Hakutulokset

  1. M

    TAMMIKUUN TOIVOT helmikuussa

    onnea kaikille tasapuolisesti vauvansa saaneille ja oikein paljon zemppiä odottajille, kyllä teidät vielä palkitaan.. meille syntyi poika 30.1.09 mitoin 49cm ja 3310g (rv41+0) elämä on ihanaa! minea
  2. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Paljon onnea vauvan saaneille! ihania uutisia! meitä odottajia ei taida tässä pinossa enää kovin montaa olla että eiköhän se meidänkin vuoro pian tule.. (huokaus!) mulla treffit aamupäivällä siskon kanssa, mennään afrikka valokuvanäyttelyyn ja lounaalle eli ei valittamista :) eilen leivoin...
  3. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Lilli70! onnea matkaan..! Hauska lukea teidän kuulumisia ja muita tekstejä, veikkaan että ei mene enää montaa päivää niin mä oon kans valmis pyörimään tohon meidän pihalle kuten anar ja koittaan pitää viimeisetkin järjenrippeet kasassa. vaude, muillakin alkaa oireita tuleen, tulia, jos tulee...
  4. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    sini-sissi onnea vauvan syntymän johdosta! ihanaa!! Anar, voi vitsit, olin jo varma että et ilman pienokaista kotiin palaa.. me lähdetään nyt ulos syömään, täytyy jotain mukavaa aina joka päivälle keksiä ettei mene pelkäksi odottamiseksi. minea 40+3
  5. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea vauvan saaneille! tulee itsekin iloiseksi kun ajttelee että kyllä niitä vaan tänne kokoajan syntyy lisää! ihanaa! ja anar, onnea matkaan! mä sain perjantaille ajan äitiyspolille tutkimuksiin siitä että kasvaako vauva vai mikä on tilanne. viimeksi kun lapsiveden määrää tutkittiin sain...
  6. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    kirppunen ja alien, etteköhän te nyt pääse tositoimiin!! hirmuisesti zemppiä! natikka, kiitettävät viikot jo sullakin, toivottavasti supistukset jatkuu! Anni08 kiitos synnytyskertomuksesta! mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, toivottavasti tulee positiivisesti tapahtumarikas viikko...
  7. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Paljon onnea vauvan saaneille! aivan ihania uutisia! me käytiin miehen ja koiran kanssa reilun parin tunnin lenkki, toivottavasti koitos olisi pikkuisen lähempänä.. naurettiin vaan että ei kyllä muisteta koska oltais näin aktiivisia kävelijöitä oltu.. nyt lisää vinkkejä kuinka edistää...
  8. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea vauvan saaneille!!! ehkäpä se omakin vuoro vielä koittaa.. Lilli70 mä aion syödä graavilohta.. vieläkin kaihertaa joulun kalapöytä joka meni multa suurimmaks osaks ohi.. :) ilmottaudun vaan että yhtenä kappaleena ollaan, ja uskon jotenkin että vielä jonkin aikaa.. mun pitäis...
  9. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    alien kuinka on mahdollista että paino tippuu? itse odotan sitä päivää.. synnytyksessä varmaan sitten ;) tulia mä kans käynyt pyynikillä nyt parina päivänä lenkillä koiran kanssa, kyllä siellä kelpaa kävellä! pikaista paranemista teille! Niisku1 hui, zemppiä tulevaan koitokseen! Anar...
  10. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    emos sulla on kyllä aika ideaali toi kokonaispaino mitä tullut! mulla oli viimeks 14,5 kg saa nähdä mitä nää viimeiset viikot tuo tullessaan... zemppiä supistuksiin! oon varma että kyllä sä ainakin ennen mua synnytät. minea 39+4
  11. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    heippa kaikille! hassua miten tähän kotona oloon alkaa pikkuhiljaa tottua, hyvin jaksaa kun teen pitkiä lenkkejä koiran kanssa ulkona. kiva kuulla etten ole ainoa joka ei usko vauvan syntyvän lähiaikoina.. täällä hääräilen kaikenlaista valmiiksi vauvaa varten, kunnes hetki sitten tajusin...
  12. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    tulia sitä ei tiedä vaikka satuttais samalle osastollekin kun kerta lasketut ajat on noin lähekkäin :) mä kyllä ihmettelen suuresti jos tää pikkuinen täältä tällä viikolla tulee.. zemppiä kaikille! minea 39+3
  13. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea kaikille vauvan saaneille ja kiitos kaikista synnytystarinoista, niitä on tosi kiva lukea! ja aivan ihania vauvakuvia.. tulia mulla on perjantaina 23 päivä la ja neuvola, ei mun kohdalla ainakaan oo kiirehditty lähetteen kanssa, kuulemma perjantaina sit varaillaan aikaa...
  14. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    perjantai iltaa arvoisat kanssaodottajat! Onnea vauvan saaneille! Emos: meillä näköjään on sama la! hauskaa leffailtaa, me oltiin kans viime viikonloppuna treffeillä elokuvissa ja syömässä, ajateltiin että tänä viikonloppuna vois olla jo vauva mutta ei.. Kiva lukea kaikkien kuulumisia...
  15. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    ihania uutisia jo monella! hengessä mukana jännittelen keillä jotain tapahtumassa.. onnea kaikille!! mun viikon mittainen herkkulakko rakoilee pahasti, missä mun itsehillintä? sain pestyä parvekelasit ja kyllä maailma näyttää nyt kirkkaan harmaalta =) mulla alkaa oleen täällä kotona...
  16. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    heippa kaikille! Onnea vauvan saaneille!! mukava lukea että samoja vaivoja täällä kaikilla, odotan taas mielenkiinnolla ensi yötä, tuliskohan nukuttua vai ei :) mulla keskiviikkona neuvolassa paino oli noussut 900gr viikossa joten nyt yritän vähän vähentää tota herkuttelua. jos ens viikolla...
  17. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    onnea vauvan saaneille! jännittää aina nämä uutiset! Emos ja Jonna-75: mulla ollut kans kovia heittoja sf-mitan kanssa, viikolla 32+5 se oli 29,5 ja viikolla 34+6 se oli 28. sit tutkittiin lapsiveden määrä, sitä on vähän mutta riittävästi, suurin syy pudotukseen oli että vauva oli...
  18. M

    Nyt vinkkejä kuinka pärjätä 40eurolla viikko!

    lihaperunasoselaatikko, jauhelihakeitto, lätyt zemppiä!
  19. M

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    onnea kaikille vauvan saaneille ja zemppiä käynnistyksiin menijöille! aina jännittää kun tänne tulee lukemaan että kuinka monella jo uutisia.. ihanaa aikaa!! kamala sanoa, mutta helpottavaa kuulla että muillakaan noi yöunet ei mee ihan suunnitellun mukaisesti. huh. auringonpaistetta...
  20. M

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    PikkuRinsessa & tammimasu ihania uutisia!! onnittelut molemmille koko perheille! ihanaa joulunaikaa teille! ajatella, pääsette heti viettämään vauvan ensimmäistä joulua! kaikkea hyvää myös kaikille muille tasapuolisesti! toivottavasti Emos on jaksanut hyvin ajomatkan lappiin, hurjalta tuntuu...

Yhteistyössä