Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Hiphei, neuvolalääkärissä käyty. Jäi kyllä hymy huulille ku oli niin hölmö käynti - toivottavasti kukaan ensisynnyttäjä ei tänään joudu samalla lääkärille. Se poika toteskin että hän ei ole montaa tutkimusta tehnyt mutta katsotaan nyt... Teräviä toteamuksia mm: ei se ehkä tänään vielä synny...
  2. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Pikainen kysymys kun rupes vaivaamaan - onko muiden vauvoilla sykkeet ollut 120 luokkaa? Ku masukilla on joka kerta ollut syke jotain tota luokkaa....
  3. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Moi, täällä supistellaan oikein urakalla... Mietin jo lähdenkö näytille mutta onneks mummo otti esikoisen pariksi tunniksi ja lepäilin sen ajan. Nyt tuntuu paljon paremmalta. Lonkkakipuilua täälläkin öisin, varsinkin jos nukun liian pehmeällä patjalla. Mulle lääkäri sanoi että uida saa niin...
  4. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Heips, Minäkin muistan pakanneeni esikoisen aikaan sairaalakassiin vaikka mitä. Nyt aattelin selvitä muutamilla oikeesti tärkeillä (imetysliivit, naamarasva, kirja, deo, hammasharja+tahna, neuvolakortti!) . Mies sitten tuo mulle ja vauvalle puhtaat kotiinmeno vaatteet ja kaukalon. Kauhulla...
  5. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Yöpuvusta samoja ajatuksia kuin muillakin et ekat pari kuukautta vauva nukkui ympäri vuorokauden ja samoissa vaatteissa. Sit siirryttiin yöhaalareihin. Tosin nyt oli ihan pakko ostaa pari sellasta 56cm haalaria... voihan niitä pitää sit päivälläkin ;) Mä liityin kans sairaslomalaisiin...
  6. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Mun mielestä zon geeli ja jopa mobilat oli vältettävien listalla. Mut jääsalvaa/kylmägeeliä saa käyttää, osa niistä on tosi tehokkaita et vähän kerrassaan kannattaa kokeilla! Mua kanssa kiinnostaa nuo imetysliivit. Oon tässä pähkäillyt että millaset sitä ostais, viime imetyksessä käytin...
  7. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Pikaisesti jotain: Täällä kans laiska silittäjä ilmoittautuu... en silitä omia tai miehenkään vaatteita juuri koskaan. Ostan aina miehelle kauluspaidatkin sellasia mitä ei tarvii silittää ;) Esikoiselle silittelin harsoja ku ne oli pyykkikoneesta tullessaan ku panssaria. Vaatteita oon...
  8. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Neuvola takana, sairaslomaa pari viikkoa suppareista ja muista kivuista. Suonikohjut vaivaa ehkä eniten. Kaikennäköstä vaivaa... Samoilla linjoilla Ponin kans että raskaus, vauvan ja massun kasvun seuranta on ihanaa mut nää oheisvaivat tässä sivussa hermostuttaa. Puhuttiinkin jo miehen kanssa...
  9. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Lara: sulla on kyllä hyvä video!! En oo moisia muuveja massussani vielä nähnyt. Ennen kaikkea olen kade: SULLA ON VIELÄ NAPA!! Mun napa kääntyi nurin jo rv 19 :( Kummeista: Meillä on vähän ongelma kun kaikki tutut on eronneet kirkosta (mies ei myöskään kuulu). Mutta eipä meidän esikoisen...
  10. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Sokerirasitus takana, ei se ollutkaan niin kamalaa kuin luulin. Tuloksetkin oli vallan loistavat :D :D Suklaata piti tietenkin syödä heti ku sieltä pääsin, jos tässä ois joutunu dietille loppuraskauden ajaksi. Esikoisen hoitokuviotkin muuttui syksylle, ei saa olla hoidossa ku 5h/pvä jos...
  11. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Kesäistä päivää! Riemuko se oli joka kertoi että istukka on kohdunsuun päällä - otahan rennosti,älä rehki ettei vaan käy mitään!!! Imetyksestä jäi esikon ajalta mieleen että tosiaan kuluttaa sen noin 500kaloria, mut sekin vaikuttaa mitä syö. Eli jos syö leipää, jogurttia yms ns. ei kunnon...
  12. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Vielä mahtuu uutena mukaan? Ahkerasti käyn kyllä lukemassa juttuja mutta kirjottaminen aina jää.... Täällä ollaan tyttöoloissa, rakenneultra on kyllä tällä viikolla. En vaan osaa päättää haluanko tietää etukäteen. Jotenki samanlaista on ollut odotus vaikka kuitenki vähän erilaista; nyt en...
  13. M

    Rokotetutkimus

    Ihan pakko kysyä MIKSI otatte ko. roketteen? Täällä pohditaan kovasti ottaako vaiko ei...
  14. M

    Matkalle marraskuun lopussa, MINNE?

    Vielä kyssäri, otitteko lapsille A-hepatiitti rokotteen ja tuliko siitä mitään reaktiota? Meidän poika on jokaisesta normirokotusohjelmaan kuuluneesta rokotteesta saanut pistokohtaan turvotusta ja punoitusta, lisäksi samaan aikaan tai päivän parin päästä on tullut "flunssamaisia oireita" ja...
  15. M

    Matkalle marraskuun lopussa, MINNE?

    Eli reissuun tekisi mieli, mukaan on lähdössä 1,5v lapsi. Matkakohde on ihan hakusassa kun ei tahdottaisi Kanarialle mutta ei ehkä Thaimaahankaan. Onko Espanjassa aurinkorannoilla jo liian viileä (oppaat näyttävät +20 astetta, onko verrattavissa suomen +20 asteeseen) ? Monet hehkuttavat...
  16. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Täällä ois taas yks uusi mamma haluamassa teidän joukkoon mukaan... Meille syntyi ensimmäinen lapsi, poika, 27. huhtikuuta. Odotusajasta asti olen lueskellut teidän juttuja ja osa kirjoittajista tuntuu jo ihan tutuilta! Synnytys sujui ihan kivasti, päästiin suoraan saliin ahertamaan pojua...

Yhteistyössä