Hakutulokset

  1. salsai

    DingelidingeliDONG! Niin turhis, mut älämöin kuitenki! :P

    Valun sohvalla, en tee mitään. Olomuoto lähenee alkukantaista limaa. Ajatukset on totaalisesti seisovalla tuulella! Lapsi pipinä, kotipäivä. Eksyin tänne piiiiitkästä aikaa, rakkahat hulivilini! Onk kaikki ookkeeij tyypeillä? :D Mistä keskustellaan?
  2. salsai

    Ois jo yö...

    Tää on näitä päiviä kun vois vetää pöntöstä alas, ja ronkkia vielä putkimiehellä perään! :kieh: Esimerkkeinä, aamusätky, epeli meinas myöhästyä koulusta koska äiti ei ollu herättänyt itseään ajoissa.. Höyrykattilan pohja on nykyään musta, mutta potut on onneks kypsiä.. Nukahin sohvalle...
  3. salsai

    Suojatkaa mua!!

    Paha maailma! Mä tulin tänne pakoon! :D Mä en tee mitään, mä en kuule mitään, mul on hevosen silmälaputki ohimoilla jotta rajaan näkökenttäni. Koko päivä ollut perskannukoiden välistä! :kieh: Parempi ku en huido kauhiasti tässä näppäimiäki ettei ne vaan mee rikki!
  4. salsai

    No way!? Palstan kirppispirppiksestä..

    Eikö siellä ole "annetaan" osiota, ja mikä ihmeen tunnus juttu sinne o paukahtanut? :confused: Tovi vierähtänyt kun siellä piipahtanut.. :whistle:
  5. salsai

    MÄ omistan Maapallon! ;D

    Nainen väittää omistavansa Auringon - vaatii käyttäjiltä korvauksia | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi Jokainen joka astelee, hengittää ja lisääntyy MUN palleroisellani, niin maksakoon käyttöveroa! *räkättää noita-akan naurua* :cool:
  6. salsai

    Gugguu?

    Hyppää olkapäille, tehdään pino! :wave:
  7. salsai

    Millä saada tää keupeleen kyrsä pois ottasta?

    Pännii, ja sieppaa, ja tekis mieli läimiä ihtensä ruveille! |O En olis koskaan voinut uskoa kuinka tää asia vaikuttaa muhun NÄIN paljon! ruusan kanssa treenattu parin kk päivät (yliki!) sunnuntain kisoja varten, ja nyt helevattu mä olen ollut viikon kamalassa yskässä! Ja mä en saa tätä pois...
  8. salsai

    Mielikuvituksen omaavat persoonat tulkaa auttamaan! :D

    Otan mielelläni vastaan kaikenlaisia ideoita miehen 30v. juhlien teemaksi. :D Lupaan harkita jokaista ehdotusta melkis vakavalla naamalla. :p Jokaisesta ehdotuksesta mun mielikuvitus voi oikeasti rakentaa idean. ;)
  9. salsai

    Vinkkeleitä romanttiseen aamupalaan? :)

    :kiss: Vain minä, hän, merenranta, ja huone.. :p Aaah! Pääsee hetkeksi rauhaan kuulemaan oman hengityksensä. :D
  10. salsai

    Vieroitusoireita ja tärinää.

    Mä haluun juoksemaan! |O En oo kolmeen päivään päässy, ja tuntuu ku kaik paikat tursuis. :headwall: Huomenna mä kidutan itteeni niiiin pal!|O Kohta isken pepan soffan uumeniin, ja mässään näihin vieroitusoireisiin, keupele. :snotty: Todella huipputärkiätä oliki, mut nyt tiedätte! Ih!
  11. salsai

    Mä tykkään! :)

    Jep, tykkään palstan uusista vaatteista. :D
  12. salsai

    Kerjäläiset kadonneet..

    http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=36178:kappas-minne-romanikerjaelaeiset-katosivat-kaduilta&catid=8:kotimaa-paeaeuutinen-&Itemid=4 :o
  13. salsai

    Mä tein sen!!! :DDD

    Mä juoksin 11km!! *sheikkaa peppuaan* :D :D :D Lenkkikaverina, ja tahtina oli 4v epeli fillarilla. Ja oi, kuinka hä jaksoi! :heart:
  14. salsai

    Mitä tarkoittaa lukujärjestyksessä lyhennys;

    MULI? LI on liikunta.. Mutta mikä tuo Mu on? :D Jäpä ekaluokalla, ja äiti ei tajuu ees lukujärjestystä ku on itte ollut kivikaudella koulussa.. :saint:
  15. salsai

    Muitten mielestä omituisimmat herkkusi. :D

    Mmmm, banaanileipää.. :p
  16. salsai

    Tuliko tippa ku laps meni kouluun?

    Meil meni eka epeli ekaluokalle, ja kyllä tuli tippa ku autoon pääsin. :D Ei viitsinyt siinä koko koulun edessä alkaa vetistelee.. :whistle:
  17. salsai

    Mikä luuri sulla on, ja onko kuin hyvä? :D

    Rahanmenoa ei voi estää.. :kieh: Oma luuri vetelee kuulemma mun ääntä vibratooriksi, ja puhelut menee kikatukseksi vastaajan kanssa.. :whistle: Uutta luuria kehiin, tuon mä kuoppaan. On ainaki loppuun käytetty, ku ei tatti toimi, eikä suurin osa näppäimistä ja on niin hidaski, ja kuviakaan...
  18. salsai

    Milloin tuo 4vee menee kätevästi nukkumaan???

    |O :headwall: :kieh: Kerran kuussa on varmaan se yksi ilta kun ei ekalla kerralla vikise, kitise, keksi mitn uutta vätinää sun muuta kommervinkkeliä matkalla nukkumaan. :whistle: Tuo valvois varmaan aamutunneille asti jos antaisin..
  19. salsai

    Väsyttää niin että kehon liikkeet ovat todella hitaita, ja huippaa!

    *kuorsaa näppiksellä* Kyllä lomareissut on ihania, vaikka energia on täysin loppu. :whistle:
  20. salsai

    Wipiiiiiii! :D

    Humtsika, humtsika, dippaidaidaiiii! :D :D Vettä sataa, ja tää akkeli tanssi sateessa! Höyry vaan nousee ihosta, ja mieli virkisty kertaheitolla! Ehanaaa! :D :D :D

Yhteistyössä