Hakutulokset

  1. maternel

    onko vähän selittelyn makua, et muka putosi kun tahtoi kotiin..

    oli viel viimevkolla sitä mieltä että voittaa...huh, onneks putosi http://www.nelonen.fi/shm-videot/videot.asp?videoId=523&cat=0&page=1
  2. maternel

    ei tää murjottamalla parane...

    ..tää lähtee juoksemaan. Ciao!! :wave:
  3. maternel

    kaamee olo

    syöny herkkuja kaksi päivää ja nyt kamala olo ja morkkis :ashamed: :x
  4. maternel

    mites se painoindeksi laskettiinkaan??

    siinähän se tulikin...
  5. maternel

    äidille kahvikaveria ja pojalle (4-v.) leikkikaveria Heinolasta

    Hei!! Ollaan vasta muutettu Heinolaan eikä oikein vielä ole pojalla muita kavereita kuin kerhokaverit ja minäkin kaipaisin kahvitteluseuraa. Pistäthän y:ä :) :flower: #suvi#
  6. maternel

    tylsää

    mie en voi kattoo luukust lukaalii kun säästän sen yösyötölle kun mein vauva syö nii hitaasti ja mul on oltava mielekäst tekemist ku syötän tai muuten nukahan..ja mua kauheest himottas jo kattoo ku tääl on siit nii kuhistu ja se iita on täält mun uudest kotikaupungist..pakko malttaa..ja täälkii...
  7. maternel

    kesä tulee..

    ...miten valmistutte?
  8. maternel

    apua

    patistelkaa mut tekee näit pirun kotihommia..mitn saanu tänää aikaseks ja se v*****aa. täs istun perse kii penkis ja valitan :headwall:
  9. maternel

    mitä tehdä..

    ..kun 4v. poika on ruvennut lussuttaa hihojaan? mistä voi johtua. se on ällöä kun hihat märkänä..eikä se näytäkkään ihan normaalilta.. :(
  10. maternel

    koukussa

    kui tähän voi näin hurahtaa.. puhelinlaskut pienentyneet kun seurannälkää saa täällä vähän tyydytettyä :) ikin ennen en ole osallistunut mihinkään keskusteluihin mut tääl on jotenkii aikas samanhenkist porukkaa :) oli mukava löytää jotain mieluista nyt kun muutettiin uuteen kaupunkiin eikä...
  11. maternel

    vappuherkuista

    teettekö munkit ja tippaleivät ite?? Täytetyistä munkeista..onko kokemusta kannattaako hillo laittaa ennen vai jälkeen paistamisen?
  12. maternel

    mies lähtee työmatkalle

    ja mua pelottaa olla yksin kotona :|

Yhteistyössä