Hakutulokset

  1. N

    Isokokoinen vauva ja perätila...

    Josko löytyis kohtalotovereita tai muuten asiasta tietäviä?? Olin perjantaina kovien liitoskipujen takia sairaalassa yön, sain siis valvonnassa vahvaa särkylääkettä, ja samalla sitten vauvaa ultrattiin... no yllätyksekseni vauva olikin kääntynyt perätilaan. Viikkoja on nyt vasta 31+6 mutta...
  2. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Vihdoin on täälläkin poksuttu!! Mitä kiltein ja ihanin poikamme syntyi rv 40+2 Painoa herralla oli syntyessään komeat 4010g ja pituutta 52cm :heart: :heart: :heart: Ollaan jo eilen kotiuduttu, mutta eipätässä taida joutaa (lue malttaa) koneella istuskella... Eli palaillaan taas :)...
  3. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenta! Täälläkin vielä yhdessä kasassa... joskin lupaavia merkkejä ilmassa, paljon menkkamaisia jomotuksia ja limatulppa (tai osa siitä ) irtosi eilen!! Neuvolassa oli eilen kaikki ok, vauva laskeutunut ja kiinnittynyt. Muuta en nyt toivo, kuin että synnytys alkaisi tässä kahden viikon...
  4. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Kylläpäs nyt vauvoja pukkaa... ihanaa!!! Ja voi mitä kuvia :heart: Mä kyllä lueskelen täällä kaikkien tekstit ja hengessä oon mukana, mutta jotenki oma pää ei raksuta niin että sais mihinkään kommentoitua :p Kait sitä on ajatukset niin omassa olossa kuitenkin... Mutta voimia kaikille...
  5. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Täällähän poksutaan nyt ihan urakalla... ONNEA KAIKILLE TASAPUOLISESTI :heart: :heart: Omassa olossa ei juurikaan muutosta, huonosti nukuttu yö takana vaan... :|
  6. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnea vauvan saaneille ja tsemppiä niille jotka ovat synnärille päässeet!! :heart: Aika hyvin on palsta mutkin koukuttanut, pakko useasti päivässä katsoa miten täällä kukin jaksaa B) Sitten se kirjoittaminen vaan aina välillä jää... Tänne ei mitään sen kummempaa, supistuksia on...
  7. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Päivää jälleen =) Neuvolassa käyty ja kaikki ok... painoakin oli tullut viikossa vaan 100g!!! Yhteensä nyt 10,5kg joten ihan hyvillä mielin olen. Kädet mulla on parina yönä kutissut ja sain lähetteen verikokeeseen sappi- ja maksa-arvoja(?) varten, mutta en nyt tiedä meenkö kun vaiva ei oo...
  8. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Turvotuksesta.... täällä paras apu löytyy vedestä! Aamuisin särkee jalkoja ja turvotus todennäköisesti syynä, koska kun juon litran vettä ja odottelen hetken niin jo helpottaa... sama oli iltaiseen turvotukseen ja sitä ei enää ole ollut kun juon joka ilta useamman tuopillisen vettä! Mulle ei...
  9. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Täällähän poksutaan nyt ihan hurjaa vauhtia... ONNEA KAIKILLE TASAPUOLISESTI :flower: Hyvä kun illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä pitää tulla katsomaan mikä täällä on tilanne :laugh: Ihana lukea muidenkin oloja, että tietää kaiken tän oireilun olevan normaalia ja asiaan...
  10. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Pikkasen on tätä kuuta odotettu ja aika uskomattomalta tuntuu... oma vauva on kainalossa kuukauden sisällä :heart: Ensimmäisenä taas ONNEA uusille vauvoille perheineen!! :flower: :flower: Täällä ei sen kummempaa... Eilisen iltapäivän olin kaupoilla vähän shoppailemassa ja yllättävän...
  11. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Hurjan paljon onnea kaikille vauvan saaneille!! :heart: :heart: :heart: Ihanaa kun heinämasut alkaa nyt poksahdella todenteolla... antaa itsellekin voimia, kun huomaa että omakin synnytys on oikeasti piakkoin! Täällä on kaikki mennyt muuten hyvin, mutta jatkuvat supistukset alkaa ottaa...
  12. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Suuren suuret onnittelut kaikille vauvan saaneille :heart: :heart: :heart: Tänne ei oikeestaan sen kummempaa kuulu... mitä nyt alkaa tosissaan jo tuntumaan siltä että vauva saisi syntyä. Varsinkin kun poitsu ei mikään pienen pieni ilmeisestikään ole, niin ei tarttis yliaikaiseksi mennä...
  13. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Huomenta! Muuta en ehdi kirjoittaa, kun että hakemus lähetetty nimimerkillä -Nuusis- Palaan myöhemmin taas...
  14. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Huomenta masukkaille heinämammoille =) Suuret onnittelut kaikille keillä on ollut juhlaa syystä tai toisesta :flower: :flower: Tänne ei oikeestaan kummempia kuulu... Olo on välillä erinomainen ja toisinaan niin kurja, että itku meinaa tulla. No nyt oon alkanut ajattelemaan että kyllä...
  15. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Kummasti se kirjoittelu jää kun näillä ilmoilla ei tuu paljoo koneen ääressä istuttua... Vkonloppu kaverin mökillä oli ihan luksusta, nyt on koko perheellä levännyt olo! Kaikenlaisia galluppeja ollut, koitan muistaa edes osaan vastata... Anopeista ainakin oli juttua ja mun kohdalle on...
  16. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Heipsan taas! Niinhän siinä sit kävi että eilen tuli lähtö naistenklinikalle tsekattavaks... Kaikki onneks vauvalla hyvin, painoakin herralla jo reilu 1900g =) Mutta kotiin päästyäni aloin taas oksentamaan ja sit kun soitin verikokeen tuloksia niin tulehdusarvot vähän koholla ja pistivät...
  17. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Suuren suuret onnittelut Eleanor78!!! Oikein hyvää vointia koko perheelle :flower: :flower: :flower: (.) Mä heräsin aamuyöllä siihen että oli jotenkin vaikee olla... ei enää oksettava olo, mikä tässä ollut viimepäivät päällimmäisin tunne vatsataudin vuoksi, mutta jotenkin outo fiilis ja...
  18. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Heipan pitkästä aikaa taas :wave: Ihan ensimmäisenä suuren suuret onnittelut Satukalle :flower: :heart: Johan sitä alkaa itsekin miettimään tosissaan, että vauva voi syntyä koska vaan... hui. Mä kävin ma lukemassa itseni ajantasalle, mutta en jaksanut kirjoitella kun olin kummallisen...
  19. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Heipparallaa ja hyvää toukokuun alkua =) On se vaan hassua, että enää tää ja ens kuu niin sit ollaan jo heinäkuussa... hui!! Meillä meni vappu ystävien kanssa, meidän tupaantuliaisia viettäessä, ja niinhän siinä kävi että vauvaa muistettiin tuteilla ja leluilla ;) Vielä pitäisi...

Yhteistyössä