Hakutulokset

  1. R

    Työaika

    Olen onneton työaika asioissa voisiko joku neuvoa. Työaika on 38,15 viikko eli päivässä? Ja mitä tarkoittaa että perjantaina on pidettävä työajan lyhennys. Kiitos jo etukäteen.
  2. R

    Mitä maksaa kosmetologilla käynti?

    Eli otsikossa tuli kysymys. Olen täysi tumpelo meikkaamisessa ja haluaisin oppia tekemään itselleni päivämeikin. Tähän asti olen käyttänyt vain ripsiväriä ja huulikiiltoa. Ikää on karttunut yli 30 ja nyt voisi olla aika opetella korostamaan vähän itseään ;)
  3. R

    Lainhuudatus

    Tarvitseeko minun hakea lainhuudatusta tai olisiko hyvä hakea se nyt jo kun tilanne tämä. Vanhempani erosivat vuosia sitten mutta he omistivat eron jälkeen yhteisen omakotitalon jota pitivät vain kesäpaikkana. Kumpikaan ei solminut uutta parisuhdetta eron jälkeen eikä lapsia ole muita kuin...
  4. R

    2006 lokakuu

    Poika lokakuun puolessa välissä.
  5. R

    Ärsyttävin lastenohjelma?

    Mimi ja Kuku. Teennäistä hillumista.
  6. R

    Vm -77 äidit HUHUU...

    Olen myös Pohjois-Savosta äiti vm. 77 lapsemme on syntynyt -06. Tunnen itseni vanhaksi äidiksi, koska vain yksi lapsi ja hän on "pieni vasta".
  7. R

    Kaksplussan testisivusto avattu

    Noh on tää kai ihan kiva, kun tottuu...
  8. R

    Kapteeni luuranko peli

    Nostan vielä jos joku tietäis ohjeet.
  9. R

    Kapteeni luuranko peli

    Kiitos vinkistä. Sen itsekkin löysin ja sen mukaan olemme "yrittäneet" sitä pelata.
  10. R

    Kapteeni luuranko peli

    Nosto
  11. R

    Kapteeni luuranko peli

    Ostimme kirpparilta Kapteeni luuranko pelin, mutta siitä puuttui ohjeet. Olisiko jollakin kyseinen peli ja voisiko kertoa miten peliä pelataan. Kiitos jo etukäteen jos joku voisi auttaa.
  12. R

    Mietteitä - kaksi vuotta on kulunut

    :'( Hyvin oli kirjoitettu. En löydä sanoja mitä voisin sanoa sinulle...
  13. R

    G: Kuka sai mitäkin? :)

    äiti 4-lapsen Halaus ja rutistus. HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ
  14. R

    Onko muita joiden perheessä ei oo vielä tänä vuonna ollu mahatautia?

    Ei ole meilläkään vielä ollut.
  15. R

    2 vuotta palstaillut arvostelee teitä nikkejä, jos haluatte arvion

    Noh! Kirjauduin sitten minäkin. Ihan sun takia =) Ei tosi... minä olen nikilläni toosi harvoin palstalla. Luen päivittäin mistä puhutaan, mutta kommentoin harvoin.
  16. R

    sattuuko kierukan laitto?

    Ei oikeastaan. Minä en ottanut etukäteen mitään särkylääkettä. Kun en ollut varma kun menin lääkäriin, että laitetaanko mulle kierukkaa. Aika kauan jouduin olemaan haarat levällään kun "johtoja" ei saatu tarpeeksi lyhyeksi kun oli niin huonot sakset ja niitä vaihdettiin välillä :laugh: (Kävin...
  17. R

    Muumiläppäri

    Kiitos vastauksista. Koneellahan on jopa 2 vuoden takuu. Eli viemme koneen takaisin ja pyydämme uuden. Harmittaa kun poika ei pääse käyttämään kunnolla konettaan.
  18. R

    Muumiläppäri

    Onko muilla sattunut "maanantai päivän" versioita? Meillä poika sai läppärin joulupukilta. Läpöttimen kaikki kirjaimet ei toiminut. Kävimme vaihtamassa uuteen. Siinäkin on puolet kirjaimista sellaisia, ettei toimi ja lisäksi ohjelmat jää jumiin. Vai onko ominaisuus?
  19. R

    Sain minäkin sitten enkelilapsia :'(

    Lämmin osanottoni.
  20. R

    Voileipäkakku 20hlö

    Tarvitsisin mielellään koko ohjeen minkä verran leipää ja minkä verran esim. kinkkutäytettä / lihatäytettä varten olisi varattava tarpeita.

Yhteistyössä