Hakutulokset

  1. H

    Vantaa- Hakkila/Kuusikko/Kuninkaala

    Laitoin sinulle yv:tä :)
  2. H

    Äippä + vauva etsii ystäviä Vantaalta.

    Kolmekymppinen 1kk ikäisen poikavauvan äippä etsii pitkäaikaisia ystäviä Vantaan alueelta ja miksei vähän kauempaakin? :) Olisi ihanaa tutustua muihin vauvallisiin äiteihin ja puuhata kaikkea mahdollista kivaa yhdessä. Kamua kaipaan myös silloin tällöin rentoutumaan ihan aikuistenkin...
  3. H

    Odottavia äitejä Vantaalta/pk-seudulta?

    Heissan. Iloinen ja huumorintajuinen kolmekymppinen äiti etsii ystäviä muista odottavista äideistä tai vauvan jo saaneistakin :) Itselläni la on tammikuussa ja ennestään on yksi lapsi. Olisi huippua löytää ystäviä ihan live-kamuiksi asti :) Jatketahan juttua yv viesteillä,jos sattus...
  4. H

    Uusia kamuja Vantaalta?

    Kolmekymppinen äippä kaipais uusia tuttavuuksia elämäänsä :) Odotan toista lastani,joka syntyy tammikuussa. Olis mukava saada kahvittelu,lenkkeily,ulkoilu,shoppailu,ehkä joskus viihteellekkin kamua :) Ihan mitä vain keksiikään.....hiekkalaatikollakin tulee varmaan istututtua,kuhan tuleva...
  5. H

    Vertaistukea kaipailen?

    Meidän uusperhe minä.poikani.mies ja hänen poikansa. Olemme tuore uusperhe ja rankkaa on ollut heti alusta alkaen... Olisi ihanaa jakaa ajatuksia toisen uusperheen vanhempien kanssa.jossa on koettu rankkoja hetkiä esim. Lasten suhteen ja ehkä selvitettykkin esteet :) Päivä kerrallaan tässä...
  6. H

    yksinhuoltajuuden hakeminen/tapaamattomuus?

    Toi sun tarinasi on ihan kuin omanikin! Mulla 5v. poika ja ihan samat kuviot tällä hetkellä kuin sinullakin. Olen jo pitkään miettinyt virallista yh:n hakua! Mietin vain millainen prosessi siitä tulee,kun pojan isä ei hevillä anna yksinhuoltajuutta,vaikka ei poikaansa juurikaan tapaa...
  7. H

    Kaikki, jotka ystävää vailla...

    Tuusula vielä ja kohta Sipooseen muutetaan,eli ei kovin kauas! Uudet ystävät olis tervetulleita!! :D Alle kolmekybänen äiti ja 5-vee poju.
  8. H

    ETSIN UUSIA YSTÄVIÄ!

    Alle kolmekymppinen äiti etsii uusia ystäviä Etelä-Suomesta! Asumme Uudellamaalla,joten olis kiva tietty tästä suht läheltäkin löytää. Mutta meillä on kulkupelit,niin pääsee melkein minne vain :D ! Olen liikunnallinen,avoin,puhelias,iloinen ja erittäin huumorintajuinen =) Perheeseen...
  9. H

    Vertaistukea kaivataan!!

    Jos haluat,niin toki voidaan vaihtaa s-postitse ajatuksia? :D
  10. H

    Vertaistukea kaivataan!!

    Minnes Essi81 muutit? B)
  11. H

    Vertaistukea kaivataan!!

    Tuusulassa asustellaan =)
  12. H

    Vertaistukea kaivataan!!

    27-vuotias Äippä Pk-seudulta kaipais laihiskamua ja juttelukaveria! Pudotettavaa on vielä paljon,vaikka osa on jo pudonnutkin. Kaipailisin nimenomaan rupattelu-ja ajatuksenvaihtokamua. Tietty ihan live lenkki yms. kamu olis tervetullut!=)
  13. H

    kavereita helsingistä..

    Laitoin sul yv:tä!
  14. H

    Meseystävää etsin!

    Yv:tä laitoin sinulle!
  15. H

    SIPOO??

    Laitoin Karamellille yv:tä!
  16. H

    mulla ei riitä ymmärrys.. taaskaan!

    Mulla tuo sama tilanne kestänyt nyt jo neljättä vuotta :/ Eli siis pojan isä on erilaisilla tekosyillä perunut tapaamisia ja keksinyt tekosyitä. Voidaan kirjotella yksityisviestein,jos haluat? =)
  17. H

    -80 syntyneet äidit!

    Mistäpäin kotimami olet? Minkäikäisiä lapsukaisia?
  18. H

    -80 syntyneet äidit!

    Kaikki vm -80 syntyneet äipät,jotka haluavat uusia ystäviä ja tuttavuuksia,niin tänne viestiä laittamaan! Viestiin vois laittaa,jotta mitä hakee ja missä asuu. On kai meitä aika paljon :D
  19. H

    Lapsensa hyljänneet isät

    Minun pojallakin on ikävä kyllä isä,joka on laiminlyönyt poikaansa meidän erosta lähtien.Eli yli 4 vuotta! Meni naimisiin hirviö-akan kanssa,tekivät siinä vielä pari tyttölasta. Poikani on alkanut vierastaa jo isäänsä,koska ei nää tätä enää melkein ollenkaan. Isänsä lupaa kaikkea minulle...
  20. H

    Mistä ammennat motivaatiota??

    Olen ollut laihiksella kuukausia ja kaikki menikin hyvin aluksi. Nyt tuntuu,että paino jumittelee samoissa,joskus laskee jonkun gramman ja sitten taas joskus nousee jonkun gramman(tarkoitan siis satoja grammoja). Olen liikkunut paljon ja pysynyt aika hyvin ruokavaliossa. Muutama repsahdus...

Yhteistyössä