Hakutulokset

  1. V

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heipsan kaikille! Meille syntyi pieni poika to 15.01.09 klo 8.44. Painoa oli 3350g, pituutta 50cm ja pipo 34cm. Synnytys kesti 5h35min ja oli tosi nopea. Avautumisvaihde tapahtui vauhdilla. Oli helpompi synnytys kuin eka kerta. :) Viikkoja oli 39+2. Esikoinen syntyi viikolla 39+1. Itselleni...
  2. V

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hurjasti ONNEA kaikille vauvan saaneille!! :flower: :flower: Täällä vielä odotellaan...... :)
  3. V

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hurjasti ONNEA kaikille vauvan saaneille!! :flower: :flower: Täällä vielä odotellaan...... :)
  4. V

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    huomenta kaikille! Täälläkin ois yx yökukkuja. Heräsin tos klo 4.10 kauheeseen kipuun. Vasen kylki puutu ja kipeyty nii pahasti et meinas itku tulla. Nyt oon ollu hereillä siitä lähtien. Esikoinen onnex viel nukkuu, joten nyt on aikaa surffailla netissä... Alavatsaan jomottaa ihan kuin ois...
  5. V

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Ja paljon onnea kaikille pienokaisten johdosta!! :flower: :flower: Ja tsemppiä synnyttämään lähtijöille!! Minä olen näillä sivuilla käynyt lukemassa teidän keskusteluita, olen huono "löytämään" aikaa jotta saisin kirjoitettua tänne jotain. Tuo esikoinen on vielä niin pieni kohta täyttää...
  6. V

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    moi vaan kaikille! Oon käyny lukemassa mutten ikinä "kerkeä" kirjoittamaan. On hauska käydä lukemassa muiden kuulumisia. Elikkäs minun laskettuaika on 19.1 ja tämä on toinen raskauteni. Ensimmäinen lapseni syntyi 19.2.08. Nyt pieni tyttöni on kohta 8kk vanha ja sisaruksille tulee ikäeroa...
  7. V

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    heippa vaan kaikille! Oon käyny aina lukemassa teidän muiden kirjoituksia kun itsellä ei ole koskaan "aikaa" kirjoitella. Elikkäs minun pikku kakkosen la 19.01.09. Meillä on mennyt kaikki ihan ok. Vauva potkii kovasti masussa ja liikkeet näkyy ulospäinkin. :) Minun tyttäreni täyttää kohta 8kk...
  8. V

    Tuleva ikäero noin vuosi

    heips.... minun esikoisen ja pikku kakkosen välille tulee ikäeroa vain 11kk. laskettuaika on 19.1.09 ja esikoinen on syntynyt 19.2.08. elikkäs aika tasan 11kk ikäeroa.... :)
  9. V

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    hei taas kaikille! Elikkäs pinon päivittäjälle vaan tiedoksi että minun laskettuaikani on nyt selvillä 19.01.09. Minulla on ollut pahoinvointia (kuten edellisessäkin raskaudessa), etova olo ja minä kun luulin ettei tarvitsisi siitä enää toista kertaa kärsiä... :( mutta ei voi mitn...
  10. V

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    heippa kaikille! minutkin voi lisätä tammikuun toivoihin. Laskettua aikaa ei ole vielä varmistettu, joten ilm, sen myöhemmin. Odotan toista lastani ja synnärini on savonlinnan keskussairaala. tällä hetkellä baby sitterissä jutustelee kovasti 3kk vanha tyttö vauva. Jotenka sisarusten välille...

Yhteistyössä