Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Heippa vaan kaikille! En tiiä muistatteko ees enää mua, ku mulla jäi kirjottelu kokonaan ku siirryin tuonne fb:n ryhmään kirjottelemaan. Ajattelin teillekki kuitenki ilmottaa et meille synty poika 24.11 klo 4.47, painoa hurjat 4355g ja pituutta 54cm, pää 37cm. Synnytys oli noppee ja helppo...
  2. H

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Nyt vaan pikasesti taas omaa napaa: Np-ultrassa käyty ja masussa kaikki hyvin. On se vaan pakahduttavan ihana tunne ku näkee sen oman pikkusen siellä kellivän ja vilkuttelevan. Nyt vasta jotenki tajusi taas asian et hei meille tulee joulukuussa vauva, jos vaan kaikki hyvin menee. :heart: Koko...
  3. H

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Heippa vaan täältäki pitkästä aikaa. Ihanat ilmat on pitäny mut ulkohommissa, nii en oo kerinny kirjottelemaan vaikka lukemassa oon aina nopeesti käynykki. Kurja ku nii moni on saanu huonoja uutisia. Iso :hug: ja voimia jokaiselle teille joka on joutunu nyt surun kohtaamaan. On se elämä...
  4. H

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Tervetulloo taas lopuillekki uusille joulukuisille. :wave: Ja ihania ultrakuulumisiaki taas oli osalle tullu, nii onnittelut niistä. Itestä tuntuu ettei millään jaksais oottaa reipasta 2vkoa et pääsee sinne ekaan np-ultraan. No jospa ne päivät tässä pikkuhiljaa vieris. (.) Mulla se pahaolo...
  5. H

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Tervetulloo taas kaikille uusille! :wave: Tulin vaan pikasesti poksumaan. Tänne ei mittää uutta oikeestaan. HayLina ja Neponen POKSISTA POKS 10+0 :heart:
  6. H

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Kiitokset rödluvanille uudesta pinosta! Nii se vaa jo toukokuu starttasi. :) Tervetulloo kaikille uusille ja onnitteluja ihanista ultrakuulumisistaki kaikille ultrassa käyneille! On varmasti hieno tunne nähä se oma pikkunen ja sydämen pumputtelu. :heart: stellariia Täällä ilmottautuu...
  7. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Ja tärkein tieten unohtu eli viikot :D HayLina+Neponen 8+6 (huomenna vasta poksuu!)
  8. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    sofi Mää en myöskään aatellu osallistua veriseulaan. En esikoisen kohallakaan osallistunu, nii en sitte nytkään. Jotenki musta kans tuntuu samalta, et sitte ressaisin niitä todennäköisyyksiä ja enkä välttämättä kuitenkaan uskaltautuisi menemään mihinkään pitempiin tutkimuksiin kuten...
  9. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Mulla muuttuki laskettuaika tuolla neuvolassa 1.12 et jos se päivitettäis sinne. En tiiä miten se laskuri tuolla vau.fi:ssä anto sen 2.12, no eipä tuo nyt nii päivän päälle ole. Muutenpa siellä neuvolassa ei tosiaan ihmeitä. Tunti siellä vierähti ku varailtiin aikoja ja täyteltiin tietoja. 23.5...
  10. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Minsku82 laitoin sulle yv:tä fb-ryhmästä. :) Mulla ois tuossa puol 1 aikaan eka neuvola, mut eipä siellä taida mitään ihmeempiä eka käynnillä olla nii eipä tuota nyt tarvi ees jännittää. Millonhan sitä eka kertaa sitte pääsee niitä sydänääniä kuuntelemaan tällain toista odottava ku eikös...
  11. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Mää kyllä ekassa raskaudessa värjäsin tukkaa ihan normaaliin tapaan ja voihan sitä aina kampaajalta kysästä tai sanoa et on raskaana, nii eiköhän nekin osaa jotaki vaihtoehtoja ehottaa tarvittaessa. Pahoinvointiin mulla oli ekassa raskaudessa ne akupunktiorannekkeet, mut mulla oli nii...
  12. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Hui, ku tänne on tullu nii paljo tekstiä etten varmaan muista puoliakaan mitä ja kelle piti kirjottaa. StrawBerrylle iso :hug:, tuntuu pahalta sun puolesta. On nii epäreilua ensin saada iloita plussasta ja sitte saaki tuommosia uutisia. :( Ikuinenkuumeilija täällä on peukut pystyssä et...
  13. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    ikuinenkuumeilija varmasti ahistava tilanne ja kyllä määki sinuna kävisin varmasti varmistamassa asian vielä toisella lääkärillä. :hug: ja tsemppiä, toivottavasti tilanne selviää parhain päin. Meillä mies on tainnu olla jo esikoista oottaessa melkeen kaikilla neuvolakäynneillä mukana ja nyt...
  14. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Regalolle :hug: ja kovasti tsemppiä seuraavaan kiertoon että tärppäis. Tervetulloo kaikille uusille! :wave: Kiva ku meitä on jo näi iso porukka. Ikäerosta: Meijän esikoinen on nyt 1,5v. eli jos ja kun toivottavasti kaikki menee hyvin tällä masuasukilla nii ikäeroo tulee 2v ja 2kk. Melkonen...
  15. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    sofi12 Joo, ei se kyllä hääviä ollu niin pitkälle oksennella ja yrittää olla vielä koulussa ja töissä ku opiskelin päivät ja olin illat vielä töissä. Toivotaan ettei nii pahaa oloa iske vaikka tänään on kyllä vähä heikompi olo ollukki. Tosin oksentaa ei oo vielä tarvinu. Nyt oonki edelleen tytön...
  16. H

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Kiva ku meille on tullu tämmönen uus pino ja kiitti listan teostaki. Mulle voi päivittää ikää 27 ja synnäriksi OYS. Onnittelut kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa vaan munki puolesta. Oireista: Mulla ei kyllä voi sannoo että ois oireita juuri mitään. Ihmetyttää ihan itteäniki, ku...
  17. H

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Täällä ois yks lisää tälle aamua plussannu ja iha pää pyörällä kaikista ajatuksista. Mulla on laskurien mukaan laskettuaika kans 2.12 ja pikkukakkosta odottelen. Eka ikiliikkuja tyttönen on nyt 1,5v. :) Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin loppuun saakka. :heart: Onnittelut kaikille...
  18. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    En ookaan tänne muistanu käydä kirjottamassa, et meille syntyi pieni prinsessa 1.10.10 klo 00.43. Painoa 3610g ja pituutta 51.5cm. Täällä sitä nyt tutustellaan kotona toisiimme ja on tämä vaan ihanaa! :heart:
  19. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Lavelyn Mie oon saanu senhetkisen ja syntymä painoarvion rakenneultrassa ja sitte kontrolliultrassa. Suunnilleen samana on syntymäpainoarvio pysyny molemmissa ultrissa. Ja täällä ainaki neuvolassa terveydenhoitaja vaan käsin tunnustelemalla vatsan päältä arvioi tarjontaa. Eikä mullekaan...
  20. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mulla ei oo tullu kirjoteltua tänne nyt kyllä ollenkaan ku on nämä sivut muuttunu, mut lukemassa oon käyny teijän kuulumisia. Heikulle isot onnittelut tyttärestä täälläkin puolella! :flower: Mama-L:lle iso kiitos taas uudesta pinosta ja vaivannäöstä tämän suhteen muutenki! :) Tässä...

Yhteistyössä