Hakutulokset

  1. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Tervetuloa tänne Odotusajan puolelle ja ONNEA! :flower: Ajattelin perustaa uuden ketjun heille, jotka ovat kärsineet lapsettomuudesta ja saaneet tänä onnen kesänä/syksynä sen hartaasti toivoman plussa plakkariin! :heart: Täällä on helpompi jatkaa pieniä iloja ja jopa niitä suruja...
  2. R

    Sinulle kirja lapsettomuudesta

    Tervehdys! Plussa on pärähtänyt ruutuun, joten nurkkiin jäi viereksimään yhtä suin toista. Tarvitseeko joku: Kirja lapsettomuudesta: Hedelmällinen rakkaus - toiveen lapsi kuva: http://www.tammi.fi/kirjat/oppi/1/ISBN/9789512651771/ Jokaisen kuuluisi lukea ketä asia kiinnostaa, sillä...
  3. R

    Itä-Helsinki (raskaana olevia?)

    Tervehdys, Täällä 27-vuotias esikoisen odottaja haluaisi "kartoittaa" samassa siunatussa tilassa olevat lähikulmilta! Olisi kiva jos laittaisit vaikka YV:tä, tai morjestaisit tähän ketjuun! Aluksi voitais vähän mailailla tai viestitellä, minäkin kun olen joskus vähän "hitaasti...
  4. R

    Haluaako joku 2 x vauva-lehtiä?

    Tarvitsisin apua teiltä, Me ollaan nimittäin lähössä joksikin kuukaudeksi pois Suomesta. Ja sukulaiset käyvät täällä sillä aikaa kukkia kastelemassa yms. En haluaisi sukulaisten tietävän vauvahaaveistamme, koska käymme läpi henkisesti ja fyysisesti raskaita hoitoja - emmekä siis tiedä...
  5. R

    Äänien kuuleminen

    Tuota... Onko teille käynyt ikinä niin, että toistuvasti "kuulette" että kännykkä soi? Mutta ei siis oikeasti soikaan? Mulla oli tällainen ongelma 17-vuotiaana stressitilanteessa. Nyt sitten n. 10 vuotta myöhemmin sama juttu täällä töissä, koko ajan "kuulen" että tuo ovisummeri soi...
  6. R

    Lahko näännytti vauvan

    Sori jos tää jo ollut täällä. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808128088158_ul.shtml -Rva B.
  7. R

    Syy lapsettomuuteen!

    Tää selittäs aika paljon. Eli jos mies on valittu jo sillon, kun on käytetty e-pillereitä, niin samam mies ei olisi paras potentiaalinen mies sen jälkeen kun pillerit on jätetty! Johtuukohan tästä esim. se, että oma aviomies ei pidemmän päälle naisia jaksa kiehtoa, kun avioliitossahan...
  8. R

    blondi = kalju? (turhis)

    Tuli mieleentämä, vaaleista vauvoista. Eli onko ne aina kaljuja? Kun jos vastasyntyneellä on tumma tukka, niin sillon siinä voi olla pituuttakin. Mut onko kukaan koskaan nähny vastasyntynyttä vaaleatukkaista vauvaa. Jolla siis olisi jo "paljon" hiuksia? Kyseleepi taas turhia Rva B
  9. R

    Vauva ilman tukiverkostoa?

    Tervehdys, Ajattelin kysyä teiltä tällaista asiaa... Onko kellään sellaista tilannetta, että jos saisitte lapsen, teillä ei olisi tukiverkostoa apuna? Minä en ole juuriltani täältä PK-seudulta, eikä minulla ole täällä oikein ystäväverkostoakaan. Kavereita kyllä, mutta näen heitä todella...

Yhteistyössä