Hakutulokset

  1. P

    äidille soitti puhelinmyyjä..

    kauppasi rinta- ja kohtusyöpä vakuutusta. 25e/kk ja kertakorvaus olis jos syöpä napsahtaa 24000euroa. riipui ilmeisesti iästä toi korvaus.. kaikkea sitä keksitään.
  2. P

    no pulma tämäkin reimatecistä apuuuva!!

    jaa terve! että kun ekaa kertaa nyt sitä the haalaria tuossa soviteltiin ja ihmeteltiin.. niin miksi se alle tuleva fleece aukee toiseen ja itse haalari toiseen lahkeeseen? :o kun ne saa toisiinsa nepparoitua kuitenkin kiinni? mä taidan olla liian yksinkertainen tän hintaluokan haalareihin :laugh:
  3. P

    silmäaseman tarjous -linkki

    http://www.silmaasema.fi/etusivu/ tuossa etusivulla yksitehoista -90e koskeeko se myös lasten laseja kun niistä ei mitään puhuta? tyttö nääs saakin lasit. :o :o :o
  4. P

    mitä mä leivon 4v:n kanssa tänään! pää lyö tyhjää

    pidetään torstaisin leipomis-kerhoa, kun ei pääse viel "oikeisiin" kerhoihin.. ollaan tehty: pullaa mansikkamokkapaloja pikkuleipiä pannaria mitäs nyt? :laugh:
  5. P

    miksi laittaa lapselleen mitäänsanomaton nimi?

    meil on sit sellaset tytöillä, ei luontoa, ei "erikoisia" kirjaimia. :'( mutta pojasta voi monellekin tulla pankkiautomaatti mieleen.. ihanaa edes jotain. :laugh: ja itse kysymykseen siis: no ne vaan oli muuten sopivat nimet.
  6. P

    meidän perhe lehden ystäväntilauslahjukset..

    1)5muumimukia, pappa, mamma, ja uudet: nipsu, mymmeli ja pikkumyy 2)interaktiivinen chouchou vauvanukke 3)elefantti ilmankostutin 4)punainen ja musta mariskooli 12kk lehdet 62eurolla 5)brio caro vyöistuin 6)delseyn matkalaukku näihin 18kk lehdet 86eurolla
  7. P

    kiinteistön energiatodistus

    http://www.ymparisto.fi/default.asp?node=14529&lan=fi mitäs luulette, päteekö tuo todistus kuinka kauan? eli jos nyt otattaa sellaisen ja vaikka 3v päästä myy talon, niin pitääkö sitten hommata uusi. kun tavallaan kiinnostaisi oman asunnon energia. mutta taas kun sille ei ole "pakkoa" kun ei...
  8. P

    oho, chilistä

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1595774 mä olen yllyttänyt miestäni syömään kokonaisen habaneron, tai kuitenkin jonkun sellaisen pienen pyöreähkön super-tulisen chilin kokonaan. pitänee lopettaa!? :o
  9. P

    ei ihme että jäin ilman syksyn välikausipukua pojalle..

    kun h&m iloisesti tervehti sähköpostin kautta, kevätmuodista! :o :laugh:
  10. P

    eilinen bb show

    eiks ollukin vapun nännit teipatut?
  11. P

    6v:n vessapaperileikit!

    |O oli "pesemässä käsiään" kun yllätin sen: lavuaari täynnä paperia, josta kuivaa paperia "silta" vessanpyttyyn, ja sielläkin isot läjät paperia! |O |O annan normaalisti viikkorahan ja laitan sen sivaan, ja ostakoon sillä vessapaperia. vai onko parempia rangaistuksia mielessä...
  12. P

    oliko sinulla huopatossut? ggg

    onko jalkasi pilalla?
  13. P

    uusi firefox, taas kysyttävää..

    nyt se on alkanu avaamaan netin sille sivulle, mihin viimeks netin sulki. ei siis kotisivulle.. miks?
  14. P

    vaihdan nikkiä, mutta miksi

    siis siksi kun se on niin törkee.. mutta mikä mä sitte oon?
  15. P

    olikohan täällä joku linkki ilmaiseen meidän talo lehteen...

    sellainen näköjään tuli, eikä lue että näytelehti tmv. että oonkohan mä tilannu tän? :o vai vaan tilaillu näytteitä ku ei voi muistaa.. :ashamed: :whistle:
  16. P

    äiti on niin ylpeä!

    eka matematiikan summatiivinen koe tuli kotiin, 30/30, kaikki oikein, yks kolmonen väärinpäin :heart: :D
  17. P

    ergorapidosta

    ohhoh mä olen viksu. sen rullan joka pyörii siellä imusuuttimessa, saa kokonaan irti puhdistettavaksi. :headwall: mä olen kynsisaksilla katkonu mun kietoutuneita metrihiuksia sen ympäriltä.. :laugh: :attn: jos joku muukin saias apua tästä tiedosta..
  18. P

    jaaha, puremaan helpotusta!?

    onko muuta kun bepanthen? saamarin suuritarpeinen, huonosti nukkuva 2v4kk ikäinen tasmanian tuholainen alkoi sitten puremaan, ja kovasti!
  19. P

    käyttäytyminen kerhoissa (lapsi yksin)

    onkohan kaikki muistanu sanoa että niissä pitää käyttäytyä hyvin, ja kuunnella opea, vaikka se ope olisikin noin.15v teini? hitto kun rasittaa, toki niiden villien lastenkin pitää päästä kerhoihin, mutta ärsyttää sen "open" ja muiden kerholaisten puolesta kun sinne tullaan juoksemaan ja riehumaan..
  20. P

    "kananliha-ihottuma" lapsella naamassa!!

    oon pariinkin ketjuun törmännyt joissa lapsella tätä. onko kukaan saanut lääkäriltä tai jostain muualta varmistusta mitä se on? meillä keskimmäisellä oli noin viikon, naamassa näppyä, vähän kuin iho kanannahkalla. eikä muita oireita, ei kutissut eikä mitään muuta. näppyjä ennen oli kyllä...

Yhteistyössä