Hakutulokset

  1. J

    Miltä vuosikymmeneltä tämä haalari mielestänne on?

    Löysin tällaisen haalarin siskoni vintiltä, sinne tuo kaikki sisarukset vanhoja vaatteitaan yms. säilytykseen, ja löysin pojalle hyvän rymyhaalarin ensi syksyksi mökille. Merkki on Lassie, logo oli pesumerkissä vielä vanhanaikainen ja koiran kuvalla varustettu. Tuoteselosteessa päällinen...
  2. J

    Rukoilijasirkka!

    Rukoilijasirkka, onneksi löysin sun viestejä tältä palstalta kun tänne "palasin" tauon jälkeen, sä olet tämän palstan sielu. Mä en todellakaan ymmärrä miksi jotkut sua morkkaa koska sä olet aina tosi ystävällinen muita kohtaan, et koskaan herjaa ketään ja kommentoit omalla nimimerkilläsi asioita...
  3. J

    Missä muuten on Savanna?

    Olin palstalta pois ja sillä välin oli häipynyt Savannakin. Ei ole kirjottanut aikoihin?
  4. J

    Tarttuiko korvatulehdus?

    Meillä kävi 11kk ikäinen tyttövauva äitinsä kanssa kylässä toissapäivänä. Vauvalla oli todettu vajaa viikko aikaisemmin taas uusi korvatulehdus, johon oli saanut lääkkeet. Nuhaa oli vielä jäljellä. Nyt mietin, että millähän todennäköisyydellä korvatulehdus voi tarttua meidän samanikäiseen vauvaan?
  5. J

    Leipojat: oletteko tehneet Sans Rivalin?

    Tekisi mieli tehdä Sans Rival -kakku. Tuntuu olevan vain aika työläs ja vaikea. Oletteko saaneet onnistumaan? Ja onko tehnyt kauppansa kahvipöydässä? Miehen synttäreille ajattelin tehdä... Tykkääkö ihmiset enää noin makeista kakuista?
  6. J

    Almiron sopi aluksi, ei enää???

    Kysynpä taas teiltä palstalaisilta, kun olen täältä ennenkin avun saanut... Voiko 9kk tyttö allergisoitua Almironille, jos se on ennen sopinut? Vauvamme kärsii suolisto-oireisesta maitoallergiasta, jota ei ole toistaiseksi testattu/altistettu lääkärillä, mutta allergologilla kävimme...
  7. J

    Muskarin täti flunssassa

    Muskarin täti oli flunssassa, niisti ja yski omiin käsiinsä, sen jälkeen jakoi vauvoille helistimiä. Olisi ehkä ollut reilumpaa perua koko muskari tai palkata sijainen.
  8. J

    Almiron 6kk vauvalla, ovatko oireet allergiaa?

    6kk vauvallamme on maitoallergiaa ja olen imetys-dieetannut nyt kolmisen kuukautta, vauva oli siis täysimetyksellä 4kk ikään asti. Sitten aloitettiin kiinteät ja kaikki on mennyt hyvin, hän syö 5 ateriaa päivässä, eikä oireile millekään mitä on tarjottu. Kiinteitten johdosta vauva kuitenkin...
  9. J

    Kun koreillaan vauvan vaatteilla...

    Mua on alkanut ihmetyttää, että miksi vauvoille pitää pukea mekkoja / farkkuja / trendihousuja esim. muskariin, joka on kuitenkin vauvan jumppa-ja leikkihetki? Me käydään ihan tavallisessa seurakunnan pitämässä muskarissa täällä PK-seudulla ja yli puolet vauvoista on kyllä puettu ihan...
  10. J

    Palstalle kirjoittavista

    Täällä toistuu aina sama juttu: joku aloittaa ketjun ihan vakavasta aiheesta, esim. kysyy neuvoa tai jakaa ikävän kokemuksen. Useimmat, erityisesti vakkarit & mustana kirjoittavat antavat järkevää ja positiivista palautetta. Sitten ketjuun eksyy aina nämä harmailijat, jotka haukkuvat ap:ta ja...
  11. J

    Mitä kuuluu Heilalle?

    Onko kenties poistunut palstalta kokonaan? Tietääkö kukaan?
  12. J

    Olen jotenkin aivan maassa vieläkin

    liittyen Kauhajoen tapahtumiin. Enkä jaksaisi lukea / kuulla aiheesta enää. Mutta niin tv, radio, netti kuin sanomalehdetkin ovat täynnä tätä aihetta. Ensimmäistä kertaa mua pelottaa asua Suomessa. Jokelan pystyin vielä jotenkin kuittaamaan mielessäni niin, ettei jäänyt pelkoja, mutta tää...
  13. J

    Onko outoa käytöstä?

    Mitä te muut ajattelette tästä jutusta, onko mun kaverini käytös vähän erikoista... Näin viikko sitten ystävääni kahvilassa, ja siellä oli paikalla myös ystäväni toinen kaveri vauvoineen. En ollut tätä henkilöä ennen tavannut, mutta kun siinä ehkä 10min juteltiin niin meillä kävi jutut tosi...
  14. J

    Matti?

    Poistettiinko täältä se Matin seuranhakuilmoitus, ja miksi? Olisipa ollut kiva nähdä, millaisia vastauksia poika saa. Vai onko Matti joku vaki-provoilija täällä, jonka aloitukset poistetaan heti?
  15. J

    Kyssäri kouluikäisten vanhemmille

    Kuinka paljon kuulustelette lapsenne läksyjä tai koealuetta? Mä muistan lapsuudestani (taas näköjään muistelen) että mun vanhemmat kuulusteli mua ja mun veljeä ihan älyttömästi, siis tosi hyvässä hengessä ja kannustaen, mutta mun muistaakseni melkein kaikki läksyt kuulusteltiin joka ilta ainakin...
  16. J

    Tää ei ole provo...

    ... mutta tuossa alempana joku valitteli sitä, miten oman lapsen kaveri tuppaa heti kylään kun ovat kotiutuneet töistä, eikä perhe näin saa omaa hengähdyshetkeä lainkaan. Olen kyllä samaa mieltä, etten halua lapsen kavereita notkumaan meille heti kun ollaan töistä tultu ja olemaan meillä...
  17. J

    Avaudun

    Mua sitten on alkanut ärsyttää, että kaikista asioista puhutaan kiertoilmauksella. Esim. uhmaikä on tahtoikä, ja vaikea lapsi on suuritarpeinen lapsi. Muita ärsytystermejä on tassuttelu (unikoulun yhteydessä). Siis miksei voi sanoa että silittely, taputtelu tms. Ja sitten mua ärsyttää sana...
  18. J

    No nyt se alkaa!

    BB nimittäin!!! :p
  19. J

    No nyt se alkaa!!!

    Nimittäin BB Extra!! Vieraana Timo T.A. Mikkonen :p :p :p
  20. J

    G: Mikä meni omissa häissänne pieleen...

    ...mutta oliko juhla silti onnistunut??? Meidän häissä tapahtui seuraavaa: -hääkimppu ja muut kukat meinasivat "unohtua" kukkakauppaan kun kukaan ei meinannut muistaa niitä hakea. Kimppu meinasi vielä unohtua valokuvaamoon, kaasutettiin se sitten viime tingassa hakemaan ennen kirkkoa...

Yhteistyössä