Hakutulokset

  1. K

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnittelut Meillevauvalle prinsessasta! :heart: :flower: Meillä poika on nyt vajaat pari viikkoa ollut täysin kuiva (yksi pikkuvahinko sattui eräänä yönä) :D Käytän jäbän potalla aina kun menen itse nukkumaan, vielä en ole uskaltanut jättää tuota iltapissatusta pois, kun sitä tulee aikas...
  2. K

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnittelut Jepsulle ja Helmikselle pikkuisista!!! :heart: :flower: :heart: :flower:
  3. K

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Heipsulivei :wave: Pitkään aikaan en oo edes kävässyt täällä, kun siirryttiin noitten viimevuoden "syyskuulaisten" kanssa kokonaan naamakirjan puolelle. On tää palstailu jäänyt, kunnes nyt tuli mieleen, että oiskohan Helmis ja Jepsu jo saaneet vaavia maailmaan :D Vauvauutisia siis...
  4. K

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Voi tätä tautista aikaa :( Paranemista kaikille pienille sairastelijoille :hug: Meilläkin poika edelleen räkäinen ja yskäinen viime viikon kurkunpääntulehduksen jäljiltä :/ Mun isompi pikkuinen on nyt siis jo 2-vuotias :heart: Ihan kamalaa, kuinka nopeasti aika menee :o Pojan...
  5. K

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnittelut kaikille Helmille! :flower: Me vietettiin 2-vee synttäreiden ensimmäinen osa viime sunnuntaina ja nyt tulevana sunnuntaina vol. 2 =) Sitä ennen käydään hautajaisissa toisella puolella Suomea ja reilun viikon päästä on luvassa häät. Kaason hommiakin siis piisannut tässä ja...
  6. K

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    4kk neuvolakortti -Virtahepo & Tiia...............................8,470kg*65,2cm -Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm -Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm -Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm...
  7. K

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Että sellaista täällä... :whistle: En jää poistunutta kaipaamaan. Elkulle jaksamista, toivottavasti pikkuisen vaivoihin löytyy syy ja helpotusta :hug: Tepalle onnittelut uudesta tulokkaasta :flower: Ulkonäköpaineita en ole osannut suuremmin enää ajatella. Itselläni on tapana...
  8. K

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Sain Cummastelijan viestinkin luettua. Oltiin samaan aikaan kirjoitettu viestiä =) Tuota vaatteiden vaihtoa mun pitikin kommentoida vielä.. Mä kyllä vaihdan tytölle joka päivä uudet vaatteet, joskus päälihousut saattaa olla pari päivää. Eikä meillä vaatteet edes suttaannu, joskus nyt hiukan...
  9. K

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Iltaa B) Mihin tää aika oikein katoaa, kun ei olevinaan ehdi ikinä edes kirjoittamaan :kieh: Mä tosiaan istun usein koneella imettämässä, kun surffailu luonaa siinä hyvin samalla :whistle: Kirjoittaminen on silloin vaan toivottoman hidasta yhdellä kädellä tai varsinkin vasurilla :laugh...
  10. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Huh, olipas tekstiä jälleen =) Yöheräämiset ovat täälläkin tihentyneet ja sellainen yleinen kohellus öisin :kieh: Syötön jälkeen saattaa siis hetken kuluttua alkaa touhottamaan omiaan, kädet ja jalat vispaavat jne. Edellisyönäkin tyttö touhotti tunnin ajan itsekseen ja sitten vasta alkoi...
  11. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Heii, hienoa!! :D Mä en kuulu siihen FB:n ryhmään, mutta haluaisin ehdottomasti mukaan tapaamiseen =) Pitäisköhän liittyä?? Usvatähti ei oo tainnu vähään aikaan täällä kirjotella, mutta pitääköhän vielä ryhmää yllä vai kenelle laitetaan osotetta, että saisi kutsun? Sulta Roona?
  12. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Meillä käytössä vaipoista Liberon 3 koko, neloseen varmaan siirrytään kyllä parin paketin jälkeen :whistle: Tuosta unen määrästä... Hirmu paljon toisten vauvat tuntuu kyllä nukkuvan :o Meidän pimu nukkuu yöt n.22-8 yhdellä tai kahdella syötöllä eli sellaset 10h. Päikkäreitä nukkuu silti...
  13. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Heippa :wave: Ehdottomasti Miimumaijalle tsempitykset kun aiot kokeilla tuota uudelleen imetystä :flower: Toivottavasti yritys olisi vaivan arvoinen ja saisitte Kaapon kanssa kokea mukavia imetyshetkiä :heart: Yonnazzin tuleva loma kuulostaa mukavalta :D Se on kiva, kun on...
  14. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Onnellista vuotta 2010 kaikille! =) Meillä on pitänyt kiirusta, kun on menoja ollut enemmän kuin tarpeeksi. Ulkomaanreissu meni mainioisti kahden pikkuisen kanssa, tuntui jopa lomalta, vaikka etukäteen hieman stressasinkin B) Vuoden vaihtumista juhlittiinkin sitten miehen vanhempien luona...
  15. K

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Kotosalla jälleen =) Joulu reissussa meni loistavasti B) Onnittelut Zukulle ja SEE:lle pienokaisista! :flower: :flower:
  16. K

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tulin toivottamaan kaikille oikein mukavaa ja rauhallista joulua!! Tämä perhe pakkaa kimpsut ja kampsut ja suuntaa Nizzaan B)
  17. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Meidän typyllä on alkanut tulemaan nyt pikkasen karstaa, pitääkin kokeilla tuota perusrasvaa, esikoisen kanssa käytin vauvaöljyä, mutta edelleen hänellekin tulee kyllä karstaa, jota rapsuttelen varovaisesti pois. Tytön ihoa ei olla rasvailtu kuin ihan alussa hieman, kun iho hilseili. Pepun...
  18. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Onpas joillakin tylsä elämä, kun pitää keksiä sellainen itselleen, oikein monena persoonana :headwall: :headwall: Paistaa todellakin kauas! Me ei olla ulkoiltu nyt näillä pakkasilla, mutta ihan siitä syystä, etten mä itse tarkene :ashamed: Omissa varusteissa olisi siis parantamisen...
  19. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Nuppu, inhottava tilanne teillä :hug: Mä nyt vasta ehdin juttuja lueskeleen ja yleissilmäyksellä luin nytkin vaan, mutta tilanteenne pisti kyllä silmään tekstien joukossa :/ Toivottasti tilanne teillä selvenee =) Toisaalta voi tästä jotain positiivistakin hakea eli hyvä, että asioihin...
  20. K

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    ...Ja jatkuu ;) Jouluksi me lähdetään ulkomaille, ei kuitenkaan mihinkään etelän lämpöön. Nyt meillä on ainutlaatuinen tilaisuus lähteä, kun lapset on vielä niin pieniä, etteivät osaa joulua sillä tavalla odottaa. Pois lähtemällä me vältetään ympäri Suomea ajelut tai vaihtoehtoisesti...

Yhteistyössä