Hakutulokset

  1. Mustana

    3-4v pojan joululahjatoiveet?

    Oma poika on toivonut Wall-e robottia vaikka ei ole nähnyt edes elokuvaa. Kaupassa bongasi kyseisen lelun. Mitäs muut pojat ovat toivoneet? Oma poika on todella rauhallinen tapaus, leikkii lähinnä legoilla ja kaikenlaisilla elämillä. En ole yhtään perehtynyt tuohon robottiin, onko se edes...
  2. Mustana

    Mitä pikkujoulutarjoiluun alkuruuaksi???

    Meillä pienimuotoiset pikkujoulut tulossa ens viikonloppuna. Linnajuhlia katselee naiset ja miehet pelaa pokeria :whistle: Menuussa tällä hetkellä: Alkuruoka ?? Pääruokana: naudan sisäpaisti, valkosipuliperunat, konjakkikastike ja paahdetut juurekset Jälkiruokana: Suklaavaahto +...
  3. Mustana

    Lahjat joulua varten paketoitu!!

    Olen tänään ollut ahkera. Olen siivonnut, pessyt pyykkiä, silittänyt ja paketoinut joululahjat. Piilotin ne niin hyvin että toivottavasti ennen aattoa löydän :whistle:
  4. Mustana

    Kummien joululahjasta

    Ovat kuopuksemme kummit. Heillä ei ole lapsia eivätkä biologisia lapsia koskaan saakkaan. Ajattelin tehdä heille taulun jossa on kuvia lapsesta ja kummeista sekä lapsen piirrustuksia. Koko on tuollainen 55cmx45cm. Onko idea mielestänne ihan persiistä? Kummit osallistuvat paljon lapsen elämään.
  5. Mustana

    Suositelkaa hyviä nettikauppoja

    Lapsille ja aikuisille. Ei perinteisiä. hm, ellos ja hobbyhallia. Joululahjat mielessä ;)
  6. Mustana

    Pizzataikina ilman hiivaa?

    En löytäny hakemalla.. onkos joku täällä tehnyt pelkästä vehnäjauhosta ja vedestä?
  7. Mustana

    auts!!! Mites neuvolassa meni?

    Joko kerroit mitä siellä sanottiin? Onko kaikki hyvin? :attn:
  8. Mustana

    Ekaluokkalaisten vanhemmat!

    Onko jo hankinnat tehty? Koulupöytä kasattu ja kynät teroitettu? Meillä keskimmäinen aloittaa koulutaipaleensa ja eilen jo teroitteli kynät ja pakkasi uuden uutukaiseen reppuunsa penaalin ja vihon. Reilu pari viikkoa vielä aikaa ja tyttö on aivan täpinöissä :heart:
  9. Mustana

    70-luvun pippalot.Asuongelma!!

    Mulla on pinkki hame joka yltää polveen. Sen kanssa mulla olis tosi seksyt pinkit legginsit/sukkahousut. Onko tuo nyt 70-lukua vai meneekö 60-luvun puolelle?? En jaksais yhden bileillan takia lähteä kaupungille haahuilemaan, noi on naapurin vanhat kuteet :D
  10. Mustana

    4 pvä lomaa menossa

    Ja hermot vielä kasassa :xmas: Aurinkoista kesäpäivää Teille muille :heart:
  11. Mustana

    Loma alkaa, Prkl!!

    Että mä inhoon lomaa |O Kaikki päivät lasten kanssa kotona/kulussa, kotihommia helvetisti, joka välissä saa vääntää ruokaa, mukulat tappelee viimoiset kaks viikkoo kun ovat kyllästyneet toisiinsa. En koko ajan jaksa olla kehittämässä jotaki tehtävää kun mulla on sitä ihan tarpeeks. Päivä...
  12. Mustana

    Ruotsalaiset ei kestä häviämistä. Ja kyse vaan Euroviisuista.

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200806297874113_vi.shtml Koville tuntuu ottavan

Yhteistyössä