Hakutulokset

  1. Ä

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Hei! Minulla on myös poika, joka 1v7kk, eikä kävele tuetta.sormista pitäen kyllä kävelee ja juoksee jopa, mutta ei millään uskalla päästää irti!taaperokärryn kanssa ei ala käveleen, kauhea huuto jos siihen yrittää ohjata!entiedä miten saisin rohkaistua kävelemään...help...:(
  2. Ä

    huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

    Heip. voin kertoa oman kokemukseni nutrilet kuurista, eli vedin sen 5päivän starttipaketin. tuloksena ehkä max 1kilo vähennystä, mutta sen verran mulla heittelee päivän aikana paino, joten ei voi sanoa että kuurista ois ollu mitään hyötyä. ehkä se oli mulle liian lyhyt aika. ja todellakin...
  3. Ä

    huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

    juu selis, niin se on tehtävä. aion kuitenkin joskus korvata jonku aterian esim. patukoilla, kyl se normaaliruoka kuitenkin voiton vie nuista nutriaterioista, vaikka se tomaattipasta oliki tosi hyvää!mutta täytyy välillä kokeilla kaikkea ja tällä pääsee kuitenkin vauhtiin. kaikkea hyvää myös...
  4. Ä

    huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

    hei nutraajat! Mulla on 4s päivä menossa starttipakettia ja mietin miten jatkaisin sen jälkeen? hyviä ehdotuksia?miten te teette? paino ei ole vielä kovin laskenu, ehkä n. puolitoista kiloa. hyvä kuitenki että alas menee. olen syöny lisäksi vihanneksia, kuten tomaattia, kurkkua, paprikaa...
  5. Ä

    Dieeteistä..sairaaladieetin kokeilleita?

    Kyllä taitaa olla eri listat..mulla ei ole edes raejuustoa tuossa listassa! olen joskus ollut vichydieetillä mutta nyt googletin sairaaladieetin nimisenä, niin tuli tuommonen lista. eikä mun listassa ole mitään määriä, vaan lukee esim. että iso pihvi...noh..pääasia on että pyrin juomaan sen...
  6. Ä

    Dieeteistä..sairaaladieetin kokeilleita?

    Hei Dooris. Syötkö ihan kirjaimellisesti dieetin ohjeiden mukaan? esim. eka päivänä aamulla vain kuppi kahvia? itse ajattelin korvata sämpylän ruisleivällä aamuisin. ja laitan päälle varmaan juustoa tai jotain kevyttä kalkkunaleikettä tms. ja pinaatin keittona..kananmunan kanssa. pihveissä mulla...
  7. Ä

    Dieeteistä..sairaaladieetin kokeilleita?

    Eli ikuisena laihduttajana tyhmä veto..mutta pakko saada jotain tapahtumaan, kun muuten ei tapahdu mitään, eli alkuun taas ois päästävä. onko kukaan oikeesti kokeillu esim. kahta viikkoa tuota sairaaladieettiä? vichydieettiä muistuttaa..aloitan kuitenkin tänään jonkinlaisen "kuurin", ja aikomus...
  8. Ä

    Halutaan ostaa Callanetics kirja/video!

    Hei! Haluaisin kokeilla tuota jumppaa, jos jollain ois myytävänä kirja tai video, niin ostaisin mielelläni!
  9. Ä

    Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

    Voisitko kertoa miten olet onnistunut pudottamaan painoa noinkin paljon? minulla ois 20kg tiputettavana..
  10. Ä

    Muilla 1-vuotias joka ei vielä kävele...

    Kyllä joo fysioterapiassa on kuljettu, mutta jumppaohjeita vain..eikä mitään vikaa pitäisi olla. lääkärikin on pari kertaa katsonut pojan touhuja, eikä näe vikaa. kun muuten kasvaa ja kehittyy..
  11. Ä

    Muilla 1-vuotias joka ei vielä kävele...

    Meilläkin on poju 1,2v, eikä vielä muuten liiku ku ryömimällä. ei nouse istumaan, eikä seisomaan eikä muutenkaan. sängyn päällä kyllä nousee konttausasentoon, välillä lattiallakin melkein..mutta...välillä tuntuu etteikö se opi ikinä! :(
  12. Ä

    Oletteko antaneet yksivuotiaalle marinoituja broilerisuikaleita ???

    Meidän poju kans syö samaa ruokaa mitä mekin, en ole tehnyt 11kk jälkeen omia ruokia lapselle. nytkin pannulla on marinoidut broilerin lihat. eilen poika pisteli silliä ruisleivän päällä ja tomaattisipulisalaattia. valkosipuli ja mausteinen ruoka maistuu. kaupan maustamattomat lastenruuat ei...
  13. Ä

    Atkinssista

    Miten sait 3kiloa alle viikossa? kuulostaa hurjalta..! :)
  14. Ä

    Atkinssista

    Hei! Onko esim. netissä Atkinssin dieettiin ohjeita? siis sellaisia suht yksinkertaisia, ettei tarvisi romaanin verran lukea ensin jotain kirjaa, ennenkuin osaisi aloittaa dieettiä. haluaisin saada vielä nämä 20kiloa veks...

Yhteistyössä