Hakutulokset

  1. B

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Voi Ragdoll mitä oot joutunutkaan kokemaan :'( Onneks kuitenkin pikkuinen oli kasvanut ja sydän sykki. Se on ainakin positiivinen merkki jos mikä! Nyt vaan lepäät ja otat rauhallisesti. Pistät miehes kunnolla palvelemaan sua, kerrankin ku siihen on ihan todellinen mahdollisuus ;) Toivotaan...
  2. B

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    "Virallinen" ultra täälläkin ohi ja kaikki oli edelleen hyvin :) Syke näkyi ja koon (12mm) mukaan tänään olis 7+3. Kai noi rv:t täsmentyy sitten viimeistään 12.viikon ultrassa...? Vatsaontelossa on siis nestettä mut lääkäri sanoi et sitä on niin vähän ettei edellytä toimia. Punktion jälkeen...
  3. B

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Miimiille :hug: Voin vain kuvitella miltä susta tuntuu :/ Jaksamista ja tsemppiä jatkoon :heart:
  4. B

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Piti tulla kurkkaamaan (vaikka en tässä pinossa ookaan kirjotellut...) että olisko Ragdollilla uutisia jo ja olihan niitä :) Hieno juttu, että sieltä asukki löytyi, vaikkakin sitten vaan yksi :heart: =) Eli Onnea siis hyvistä ultrakuulumisista!!! =) Toivottavasti kaikki menee jatkossa...
  5. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Miimiille tulin sanomaan et olen sun kuulumisia täältä seurannut tiiviisti ja olen todella iloinen että teillä meni kaikki hyvin :heart: ja toivon koko sydämestäni että tämä hoito onnistais!! Tsemppiä piinailuun ja kovasti onnea vielä :) Käyn kurkkimassa kuulumisia sitten myöhemmin...
  6. B

    Kympin hoidot

    Aurinkoista kesäiltaa! :) Pitkästä aikaa täällä. Syynä se, että kone meni rikki enkä päässyt siis nettiin missään. Pikaisesti lueskelin teidän kuulumiset läpi. Kiitokset vielä kaikille onnitteluista :flower: Kyllä tässä on vielä pitkä matka edessä mutta toivottavasti se päättyis sit hyvin...
  7. B

    Kympin hoidot

    Veritestissä käyty tänään ja HCG 228 eli raskaana tässä taidetaan todella olla sitten =) :heart:
  8. B

    Kympin hoidot

    Heipsan! Vihdoin oli aikaa lukea mitä teille kuuluu :) Ensinnäkin kiitos kovasti kaikille onnitteluista. Odotan huomista veritestiä kuin kuuta nousevaa, et sais vielä varmistusta. Oonhan mä vielä tänään päiväpissasta testaillu ja viiva oli kyllä tummempi mitä eilen aamulla, mikä taitaa...
  9. B

    Kympin hoidot

    Heipsan kaikille, juhannuksesta selvitty :) Nyt tulee vaan omaa napaa, palaan illalla paremmalla ajalla lukemaan teidän kuulumisia. Sen verran huomasin et Ragdoll oli mua huhuillut ja oli pakko tulla pikaseen kirjottaa. Eli eli... heräsin aamulla 4.45 ja hetken sängyssä pyörittyäni päätin tehdä...
  10. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Täällä taustalla oon piinaillut edelleen :) Oon vaan todennut että oon aika huono piinailija, ei meinaa hermot kestää ollenkaan :ashamed: Mollikselle :hug: ja jaksuja! Toivotaan että verikokeessa joku virhe ja tiistain testi tois sitten sen oikean tuloksen! Tosi kumma juttu kyllä että...
  11. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Heippa kaikille! Ensinnäkin Mollamaijalle isot Onnittelut plussasta, mahtava juttu =) Toivo73 Tervetuloa mukaan piinailemaan!! Tiuville ja Megille iso :hug: ja voimia!! En löydä sanoja lohduttamaan tarpeeks tai tekemään mieltänne paremmaksi. Osaan vaan kuvitella sen tunteen ku nega...
  12. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Nonna Onnittelut vielä :heart: Tosiaan niin ku Ragdoll sanoi, nyt vaan nautit!!!
  13. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Lauantaita kaikille piinistelijöille :) Meg Ethän nyt vielä ainakaan luovuta :hug: Toivon, että kun testin päätät tehdä tulos olis se kaikista positiivisin!! Sormet ja varpaat pystyssä täällä :) Ragdoll No joo, aika kummaa et sit siirsivät kaksi, mut toisaalta hyvä...
  14. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Tervetuloa Ragdoll munki puolesta piinailemaan =) Toivotaan sitä parasta lopputulosta sitten!! Mä oon ajatellut olla ottamatta edes lasillista näiden piinaviikkojen aikana. Oon nyt ollut jo kuitenkin muutaman kuukauden kokonaan ilman alkoholia (ja juon muutenkin kyllä tosi harvoin) niin...
  15. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Eli jos Nonna jaksat niin, mut vois lisäillä listaan: 1. IVF, 1 alkio siirrettiin ja tänään siis pp2
  16. B

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Heipsan! Oon täällä käynyt jo useasti kurkkimassa, joten voisin kai sitten samantien liittyä seuraanne =) Nonnalle varovaiset onnittelut haamusta!! Ihanaa!!! Toivotaan viivan vahvistumista! Molliksen jututtuja täälläkin naureskellen luetaan :) Tänään pp2 eikä oireen oiretta, paitsi...
  17. B

    Kympin hoidot

    Pikaisesti tulin toivottamaan Ragdollille tsemppiä siirtoon!!! :) Ja kiva kuulla että sun olo on suht hyvä! Huomenna sitten säkin oot jo piinailija ;) Mandalaya tervetuloa takas ja tsemppiä tulevaan PAS:iin!!! =) Kiitoksia Panadol-vastauksista! Soitin sit vielä klinikalle kiireissäni...
  18. B

    Kympin hoidot

    Ragdoll Älä stressaa turhia. Varmasti pääsette siirtoon :heart: Mikäs sulla on vointi? Olen siis kotona vielä loppuviikonkin. Olo parempi ku punktion jälkeen mut ei oikeen vieläkään hyvä. Vatsaa särkee aika kovin ja nyt oon epäileväinen et uskallanko ottaa Panadolia kun siirto on tehty...
  19. B

    Kympin hoidot

    Täällä taas :wave: eli siirrosta jo kotiuduttu. Olipa nopeaa toimintaa :) Nyt olis sitten yks kyytiläinen matkassa ja pakkasessakin jotain eli Toivorikas mut sais sitten siirtää piinailijoihin, testipäivä 30.6. Mollamaija Kiitos, liisterit otettu kiinni =)
  20. B

    Kympin hoidot

    Ragdoll73 Kiva kuulla susta ja tosi hienoa et saitte hyviä uutisia!!! :) Toivotaan kovasti että kaikki jaksaisivat hedelmöittyä ja jakautua. Hyvä että punktio meni muutenkin mukavasti. Lepäile nyt rauhassa niin jaksat sitten perjantaina siirrossa!! Niin, mä todellakin uskon että sinne saakka...

Yhteistyössä