Hakutulokset

  1. B

    Seinäjoki+ympäristö

    Täällä myös olis 26-vuotias äiti Seinäjoelta vailla "äitikavereita". Poikani on tällä hetkellä 6,5 kk vanha. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia, ainakin ensi alkuun näin sähköpostin välityksellä. Jos kiinnostuit niin ei kun kirjoittelemaan! =) buns@saunalahti.fi
  2. B

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Itse tätä ketjua seurailin viime kesänä päivittäin, ja yritin muiden kokemuksista kovasti löytää lisätietoja tästä aiheesta ja saada niistä jonkinlaista vertaistukea. En itse tänne kirjoitellut, sen verran kova paikka seuloista kärähtäminen oli, mutta taustalla luin muiden kirjoituksia...
  3. B

    **17-18 viikon jännääjät**

    umayya: Ehkäpä sitä nyt rohkenisi sinne plussanneisiin siirtyä. :heart: Toivotaan että siellä sitten saadaan pysyä kanssa. =) Mulla ainakin nää alavatsan oireet ja itkuherkkyys tuntuu just samoilta ku normaalisti ennen tätin vierailua. Vain hikoilu ja eilen illalla tuntunut huippaus on...
  4. B

    **17-18 viikon jännääjät**

    Kiitos! Vaikea vaan vieläkään uskoa että nytkö se muka tärppäs ihan oikeasti. Jotenkin niin epätodellista. =) mammakoo Tosi hyvännäköinen testisuora sulla, päivä päivältä paranee. =) Kohta saatkin jo siirtyä tuonne plussanneiden onnelliseen joukkoon. :heart:
  5. B

    **17-18 viikon jännääjät**

    umayya: Kyllä tuo yltiölupaavalta kuulostaa, kun on vaihtelevasti tuommoisia oireita ja tätikin jo reilusti myöhässä. Pian se plussa sieltä vielä tulla lumpsuttaa. =) Koska testailet seuraavan kerran? Tein tänään taas uuden testin (en malttanutkaan odotella huomisaamuun). :p Viiva oli...
  6. B

    **17-18 viikon jännääjät**

    Kiitos. =) Sen verran epäuskoinen vielä olen, että eiköhän tuo lista ole se paras paikka näin hailulle haamuilijalle. =) Toivottavasti nyt jo viikonlopun aikana loppuisi tämä piinaava epävarmuus, ja mielellään tietenkin sillä positiivisemmalla tavalla. :heart:
  7. B

    **17-18 viikon jännääjät**

    Hei kaikille! :wave: Ensi kertaa tänne palstalle kurkistelen, ja paljonpas näyttää olevan meitä haaveilijoita. =) Meillä toinen kuukausi esikoisen yritystä menossa ja tällä hetkellä kp 40/28-35. Tein Apteekin oman testin toissa päivänä ja tänään, mutta molemmilla kerroilla tulos on...

Yhteistyössä