Hakutulokset

  1. M

    Oiskohan tätä kämppää kannattanut vähän siistiä ennen kuvausta

    tommosiahan ne on kuvatessaan noi kämpät ja oon kyllä todella todella pahempiakin nähnyt
  2. M

    Lunta tulvillaan on raikas talvisää ; )

    täälläkin tulee lunta :)
  3. M

    Mikä suunta on 017?

    kuopio nyt ainakin
  4. M

    Sikalentsulasta huomenta!

    laitahan oireet ja miks että mee lääkärissä käymään? Vai onko lievä tapaus?
  5. M

    tarttuuko sika influenssa ala teitse??

    toki tarttuu :D
  6. M

    Heti vastasyntynyttäkö voi pitää sitterissä?

    no kyllä täällä ainakin heti ruvettiin sitterissä pitämään, alustan sai aivan suoraks et silleen
  7. M

    G: saako teidän ruokapöydässä sikailla?

    röyhtäistä saa jos sen tekee nätisti eikä pelleilemällä, pakostihan siinä tulee niitä röyhtäisyjä, piereskelyt sun muut pelleilyt ei kiitos
  8. M

    Rekisteröintilomakeesta (kaste asiaa)

    meille se tuli jotain viikossa, puolessatoista viikossa postin mukana kotiin
  9. M

    G: Millainen oli häämatkasi?

    joo, tekemättä on vaikka ollaan naimisissa oltu jo yli 10 vuotta :snotty:
  10. M

    G:Miten teillä jaetaan...?

    meillä mä teen suurinpiirtein aina noi kotityöt, paitsi et ukko sit lämmittää saunan(puulämmitteinen) hoitaa pihan(nurmikon leikkuu ja talvella auraukset) korjaa molemmat autot ja käyttää koirat ulkona ja tietty avittaahan se mua noissa kotitöissä sen minkä ehtii töiltään:)
  11. M

    Kauanko limatulpan irtoomisesta synnytykseen??

    toi on niin yksilöllistä, toisilla ei mee ku muutama tunti ja toisille mitä oon kuullut ni voi mennä viikkokin jopa kaks...
  12. M

    Anteeks, mut saako....

    ollos hyvä vaan :D
  13. M

    Monelta teidän lapset menee yleensä nukkumaan ?

    kesälomalla noi vanhemmat (8 ja 12 vee) menee nukkumaan suunnilleen 23 aikaan ja sit ku koulua on ni siin 20-21 välillä ja tää nuorimmainen joka on nyt 3kk menee 22-23 välillä nukkumaan ja nukkuu sit ihan aamuun asti ja toi on mun mielestä jo ihan liikaa et itte haluu aamusta nukkuu pitkään ja...
  14. M

    Te, isotissiset naiset!

    tai sit vaik vanhoista lakanoista tekee semmoset niin sanotut taitokset jotka on sit tissin levyiset, näin ainakin monessa paikassa tehdään mis oon ollut töissä
  15. M

    Pettämisestä..

    chattailu ei oo mun mielestä pettämistä kunhan vaan molemmat sen tietää :)
  16. M

    Te, isotissiset naiset!

    ei haise ollenkaan! ja koko on 95F voisko olla et hiki sit haisee...ken tietää...
  17. M

    HAH! Mies ei tiennyt lapsen syntymävuotta!!!!

    voi, tääl ku ei muisteta edes hääpäivää tahi kihlajaispäivää :snotty:
  18. M

    Jos eroaisitte, kumpi pitäisi...

    lapset: minä mutta yhteishuoltajuus auton(t): varmaan mies ainakin omansa mut toi toinen pankin vielä talon: ei oo oma ni ei kumpikaan sovat: minä telkkarin: minä (miestä ei kiinnosta telkkari) hääkuvan: varmaan minä
  19. M

    Lainaatko puolisosi hammasharjaa jos omaa ei löydy?

    :x en enkä kenenkään muunkaan harjaa :x

Yhteistyössä