Hakutulokset

  1. E

    joko teidän lapsilla näkyy kevätväsymys?

    No ei tosiaan! Iltasinkaan eivät malttaisi mennä nukkumaan kun on niin valosaa |O
  2. E

    Missä iässä lapset alkaa hoitaa itse iltatoimensa yms.?

    No siinä mielessä tuo meijän 4v hoitaa iltatoimet aikalailla itse, että syö itse, välillä jopa hakee jääkaapista itse syötävää. Vaihtaa yökkärit itse, käy iltapissalla. Hampaat tietenkin pitää pestä. Mutta siis tietenkin kaikesta pitää sanoa...
  3. E

    mikähän miehellä voi olla kun päätä särkee ja pyörryttää niin että tulee oksennus!

    Hei mikäs se on se tauti mikä aiheuttaa huimausta ym. liittyy jotenkin siihen tasapainoelimeen mikä korvassa on? En nyt millään saa sen sairauden nimeä päähän...
  4. E

    No niin, nyt se on sitten tehty... Ja valmiiksi jo jännittää!! *turhis*

    No toivotaan näin, mutta vähän hirvittää kun oon jo miehenkin kyydissä istuessa sellainen että puristan kauhukahvaa ja "jarruttelen" jaloilla... :ashamed:
  5. E

    No niin, nyt se on sitten tehty... Ja valmiiksi jo jännittää!! *turhis*

    Ilmoitin itseni autokouluun, 12.4 alkaa teoriat! Ihan kamalaa, pelottaa ja jännittää että opinko mä ikinä ajamaan autoa vai oonko ihan toivoton törttö liikenteessä :laugh: Ja miten ihmeessä sitä ikinä uskaltaa ajaa niin että lapsetkin on kyydissä... Mutta pakko se on nyt vaan mennä, ei enää...
  6. E

    Yksi nuttu voi pelastaa vauvan elämän! NYT PALSTALAISET NUTUNTEKOON HOPIHOPI!!

    Täytyypä merkata, en vaan tiedä ehdinkö saada äitienpäivään mennessä valmiiksi, mutta kaikenlaisia jämälankoja tuolta kyllä löytyis...
  7. E

    Mietteitä sektiosta ja synnytyksen käynnistämisestä...

    en mä usko että tolla perusteella saa käynnistystä, kun kyseessä ei oo ollut kuitenkaan mitkään syöksysynnytykset.
  8. E

    milloinkohan tuo tyttö oppii edes päiväkuivaksi...

    No meilläkin tyttö 2v4kk, ei paljoa edes käy vielä potalla... Kesällä viimeistään ajattelin nykäistä vaipat pois. Kyllähän se vähän hassulta tuntuu kun poika oli jo tässä iässä päiväkuiva, kun aina sanotaan että tytöt oppii nopeemmin. No, kaikki aikanaan.
  9. E

    Kuinka pian "petipuuhiin" synnytyksen jälkeen?

    Ekalla kerralla 2-3kk, tokalla kerralla tais olla 3vk.
  10. E

    Menisittekö?

    No mua ei sinänsä tuo kutsujen aihe kauheesti kiinnosta, tai siis ne tuotteet, mutta ajattelin mennä ihan vaan sen takia että on kiva tutustua naapureihin :)
  11. E

    Menisittekö?

    Samalla tiellä asuva naapuri oli laittanut kutsun postilaatikkoon, pitää yhdet kotikutsut. Musta tosi hauska idea että kutsuu naapuritkin, olin ihan innoissaan kun löysin kutsun postilaatikosta :) Ovat muuttaneet tähän tiellä noin puolisen vuotta sitten. Tykkäisittekö te vastaavasta?
  12. E

    Ja iltapala on?

    Omenasiideriä ja uunissa valkosipuli ja yrttivoipatonkia tulossa :p
  13. E

    Miten sinua kosittiin?

    Ihan omassa olohuoneessa, mies kosi polvillaan :heart:
  14. E

    Onko äitiys muuttanut suhtautumistasi muiden lapsiin? Hyvässä tai pahassa?

    Mä en oo koskaan kauheesti tykännyt lapsista, ja nyt oikeastaan vielä vähemmän kun on omia lapsia. Yleisesti ottaen tykkään kyllä kavereiden lapsista, tosin niissäkin on sellaisia jotka ärsyttää.
  15. E

    Uskotko? Eräs lukemani kirja väittää että onnettomista ihmisistä ei tule onnellisia, eikä toisinpäin. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

    Näinhän se on, että itse omalla asenteella ja positiivisella ajattelulla saa aikaan positiivista ja onnellisuutta. Ja toisinpäin taas, jos on aina negatiivinen niin asiat meneekin huonosti.
  16. E

    G: Painosi eri ikäkausina?

    Noin 16vuotiaasta lähtien olen painanut 58-62kg, paitsi tietty raskausaikoina, silloin on ollut 10 lisäkiloa mukana kannettavana.
  17. E

    onko sinun mielestä irtote hienompaa juoda kuin pussitee?

    Mulle kelpaa molemmat, enemmän ehkä tykkään irtoteestä mutta juon kotonakin välillä pussiteetä. Niistä kolmionmallisista pusseista tulee kans hyvää teetä.
  18. E

    Mikä on pahin/vaarallisin asia, jopa vamma, mitä muut lapset ovat omalle lapsellesi aiheuttaneet lapsesi päivähoitopaikassa?

    Ei ole mitään tapahtunut, eikä oo kyllä mun silmiin meno ikinä näyttänyt mitenkään kovin hurjalta.
  19. E

    Taas kuvia keittiöstä ja vähän muustakin :)

    Oops, mä nopeasti katoin vaan tuota kuvaa ja luulin että on sellaset sokkelittomat kaapit, mutta näköjäänhän tuosta puuttuu vielä lattiakin :D

Yhteistyössä