Hakutulokset

  1. Nemu

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Helposti on saanut laitettua tuolle 2kk pojalle, välillä pään kääntäminen sivulle aiheuttaa ähinää.. Ihmettelee hetken kulmat kurtussa aineen laittamisen jälkeen.
  2. Nemu

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Meillä on ollut nyt reilun viikon suhke testauksessa ja yö tukkoisuuteen aivan mainio :) lisäksi nyt on ollut meidän 2kk pojalla pientä räkäisyyttä ja siihen tehonnut loistavasi. Ainoa miinus on mielestäni se että monet vanhemmat käyttäisivät tätä vain föunssa aikaan ja siihen nähden pullo on...
  3. Nemu

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyvät: Minkälaisia hyötyjä Physiomer Baby Mistin -suihkeen käytöllä on ollut?

    Rohina loppuu heti pienellä ja räkä valuu pois jolloin se on helppo pyyhkiä :) Ja kun nenä ei ole tukossa syöminenkin sujuu.
  4. Nemu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heips! Mua niin hävettää kun en ikinä jaksa kirjautua sisälle kommentoimaan juttuja taikka kertomaan kuulumisia.. fb:ssä pyörin senkin edestä ;) Onnea kaikille vauvautuneille <3 Meidänkin pallero päätti vihdoin saapua maailmaan rv 41+5 eli poika syntyi 4.10 klo 22.27 painoa 3980g ja...
  5. Nemu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Mahtuisko vielä mukaan ? :whistle: Olen alusta asti seuraillut teidän juttujanne, mutten ole itse uskaltautunut mukaan kirjoittelemaan... Eli kolmas lapsi tulossa , poika la 22.9 synnärinä TYKS fb ryhmään jo liityinkin :) Eli alussa pelkäsin hirveästi keskenmenoa koska eskoisen ja...
  6. Nemu

    Helmikuun hurmaajat 2010

    Tahtoo kanssa kirjoitella teidän kanssa, ainkun ehdin :) Eli tyttö 1.3 Tehilla iso voimahali :hug: tuttipulloa täällä vielä käytetään, nokkamukista juominen menee ihan pelleilyksi, eli saa vaan nokkamukista ruokailun yhteydessä, mutta esim. illalla saa sänkyynsä maitopullon. sanoista...
  7. Nemu

    pojan vai työn body?

    mun mielestä pojan, en omalle tytölle laittais :)
  8. Nemu

    Kuka on keskenmenon jälkeen raskautunut onnistuneesti ja raskaus mennyt loppuun saakka?

    esikoista ennen mulla oli 1 km rv 8, sitten meni n. 6kk ja raskauduin uudelleen, kakkosta yritettiin 2 v. siinä välissä 6 keskenmenoa, mutta raskaus sujui hyvin ja onnistuneesti, ja täydellinen vauva syntyi :) tsemppiä!! tiedän mikä pelkotila siinä on kun pelkää uutta keskenmenoa, yritä olla...
  9. Nemu

    Kysymyksiä teille joilla synnytys ei ole oikein edennyt/ kipeät supistukset mutta avautuminen hidasta tai pysähtyi?

    Mulla ekan synnytys meni hujauksessa, vedet meni kotona ja synnytys kesti kokonaisuudessaan 6h. toisen kohdalla jäätävät supparit jotka tiheentyi vaan, sairaalaan kun menimme sanoivat että jos haluan epiduraalin pitää se ottaa heti tai muuten ei ehdi enää. no mä menin ja otin sen epiduraalin...
  10. Nemu

    G: Paikkakunta ja paljonko pakkasta?

    tku -24
  11. Nemu

    Helmivauvat 2010

    tehilla nopsaan pakko kommentoida.. Meidän esikoinen oli 1v. neuvolassa 7750g ja 73cm, jouduttiin vauvasta asti käymään painokontrolleissa, hän söi hyvin, mutta on vaan pienikokoinen, edelleen. Nyt hän on 3 ja puoli vuotta painoa 12kg ja pituutta 90cm. Neuvolassa lopettivat sen höösäämisen kun...
  12. Nemu

    Helmivauvat 2010

    mervi-elina ai teilläkin joudutaan lääkkeiden kanssa pelaamaan :/ kurja juttu! meillä on käytössä ventoline ja flixotide. tehilla ONNEA!! :heart: ikuisuus ei kovin kivalta kuulosta nuo korvajutut :( toivottavasti ne tuubit auttaisi asiaa! aani toivotaan että paranis moinen infektio...
  13. Nemu

    Helmivauvat 2010

    Niin ja oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille :kiss:
  14. Nemu

    Helmivauvat 2010

    Moikka taas jälleen kerran pitkästä aikaa sorry etten ole kirjoitellut :( Menee niin aika siivillä, heräsin todellisuuteen että 2kk niin neitonen on 1v. paljon meillä jo osataan, sanoja tulee muutamia, kuten äiti isi ja isoveljen nimi ja tottakai niin kiva sana kuin ei :D tukia pitkin on...
  15. Nemu

    Ei mikään mukava aihe, mutta...

    Mulla oli esikoisen jälkeen keskenmenoja kuusi, niistä kaikki vuosi alle rv 8, no toisesta lapsesta vuosin tiputtelua viikosta 9+-13+ ja tuolla se nyt tuhisee sängyssään, joten älä huoli :) Jos verta tulee holisemalla niin olisin huolissani, mutta niukka voi kuulua asiaan :)
  16. Nemu

    Miksi joidenkin ihmisten kotona haisee ihan mahdottoman hyvälle?

    huuhteluaine softlan outdoor fresh :) sillä tulee iiiihana tuoksu ja pyykkiaineena arielin lila nestemäinen
  17. Nemu

    Helmivauvat 2010

    tulin nopeesti kommentoimaan makarooni asiaa mä oon antanut tytölle sellasta piltin makaronia ja kanaa joka on 5kk eteenpäin, eli kyllä mä omatekosiin laittaisin myös.
  18. Nemu

    Helmivauvat 2010

    mervi-elina Heinoa kuulla hyviä uutisia ja onnea myös täältä!! :) sängystä tippumisesta... meillä myös tyttö tippui meidän sängystä yks aamu.. mutta onneksi meidän sänky on todella matala (20cm korkea), koska kukaan ei ole ehtinyt laittaa jalkoja siihen paikoilleen :D niin ei hän edes itkenyt...
  19. Nemu

    Helmivauvat 2010

    ikuisuus en oikeestaan huolestunut, mutta kun ei ole tottunut sellaiseen niin on aivan ihmeissään että mitä nyt :D krisu voi että!!! :O paranemisia paljon pojulle :hug: Olen muuten unohtanut täysin kertoa, tuli vaan mervi-elinan viiestistä mieleen.. Neealla todettiin jonkun tyyppinen...
  20. Nemu

    Helmivauvat 2010

    Kiarla :hug: ennen tätä toista lasta mulla oli viisi keskenmenoa ja apteekin testit näytti plussaa ja n. viikko-kaksi niin menin lääkäriin ja siellä ottivat verestä sen niin näkyi kuitenkin vähän hcg:tä, mutta niin vähän kuitenkin että tiesin kesken menevän.. :( toivotaan että pian tärppäisi...

Yhteistyössä