Hakutulokset

  1. B

    G: Jos muuttaisit maahan, jossa naiset yleisesti liikkuvat yläosa paljaana, tekisitkö samoin?

    En varsinaisesti aja tällä kysymyksellä takaa mitään, vaan mielenkiinnosta kysyn. Oma vastaukseni on, etten oikeastaan tiedä.
  2. B

    G: Jättäisitkö miehesi, jos hän suutelisi vierasta?

    (Minä en jättänyt.)
  3. B

    Voihan kepuli! (Rahan antamisesta koululaiselle)

    Vanhin pojista on jo jonkin aikaa saanut pitää rahat kauppaan palauttamistaan tyhjistä pulloista ja purkeista. Nyt hän on sitten keksinyt, että pitää juoda mahdollisimman paljon limua [Pepsiä], jotta rahaa tulee enemmän! :headwall:
  4. B

    Hitas-asunnot

    Hesarin uutisen mukaan uusia Hitas-kämppiä ollaan taas rakentamassa pääkaupunkiin! Onko kenelläkään mitään käsitystä mikä niiden neliöhinnaksi voisi muodostua? Ja vastaako Hitas-asuminen muuten tavallista asunto-osaketta vai tuleeko käytännössä jotain 'erikoiskuvioita' (kaikista remonteistä...
  5. B

    G: Eurooppalainen vai jenkkiläinen auto ja miksi?

    Eurooppalaiset on ilmeisesti vähän paremmin talvioloihin suunniteltuja ja kestävyys parempi. Käytetyissä jenkkiautoissa ruosteongelmat taitaa olla yleisiä, mutta toisaalta vähän ajetun jenkkiauton saa vähän edullisemmin kuin vastaavan eurooppalaisen. Onkohan polttoaineenkulutuksessa enää...
  6. B

    G: Minkä ikäinen lapsi saa kulkea yksin bussilla?

    En ole vielä 7-vuotiasta päästänyt yksin bussiin, mutta vähitellen taitaisi olla kyllä sen aika... Asutaan pääkaupunkiseudulla ja eniten pelkään, että poika ottaa epähuomiossa väärän bussin eikä osaa takaisin.
  7. B

    G: Millä välineillä miehenne ajaa parran?

    :p :p :p :xmas:
  8. B

    G: Seksikkäin vaatekappale?

    Siis mikä? Vastaukseksi käy esimerkiksi nailonsukat, kengät, stringit, minihame tms. mikä mieleen tulee. Ei tarvitse löytyä vastaajan omasta vaatekaapista!
  9. B

    Silmien värin periytyminen

    Jos joku on oikeesti kiinnostunut aiheesta, niin tollasen linkin löysin http://fi.wikipedia.org/wiki/Silmien_v%C3%A4ri
  10. B

    G: Mikä kohta sinussa huomataan? Mitä arvelet?

    Olen pähkäillyt eräitä juttuja ja alkanut ajatella, että minun kiinnostavin kohta taitaa olla perse! :x Tykkään takapuolesta istuvista housuista, mutta jotenkin tuntuu, että tästä 'piukkaperseen' roolista voisin hankkiutua vaikkapa eroon ja laittaa löysät housut sekä mielenkiintoisemman...
  11. B

    G: Pelkäätkö susia? Mitä tekisit, jos sellainen tulisi vastaan?

    Minulla oli talvella Itä-Suomessa ulkona luonnossa liikkuessa kamala susipelko. Ihan järjetön. Kuuntelin jokaista oksan risahdusta "sillä korvalla". Aikaisempina vuosina ei ole koskaan ollut. Olen tainnut lukea liikaa lehtiä?
  12. B

    Naapurit metelöi läpi yön

    Mitäköhän tässä pitäisi tehdä? Naapurit on jo pari yötä valvoneet ja metelöineet niin paljon, ettei ole juuri saanut nukutuksi. Järjestyssäännöt kieltävät häiritsevän elämän klo 22 jälkeen, mutta vielä puoli neljän aikoihin aamulla oli hillitön riekunta menossa naapurin parvekkeella. En ole...
  13. B

    Kauhistuksen kananhäkki! [partateristä]

    Tyttöni 4v oli sitten onnistunut poimimaan käytetyn partaterän roskiksesta ja tekemään sillä loven toiseen kulmakarvaan. Onneksi ei ollut satuttanut itseään. Joo. Koko tarina tässä.
  14. B

    Tampereen murteen testi

    http://tampere.alypaa.fi/tampere Itse olen muutaman kerran tehnyt ja äsken sain tasoksi "Aloittelija". Olen Espoosta. Lisäys: Uudella yrityksellä pääsin tasolle "Keskiverto".

Yhteistyössä