Hakutulokset

  1. T

    taas kierukka aihetta

    mulla ollu kierukka 1 ½ v.toiminut hyvin mutta nyt ruvennut välillä koskemaan alavatsaan ja olemaan "ohi vuotoja",hätäisenä ihmisenä tehnyt 2 raskaustestiä(neg.) ja lisäksi ehkäsy lisänä ollut kondooni eli uskosin että nuo testit on antanut oikean tuloksen :) onko muilla tullut hormoonikierukan...
  2. T

    onko kellään kokemuksia noista netanttilan harjotteluluistimista

    onko kellään kokemuksia noista netanttilan harjotteluluistimista joista voi säätää sitä kokoa?
  3. T

    karvanpoisto aineet

    suositelkaa hyvää karjojen poisto ainetta/konstia jolla sais sileet kintut ja ton bikinirajan hoidettua ilman kutinoita ja näppyjä
  4. T

    prisman polkupyörät

    eli kokemuksia tekeekö niillä mitään? meinattiin ostaa tyttöjen 16" pyörä prismasta joka maksais jotain 80 ?
  5. T

    fb

    kertokaa mulle tosta facebookista se että jos mä vaihdan kuulumisia jonkun kanssa niin näkeeks muut mitä ollaan turistu
  6. T

    lastenneurologilla käynti

    eli siis mitä siellä tehdään? neuvolassa tarjosivat mahdollisuutta käyttää lasta tutkimuksissa mutta en oikein vielä lämmennyt ajatukselle
  7. T

    joulu gallup!

    Mitä ostatte vanhemmillenne joululahjaksi?
  8. T

    tajuuks joku verotusta

    mitenhän mun kannattas tehhä tuon verokortin kanssa jos rupeen tekee keikka hommia hoitovapaan aikana,töitä ois varmaan hyvänä kuukautena jotain 20h/kk
  9. T

    hätä kierukasta

    onko kellään ollu mirena kierukan kanssa sellasia ongelmia että langat ei tunnu? oon yrittänyt ehtiä niitä tuloksetta ja nyt vituttaa jos se on poistunu 2kk laiton jälkeen
  10. T

    äidin sukunimi lapselle

    ihan mielenkiinnosta kysäisisin sellasta asiaa teiltä jotka ootte päättänyt kastaa lapsen omalla(äidin) sukunimellä ja vielä sellai että mies oisi halunnut lapsen omalle sukunimelle(siis tosi selvää :) ) ELI siis minkä takia halusitte lapselle äidin sukunimen
  11. T

    hyvityksen toivossa:)

    ootteko ikinä valittanut liberolle viallisista vaipoista? miten kävi,saitteko hyvitystä ja paljonko oli viallisia vaippoja paketissa?
  12. T

    yksinhuoltajat

    ihan tällei mielenkiinnosta kysyisin että pärjääkö taloudellisesti todellakin paremmin yksinhuoltajana kuin parisuhteessa?!? mulle on nimittäin väitetty että se yksinhuoltajuus on siis tosi helppoa/kannattavaa rahapussin näkökulmasta
  13. T

    kokemuksia rokotuksista

    tyttö kävi hakemassa perjantaina 4v neuvolassa rokotuksen käsivarteen joka on nyt punertava ja lievästi turvoksissa,lapsi ei ole ennen reakoinut millään tavalla rokotuksiin. pitäisköhän tässä alkaa huolestumaan vai ihan normi juttu?
  14. T

    miettimis myssyt käyttöön

    erittäin hyviä ideoita otetaan vastaan! tulossa ensimmäiset lasten pikkujoulut (tiedän,nyt jo) nii mä tarviisin hyviä pikkupaketti ideoita 1½-4v tytöille ja pojille...hintaa paketille oon aatellu max.3? koska pitäs ostaa 5 pakettia
  15. T

    huom! ruotsin risteilyllä käyneet

    ollaan lähössä ruotsiin 23.8 siljalla nii onks sielä laivalla jotain sellasta ruokapaikkaa mistä sais ihan tavallista "kotiruokaa" (ei mitään hienosta ravintolaa tai bufeeta)
  16. T

    kaduttaa ja ankarasti

    nyt mä sen tein...mä soitin lääkäriajan kierukan laittoa varten mutta nyt jo kaduttaa :/ vakuuttakaa hyvät ihmiset miksi mun on parempi laitattaa kierukka ku syödä pillereitä
  17. T

    galluppi

    millon ostasitte kirppikseltä lapsille lämpö- ja toppahaalarit talveksi ?(tiedän,ihme kysymys tähän aikaan vuodesta :D )
  18. T

    Gallup

    ketään mikkelistä tai siitä lähettyviltä?
  19. T

    allergiaa?

    onko hamsteri miten allergisoiva? aina ku miä siivoilen sen häkkiä tai muuten vaan silittelen sitä niin sen jälkeen alkaa silmiä kutittaa sellai ku ois hiekkaa niissä ja käsiä etenkin ranteita tekis mieli raapia verille
  20. T

    treenaus apua

    kertokaa hyviä lantionpohjalihas jumppa liikkeitä ILMAN APUVÄLINEITÄ

Yhteistyössä