Hakutulokset

  1. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Mä olen kans tuntenut liikkeitä jostain 11+ viikolta lähtien, samoin tunsin viime raskaudessa. Tuntuu kuin masuun olis pudotettu poretabletti :) eikä tälläistä tunnetta oo muulloin kuin raskauden näillä viikoilla.... siitä sitten voimistuvat :heart: Uä 13+2
  2. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Moi! Voisin ilmoittautua mukaan vaikka jatkuvan kiireen takia taustailen kun ei koneella ehdi olemaan... Mutta l.a. 8.9. ja neljäs tulossa. Pakko oli vaan tulla kommentoimaan tuota sukupuoliasiaa. Meillä np-ultrassa 11+6 lääkäri sanoi täysin itsevarmana, että poika on tulossa! En täysin...
  3. U

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Moi kaikille!! En paljoo ehdi enää koneel istuu... mutt nyt huomasin tuon vatsalihakset kuntoon -jutun. Älkää äidit aloittako liian aikaisin! Fysioterapeutti sanoi ett pitkät vatsalihakset on raskauden aikana väistyny sivulle ja kestää aikansa ennenku ne palaa paikoilleen (en kyl tiedä miten...
  4. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    ...eiku siis Amanda 3vrk! Hui, mä oon viel päivistä ja kaikesta muustakin sekaisin... :whistle:
  5. U

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Ilmoittaudun tänne puolelle, jos joskus ehtis juttunne lukeen ja pääsis mukaan :) Odotuspuolelle kirjoitin äsken synnytystarinamme, sillä tyttö syntyi Naistenpäivän aamuna 8.3. klo 4.32. Paino 3700g, pituus 52cm. Eilen päästiin onnellisina kotiin :heart: Nyt katsomaan josko neiti pian heräis...
  6. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Kotiin tultiin eilen, ihanaa :heart: :heart: Tyttö syntyi siis su 8.3. aamulla klo 4.32, painoa 3.7kg ja pituutta 52cm. Kaikki hyvin ja koko perhe onnesta sekaisin :) Pe 6.3. oli tosiaan äippäpoliaika ja vaadin käynnistyksen. Hieman juksasin niitä...
  7. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    :wave: täällä ollaan juu... puuh ja paah... UÄ 40+6
  8. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Ruttunaama mihin aikaan oot menossa pe äippäpolille? Ollaan varmaan samaan aikaan ;) Mä olen tosiaan miettinyt päähäni listan valmiiks millä keinoilla AION SAADA käynnistyksen. Ilman vauvaa en kotiin lähde, saavat sit kantaa mut ulos :kieh: Ja mulle kelpaa paikaks vaiks siivouskomero, kunhan...
  9. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Onnittelut vauvautuneille :flower: :hug: Täällä kokonaisena kun ei muutakaan voi... tuttuja nuo fiilikset: itkettää, masentaa, haluais vaan jäädä peiton alle.... miks tää ei tajuu ett yksiön vuokra-aika loppui jo ja häätöä yritetään????? UÄ 40+4
  10. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    :wave: täällä ollaan eikä muuta voi... ei vaan tunnu olevan mitään sanottavaa... voi kääk näitä piiiiiiiiiiitkiääääääääääää päiviä... |O UÄ 40+3
  11. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Lämpimät onnittelut KYRSÄ, Huanita ja Jolie :flower: :hug:
  12. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Eilinen ilta ja yö meni hyvin, tai siis mun mielestä huonosti, kun ei juurikaan mitään supistuksia ilmestynyt enää!!!! Niin se vaan tais jämähtää tilanne tähän :kieh: Kaks iltaa saunottu pitkään ja hartaasti: ei vaikutusta. Seksillä ei vaikutusta. Ihmettelen muuten sellaista kätilön puhetta...
  13. U

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    En muista ketään oon jo onnitellu ku olin eilisen nettipimennossa... ...syystä että... vietettiin to-pe yö sairaalas TURHAAN!! Tällä viikolla supistellut vaihtelevasti joka päivä. Torstaina viiden aikoihin alkoi menkkajomotus selässä, muuttui yheksän aikoihin jatkuvaksi poltoksi. Puolen yön...
  14. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Ihanaa, monta pikkuista tullut :heart: Mä ehdinkin JeJa sua kaipailla mutt arvasin kyllä että meno päällä ;) Onnea :hug: Mites sun mies sekosi ekasta omasta? B) Täällä supistuksia päivisin, öisin rauhallista. Tänään neuvolas ja vauvan pää on niin alhaalla ettei oikein kiinni enää saa...
  15. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Ruttunaama ja muut: kirjoittakaa vaikka pelkästään valivali-tekstiä, ei haittaa yhtään, pääasia ett JOKU ees viel kirjoittelee tääl mun seurana!!!! Eipä tässä kohtaa paljon muuta ole ku valittamista ku olo alkaa olla jo kovin raskas.... Eli vaikka ei olis asiaa ku naapurin kissasta niin...
  16. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Palsta tökkinyt koko päivän!!!! Onks muilla samaa?? Missä JeJa?? Onkohan tullut lähtö......? Seranzu ainakin tositoimissa....? Absa: mitä ihmettä on mykykeitto? Täällä ei ihmeempää...paitsi outo olo ollut koko päivän? Maha koko päivän kireenä ja vähän välii vihloo ja sattuu. Mut ne...
  17. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    unikeko80 mulla esikoinen lähti syntymään itsellään 41+4 ;) sitä ennen ei merkkiäkään ja yhtäkkii alkoi supistukset ja limatulppa irrota oikeen kunnolla. Että enpä tiedä noista keskiarvoista....ja siitäkään ett vauvat syntyis keskimäärin 40+2. Kai sekin merkkaa milloin on ovuloinut ja miten...
  18. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    äippä-83 yes, hyvältä kuulostaa!!! Kareliini samoissa mennään :hug: ja täällä pysytään :saint: Eilen muutamia kipeitä supistuksia PITKÄSTÄ aikaa mutta ei sellaisia että vois toivoo jotain tapahtuvan. Nukuin sikeästi mitä nyt vessas kävin pari kertaa ja silloin supisti. Täällä ollaan ja...
  19. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Kärppis :hug: Seranzu ehdottomasti näytille vaan!! Jos sattuis kerranki joku mukava oleen vastassa ja antaisivat vähän lisäpotkua... UÄ 39+2
  20. U

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Onnea vauvan saaneille :flower: Ihanaa, että kaikilla kuitenkin lopputulos ollut suloinen vauva sylkkyyn :heart: On tainnut Seranzukin päästä tositoimiin, temppiä!! Täällä ei mitään eli maaliskuulle mennään pitkälti :wave: kai joku mun seurana pysyy...? |O No, tänään kiva päivä...

Yhteistyössä