Hakutulokset

  1. S

    MISTÄ mä saan näitä ihanuuksia??!!

    Mistä noita saa tilattua/ostettua!? Ainut nettisivu minkä löysin oli nikefreesuomi mutta sieltä en kyllä lähe tilaamaan mitään kun on niin epämääräinen :D Mutta noita korkkareita mä HALUAN!! I'm in love :heart: muoks. Haluutteko tekin nähä mistä puhun :whistle: high heels nike - Google-haku
  2. S

    Tanskan Legoland

    Onko joku käynyt lomailemassa tuolla Tanskan Legolandissa? Tänään saatiin ystävän kanssa aika iso kipinä lähteä lomailemaan tuonne muksujen (3 ja 5v) kanssa alkusyksystä kun vaikutti ainakin kuvien perusteella ihan kivan oloselta paikalta. Eikä hintakaan tulis olemaan mikään päätä huimaava...
  3. S

    Voihan Oktonautit!

    Olisiko kenelläkään tietoa onko täällä Suomessa missään liikkeessä myynnissä Oktonautit leluja? Meiän tyttö on ihan höpelönä niihin vedenalla eläviin pikku oktonautteihin ja nyt olis ihana ostaa syntymäpäivälahjaksi näitä hahmoja :) Tai sitten vastaavasti jos on ulkomailla joku nettisivu...
  4. S

    mitä ihmettä? 2,5v

    meillä on ilmennyt nyt 2,5v kanssa hiekansyönti"ongelma", taas. Voiko tuo hiekansyönti johtua hampaitten tulosta? Vai mikä ihme siinä on. Kysyin häneltä miksi syö hiekkaa ja selitin että se ei tee hyvää hampaille ja on muutenkin kamalan makuista .. Lapsi ei osannut myöskään vastata miksi pistää...
  5. S

    onko toi nyt enää tervettä?!

    Että on vaimoja 7 ja äijä käy häslää kaikkien kanssa, paitsi sen vanhan, ja lapset asuu saman katon alla? Tai siis, ei ne lapset varmaan sitä niitten seksielämää ole näkemässä mutta kai se jotenki vaikuttaa sit isompana, vai vaikuttaako? Oi, oon ihan hämmästynyt kyllä, en pystyis ite enkä...
  6. S

    huihai ihanat kengät <3

    löysin tänään tulleessa elloksen kuvastosta aivan ihanat kengät, mutta eihän musta sitten vaan voi tulla liian pitkää ne jalassa kun pituutta omasta rungosta löytyy n.164cm ja kenkien korko lisäisi sitä 12cm? Vaikka ihan sama, tilaan ne silti ;)
  7. S

    kuka aloittaa mun kanssa ens kuussa herkuttoman helmikuun?

    tuli taas mieleen kun on tota herkkua taas tossa et ens kuu ihan ilman herrrrkuja. Ei sipsii, limuu, karkkii, jäätelöä, pizza, hampurilaisia ym. Herkkua :)
  8. S

    Mistä niitä miehiä oikein löytää?

    niin mistä? Tai sitten jos löytääkin niin miksi aina ne jotka kiinnostais itteensä ei kiinnostu minusta ja toisin päin. Onpahan taas hankalaa :D
  9. S

    Tällä se selviää (kaikki testaamaan!!)

    Eli oletteko miehenne kanssa unelmapari ja kannattaako jatkaa ;) http://www.xestia.net/testit/loves.php Meille tuli 42% rakkautta :heart: mut ehkä mä kestän sen :D
  10. S

    voiko vielä käyttää?

    Niin voiko siis vielä käyttää kananmunaa jonka viim. käyttöpvä on ollut 14.1 .. tekisin lettuja mut ei oo kun 1 päiväyksellinen kananmuna ja toisesta on näköjään menny jo päiväys ohi. Onkohan mitään vaaraa tolle maha-asukille siitä munasta ja voiko sitä nyt ylipäätänsäkään käyttää?
  11. S

    Kuinka paljon teillä menee kuukaudessa ruokaan?

    Kattosin äsken tossa tuon Kuningaskuluttajan ja tuli mieleen että kuinkakohan paljon menee rahaa kuussa tavan perheellä ruokaan? Ite olen vasta nyt tässä kuussa aloittanut katsomaan että mihin omat rahat oikein katoaa ja kirjannut ylös menot, mutta en osaa sanoa miten paljon menee kk rahaa ja...
  12. S

    Mitä vauvalle sairaalaan mukaan?

    Ajattelin nuo vaatteet jo valkata etukäteen mitkä mies sitten tuo sairaalaan kun ollaan pääsemässä pois sieltä ja iski semmoinen epäilys että osaanko valita kaiken tarpeellisen. Eli jos voisitte vinkata että mitä kaikkia vaatteita siihen kannattaa pakata? Etten nyt joka pinosta jotain ota :D ;)
  13. S

    Toivottakaa mulle onnea !!

    Sillä nyt lähtee kenon tarkistus käyntiin :D Eli peukut ylös!
  14. S

    -- Onkohan MUSABINOA tälle päivälle jo? --

    Nyt on ainakin =) Vähän rakkautta ilmaan :heart: http://www.youtube.com/watch?v=FYRE5JtqRdU Muoks. ei näkynyt otsikko..Woot? :o
  15. S

    ylläripylläri <3

    Voi, sain juurikin soiton kavereilta että ovat mulle järjestäneet vauvapippalot :heart: Ihana yllätys, en ois arvannu. Nyt täytyy sit pitää jalkoja ristissä ettei vauva ehi syntyä ennen viikonloppua kun la:hankin on enään vain 10pvä. Muutenkin ihana juttu kun sinne tulee ystävä pitemmän matkan...
  16. S

    Mikä sillä on kädessä?

    Kuka tietää mikä tuolla Top Chef ohjelman juontajalla Padma Lakshmilla on tuossa oikeassa kädessä? Tai siis arpihan siinä on mutta mistä se on tullut kun on niin hurjan kokoinen :o ?
  17. S

    Pinotaanko ajantappo linkkejä?

    Eli pistetäänkö tähän ihan mitä vaan linkkejä missä voi käydä tappamassa aikaa. Siis vaikka jotain blogeja, nettikauppoja, nettilehtiä yms. missä nyt tuleekaan kenenkin käytyä.. Ite pastettaisin tään kaksplussan mut se taitaa olla aika turhaa :D
  18. S

    nyt kyllä alkaa jo kyrsimään!!

    Muutettiin vähän aikaa sitten tähän nykyiseen kämppään ja on ollut ihan mukavaa juu. Mutta (sivu- tai ala)naapurilla taitaa jossain kämpässä nyt olla PIKKASEN rasittava koira joka taitaa kokea pienen pientä eroahdistusta :kieh: :kieh: Tuolla se uikuttaa taas ja koko surku kuuluu tänne meille...
  19. S

    Lapsen sukunimi?

    Kumman sukunimi syntyvälle lapselle tulee jos pari ei ole avioliitossa? Voiko lapselle antaa kummankin sukunimen silloin esim. Otto Taka-Paju (Taka olis siis äidin sukunim. ja Paju isän)? Kertokaas kun tyhmä ei tiedä :headwall:
  20. S

    Oonko vähän herkillä tai jotain .. :D

    Käytiin tuon miehen kans tänään kaupassa ostaas ruokaa, ja mie olin ottanu vanukkaita 2pkt kun sai halvalla. Ja sitten ostin vielä 3 marabou suklaalevyä kun ne sai kans tarjoukses 3? 3kpl. Niin sitten siinä kassalla kysyin mieheltä et pitäskö jättää ne vanukkaat pois kun on jo noita suklaita...

Yhteistyössä