Hakutulokset

  1. L

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Merkkaan vain että hengissä ollaan vaikka en ole tänne ehtinyt kirjoitella herran vuosiin :wave: 2 pientä ja töissä käynti on sellainen yhdistelmä että ei aikaa jää mihinkään... Töihin lähdin siis 1.12 ja rankkaa on ollut. Arttu nyt 10 kk:tta ja just viime viikolla käytiin neuvolassa...
  2. L

    HUHTIVAUVAT 2009 *Heinäkuussa*

    Hei kaikille! Lueskelen aina silloin tällöin mutta noi kaksi pitää sellaisessa vauhdissa meikäläisen että en ehdi kirjoitella. Nyt ovat mummolassa päivän kun mies laittaa laminaattia makkareihin. Tein ison satsin voisilmäpullia ja nyt hiukka hetki aikaa itselle kun odottelen loppusiivouksen...
  3. L

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Kuittaan tänne vaan nopsaan että vauva kasvaa reippasti.Neuvola vasta 9.6 joten ei mitään hajua mitoista :o Nimeksi tuli Arttu Matias ja kastettiin mun syntymäpäivänä. KOrvikkeella mennään ja jonkin verran oli tota vatsavaivaa ja tuntui että se mallasuute ei auta joten vaihdoin Nannin...
  4. L

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Mä en millään ehdi lukee kaikkia juttuja mutta sen verran käyn kommentoimassa että meidän pikku kakkonen sai sunnuntaina kasteessa nimen Arttu Matias. Sankari käyttäytyi hyvin samoin isoveli. Meillä mennään Nannilla kokonaan, nukkuu n.3-3,5h ja sitten syödään.Maitoa menee n.1litra /pvä...
  5. L

    **Pikkukakkosen saaneet 2009**

    Juu ja ikää siis ukolla tänään 7 vkoa.Painoa 4670g ja pituutta 54,7 cm. Nannilla mennään ja sillai. Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää kuulumisia.
  6. L

    **Pikkukakkosen saaneet 2009**

    Päivitän tännekkin että se pikkukakkonen siis syntyi 18.3 klo 5.02. Mitat 3005g ja 50 cm en ehdi nyt tänne enempää kirjoittaa kun kirjoittelin tonne huhtikuisiin mutta laitan tännekkin ton kuvan meidän "miehistä".
  7. L

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Tässä meidän miehet.
  8. L

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Huomen! en ehtinyt kunnolla lukemaan kirjoituksianne ja nytkin yritän yhdel kädel vauva sylissä kirjottaa... kiirettä pitää tän vauvan ja 2 veen kanssa joten on päiviä jolloin en edes ehdi konetta aukaisee. Mä muuten ostin Mandukan ja ainakaan toistaiseksi vaavi ei ole suostunut siinä...
  9. L

    **Pikkukakkosen saaneet 2009**

    Kopsaan tännekkin tän jutun. Eipä ole juuri tänne ehtinyt kirjoittelemaan vie tuo 2 v ja vauva ajan aikalailla loistavasti. Synnytyskertomuksen laittelinkin jo aikaisemmin tuonne huhtivauvojen puolelle joten nyt vain kommentoin tätä vauva-arkea. Muutamat muutkin täällä painiskelleet ton...
  10. L

    ~HUHTIvauvat 2009~ huhtikuussa

    Eipä ole juuri tänne ehtinyt kirjoittelemaan vie tuo 2 v ja vauva ajan aikalailla loistavasti. Synnytyskertomuksen laittelinkin jo aikaisemmin tuonne huhtivauvojen puolelle joten nyt vain kommentoin tätä vauva-arkea. Muutamat muutkin täällä painiskelleet ton imetyksen kanssa , samoin minä...
  11. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    tässä äidin sylissä :heart:
  12. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    onnistuukohan tää...meidän poitsun kuva
  13. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Hei mammat! Ja onnea muillekkin jo vauvautuneille :flower: Kirjoitin sairaalassa viime viikolla koko stoorin ja se hävis hevon kuuseen... Eli viime tiistaina sitten illalla siellä sairaalassa alkoi supparit kovenee siinä 23 maissa. En ollut kuin kahdelle sormelle auki ja kanavaa vielä...
  14. L

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    lmoittaudun....en ole jaksanut kirjoitella mutta ilmoitusluontoiset asiat ensin Kipeät supparit alkoi sitten 17.3 illalla 23.00 ja tuntui että tilanne ei etene mihinkään :headwall: 03.00 sitten saliin, 04.05 epiduraali ja poika maailmassa 5.02 Painoa 3005g ,pituutta eivöt mitanneet...
  15. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Ilmoittaudun....en ole jaksanut kirjoitella mutta ilmoitusluontoiset asiat ensin Kipeät supparit alkoi sitten 17.3 illalla 23.00 ja tuntui että tilanne ei etene mihinkään :headwall: 03.00 sitten saliin, 04.05 epiduraali ja poika maailmassa 5.02 Painoa 3005g ,pituutta eivöt mitanneet...
  16. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Kiitos kaikille tsemppauksista :wave: täällä vielä yhdessä kasassa ollaan.Lapsivettä tulee kokoajan ja alavatsaa viiltelee kun joku tökkis kuumalla hiilihangolla.Jännä ett se tunne tulee kun olen liikkeessä, ei siis juurikaan levossa?! Itku meinaa tulla silmään kun ilta alkaa tulla kun on...
  17. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    No niin nyt sitä sitten ollaan täällä Kysissä :wave: Viime yönä meni lapsivedet ja supisteluja tulee jonkin verran...heräsin 2.00 kun reisiä pitkin tuli tavaraa, kuullostelin vähän ja herätin miehen,soitin sairaalaan ja sitten mentiin jos ei iltaan mennessä tapahdu mitään niin sitten...
  18. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Argh,kamalia menkkakipuja ollu eilisen pvän.... uskaltaskohan soittaa äitipolille ja kysyä että voiko he antaa jo mulle sen sektioajan suoraan, kun pelottaa ett tää synnytys käynnistyy ja mun selkä ei kestä synnytystä. Ja mun tuurilla mä joudun alottaa normiteitse ja sitt menee hätäsektioon...
  19. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Jumalattomasti tekstiä,sori en jaksa kommentoida :ashamed: Käytiin sitten eilen siellä synnytystapa-arviossa Kysillä.....eka kätilö ultras ja mukana oli kaks kandia jotka kans halus ultrailla.NO selkään alko koskea jossain vaiheessa mutta ajattelin että en sano vielä mitään mutta...
  20. L

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Onnea Nuuttikyllikille pienestä pojasta ja nopeasta toiminnasta :hug: Me ei sitt huomenna nähdä polilla kun sä olet jo siirtynyt sinne synnytysosaston puolelle. Kävin sitt eilen siell lymfassa ja tänään aamulla kampaajalla B) ,lymfa aiheutti ainakin toistaiseksi yöllä kahdet sellaiset 10...

Yhteistyössä