti ulos unille siten et toi minulle ulkopukunsa ja pyyti syliin tissille ja sit yritti vetää pukua...
  8. I

    piristystä pienille

    piristystä pienille!!! tässä on meidän 1v tytyn ilonaihe suosittelen piristykseksi http://www.atsipoppaa.fi/ toimii aina!!
  9. I

    piristystä pienille!!!

    tässä on meidän 1v tytyn ilonaihe suosittelen piristykseksi http://www.atsipoppaa.fi/ toimii aina!!
  10. I

    jouluksi mitä voisi tehdä lahjaksi lasten kanssa vinkkejä!

    elikkäs kerätäss tänne mitä voisi sukulaisille yms.. väkätä lasten kans lahjaksi nyt vinkit kehiin!!! mä tossa toiseen keskusteluun laitoinkin et lasten kans tehdyt piparireet joissa on karkkia on ollu menestys meillä
  11. I

    syyskuu 2007

    huomasin just et syyskuus 2007 syntyneille on oma kerho voisiko joku valaista lisää ja olisiko mahdollista liittyä?olisi kiva vaihtaa ajatuksia samanikäisten muksujen vanhempien kans nyt kun synttäritkin lähestyy...voisiko joku infota mua:)

Yhteistyössä